Mori Ougai x reader

62 1 2
                                    

Dla Pisarz_Osamu (Mówiłxm że mam psychę)

     Y/N zapukałx do drzwi gabinetu swojego szefa, Fukuzawy. Usłyszałx ciche ,,Proszę", i weszła.

-Szef mnie prosił?

-Tak, chcę zlecić ci misję. Będziesz w Portowej Mafii, aby dowiedzieć się, co planuje Mori Ougai, tamtejszy szef.

-Czy dobrze zrozumiałxm, że mam dołączyć do Portówki?

-Tak. Wiem, iż to niepodobne do moich decyzji, ale trzeba tak zrobić.

-Dobrze szefie.

*Time skip 2 lata*

Y/N pracowałx w mafii od około pół roku. Pracowałx z Chuuyą Nakaharą w duecie. Jednak od jakiegoś czasu zaczxłx czuć coś do... swojego szefa, Mori'ego Ougaia. Tak jak co wieczór leżałx na łóżku i wymyślałx scenariusze z nix i Morim w roli głównej. W pewnym momencie usłyszałx ciche pukanie do drzwi. Powiedziałx ,, Proszę" i drzwi się otworzyły. Stał w nich nikt inny jak właśnie Ougai.

-Witaj Y/N, przyszedłem prosić cię o radę.

-O co chodzi?

-Bo... zakochałem się w kimś. I nie wiem jak temu komuś to powiedzieć.

-O-okej... Może pan powiedzieć wprost. To najlepsza opcja.

-Na pewno?

-Tak.

-Dobrze, więc.. Y/N, zakochałem się w tobie.

-Bardzo dobrze! Teraz niech pan idzie do tej osoby i jej to powie.

-Właśnie powiedziałem.

-C-co?

-Tak Y/N, kocham cię.

-J-ja ciebie też..

Po tym pocałowali się.

One Shoty z bungou stray dogs na zamówienieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz