1.Fejezet-Az Eltünt Csirke

73 3 3
                                    

Gyönyörű szép napra ébredtünk Kalandöbölben.

Ez egy csendes kis városka aminek hatalmas szíve van. Ezen a reggelen a mentőcsapat vezetője Ryder ásítozva kelt ki az ágyból, mondván hogy ezt a napot is el kell kezdeni valamikor. Lement a liftel a földszintre,hogy felkeltse kutyikölyök csapatát! Sorba ment és mindenkihez bekopogott. Felkeltett Chase-t a rendőrkutyit és Marshall-t a tűzoltőkutyit Rubble-t az Építészkutyit és végülZumát a Vizimentőkutyit.

Jóreggelt Ryder mondta mindegyik kutyi kicsit álmos hangon.

Jóreggelt kutyik, gyertek reggelizni!

Valaki reggelit mondott? Kérdezte Rubble aki nagyon szerette a hasát.

Bementek az őrtoronyba és Ryder enni adott a kutyiknak ,majd leült ő is megenni a műzlijét amit már előkészített miközben a pup-padjét nyomta. A reggelek általában nyugottak kalandöbölben azonban ez a reggel nem ilyen volt. Ryder alig kezdte megenni a müzlijét de máris csörgött a Pup-padje. Goodway polgármester hívta mivel sehol sem találja a kis csirkéjét Tyukicát!

Ryder nem várt tovább amint megtudta hogy vészhelyzet van már hívta is a kutyikat!

Mancs őrjárat az őrtoronyba! Kiáltotta a kutyiknak! Ryder hív minket kiáltotta az összes kutyi.

Beszaladtak a liftbe ahol szokásához híven Marshall megbotlott és telibe nekiment az összes liftben álló kutyinak.

SRIKE! Kiáltotta.

Az összes kutyi nevetni kezdett és a lift elindult!

Felvették munkaruhájukat majd kiugrottak a liftből.

Bevetésre készen állunk Ryder uram! Kiáltotta Chase.

Köszi hogy siettetek.

Segítenünk kell Goodway polgármesternek ugyanis tyukica eltünt és sehol nem találja!

Chase a nyomozótudássoddal keresd meg tyukicát!

Chase segít ahol tud! kiáltotta Chase.

Marshall a röngengépeddel ellenőrizd hogy tyukica jol van e miután megtaláltuk persze.

Égek a vágytól! kiáltotta Marshall.

Az őrjárat bevetésre kész!

Marshall és Chase lecsúsztak egy csuszdán ami a járműveikhez vitte őket!

Ryder felpattant az ATV-jére és elindultak.

Amikor odaértek Goodway asszony nagyon félt és pánikba volt esve.

Kérem asszonyom nyugodjon meg. Mondta neki Marshall

De... De... De sehol nemtalálom az én imádnivaló kis csirkémet!

Nyugalom asszonyom. Mondta Chase Megtaláljuk!

Ryder elkezdte kérdezgetni Goodway asszonyt hogy hol látta utoljára.Chase és Marshall pedig elkezdték keresni őt.Hát Ryder nem is tudom amikor kijöttem már nem találtam sehol. MondtaMár bőven dél volt amikor Ryder úgy döntött hogy kell még pár mancs.

Kutyik! szolt a kutyik kutyibilétája.

Valószínű tyukica elhagyta a várost de még a környéken lehet. Találkozzunk a városháza elött 5 perc múlva! Hívás vége.

Vettük! mondta Skye és Zuma akik kötélhúzást játszottak amikor Ryder hívta őket.




--------------- 5 Perc múlva a városházánál. ---------------




Oké kutyik Tyukica valoszínüleg a közelben lehet így csapatokra oszolva keressük!

Chase te fogod áttfésülni az város déli részét!

Igenis uram értettem! Mondta Chase.

Marhall te fogod átkutatni a város északi részét!

Igenis Ryder! Mondta Marshall.

Zuma te mész a városhoz közeli erdőbe!

Rendben Ryder havew! Mondta Zuma

Skye te a hegyekben a Farmon és a tengeren fogsz körbenézni! Ezek tőlunk messze lesznek de te könnyen meg tudod járni!

Rendben van Ryder! kiáltotta Skye

De Ryder... szólalt meg Chase ennek semmi értelme, minek kutassa át Skye a tengert ha zuma sokkal könnyebben tudja?

Skye nem fog tudni belátni a fák lombjátol sehova és ha sikerülne is neki akkor is Tyukica valószínűleg elszaladna! Mondta Ryder.

És te hova mész? kérdezte Zuma. Én a városban marodok főleg itt a városházánál ha esetleg tyukica visszatévedne.

Oké! Indulás kutyik! kiáltotta Chase.

Elindultak.

Elment az egész nap lassan már sötétedett de tyukica még mindig nem volt meg.

Kutyik megtaláltátok? Hivta a kutyikat Ryder

De az összes kutyitól egy stabil nem volt a válasz, már csak Zuma volt hátra amikor végre valahára megtalálta a kis eltévejedett gézengúz csirkét!

Oh ezaz na végre kiálotta Zuma. De bár ne tette volna. Tyukica felkapta a fejét majd ilyedtében elszaladt.

Jaj ne már! kiáltotta Zuma. Majd üldozni kezdte!

Ryder! Ryder! Megtaláltam! Kiáltotta Zuma a bilétájába.

Ryder megnyugodott hogy végre megvan. Jó, elbírsz vele? Kérdezte Ryder.

El persze! Mondta Zuma mielött véget vetett a hívásnak.

Tyukica az erő mély részére szaladt és végre Zuma elkapta!

Már éppen indult volna vissza amikor meglátott egy szürke keverék kutyit átfutva a fák között. Zuma meglepődött és meg is ilyedt egyben, mert még soha nem látott kutyit az erdőben egyedül az este. Zuma visszaindult Ryderhez a városházára ahol Goodway asszony nagyon örült hogy láthatja Tyukicát. Zuma boldog volt, hogy sikerült a küldetés azonban még mindig zavarban volt hogy mit is látott az erdőben.

Szép volt Zuma! Mondta neki mindeki mikor odaértek. Mire a labrador egy szerény mosollyal válaszolt.

Ryder észrevette, hogy Zumával valami nincs rendben.

Zuma? kérdezte a labradort. Jol vagy?

P.. Persze Wyder csak láttam valami furát az erdőben.

A többiek kérdő fejjel néztek rá. Mit láttál?

Egy kutyit aszthiszem.

Áh nem. Mondta Chase

Kutyik házakban élnek Zuma nem az erdőben.

Nem tudom Mondta Zuma.

De a végére kell járjak ennek.

Lehet Wyder?

Most? Kérdezte a fiatal fiú.

Hisz kis híján este van.

Tudom Mondta Zuma.

De ki kell derítenem mi folyik itt mármint még sosem láttam kutyit az erdőben futkosni.Jó rendben elmehetsz de maximum lefekvésre otthon legyél. Mondta Ryder

Hé Zuma! Kiáltotta Marshall ne menjek veled? Ilyesztő az erdő főleg este! Zuma tudta hogy marshall jót akar neki de egyedül akarta végigcsinálni ezt az egészet. Nem Marshall haver köszi de egyedül akarom megnézni mit is láttam.

Jó akkor rendben csak vigyázz magadra.

Mondta Marshall aggódott szemekkel.

Rendben leszek Marshall. mondta Zuma majd elindult vissza az erdőbe a légpárnás hajójával.

Mancs Őrjárat-IdegenbenWhere stories live. Discover now