Chase a reggel kómásan ébredt fel és átgondolta az életét. A nap megcsillant a hídon és a kölyökkutya házán amikor felkapta rá a fejét.
Hmm talán ideje lennem felébreszteni a kutyikat.. aztán majd Skye-al megbeszélek pár dolgot ő úgyis mindíg megnyugtat. mondta magának Chase és elindult az ajtón kifelé nagyokat ásítozva amikor Marshallba botlott.
M M Marshall? kérdezte Chase
A dalmata felnézett és nagyokat ásított.
Szia Chase. mondta Marshall ásítozva
Mit keresel itt? Épp hogy felkelt a nap! kérdezte Chase furcsálva
Hogy én? miért hol vagyok? A. ohhh. Basszus. mondta Marshall
Már megint alvajársz ugye? kérdezte Chase
Igen. mondta szomorúan Marshall és lehajotta a fejét.
Ne szomorkodj Marshall nincs miért. Mondta Chase miközben rárakta az egyik mancsát barátjára.
Marshall felnézett Chasere és szélesen elmosolyodott.
Gyere keltsük fel a többieket. Mondta Chase
Oké. Mondta Marshall és elindultak Chase holmijáért.
Woff megafon! mondta Chase és már ki is nyílt a táskája.
Marshall hátrált pár lépést és befogta a fülét.
ÉBRESZTŐ KUTYIK! kiabálta Chase a megafonjába.
A kutyik lassan és kómásan kijöttek a házukból és az őrtorony felé vették az irányt hogy reggelizzenek. Chase megint nem evett egy falatot sem és mostmár mindenki de különösen Skye és Rocky kezdtek aggódni érte.
Chase jól vagy? fordúlt oda hozzá Skye és Rocky
Persze hogyne jól vagyok csak, nincs étvágyam ennyi. mondta Chase
Ez nem kifogás Chase! mondta neki Skye
Enned kell valamit mert rengeteg bajunk lehet ha nem eszel. De főleg neked. mondta Rocky
Kérlek hagyatok békén! Köszönöm hogy aggódtok értem de nem kell. Jól vagyok mondta Chase már idegesen de még bírva magával
Ezt addig fogod csinálni amíg éhen nem halsz. fordúlt oda Marshall is Chase felé.
Srácok, mondom köszi hogy aggódtok értem meg minden de nem kell. Én csak egyedül vagy valakivel szeretnék lenni. De inkább valakivel. mondta Chase
Valakivel? tette fel Skye magában a kérdést miközben felcsillant a szeme hogy Chase rá gondolt.
Chase ránézett a mondat befezeztével Skye-ra ezzel is igazolva hogy igenis rá gondolt.
Skye? kérdezte Chase
Igen? kérdezett vissza pirulni kezdve Skye
Ha élvezel velem időt tölteni, akkor esetleg lenne kedved velem ma is lemenni a parkba vagy járni egyet? kérdezte Chase
Skye nagyon pirulni kezdett miközben nem találta a szavait.
P..P.. Hát persze Chase! Örömmel! kiáltotta Skye remélve hogy csak Chase hallja meg és nem kelt fel a többi kutyi figyelmét, mivel nem akarta hogy az egész őrtorony Rydert is beleértve róluk beszéljen. Rocky lazán elmosolyodott látva a kettő szerelmes madarat amit még ők sem tudtak beismerni. Miután befejezték a reggelit Skye kért még egy kicsit majd odavitte a tálát Chase-nek.
YOU ARE READING
Mancs Őrjárat-Idegenben
AventuraEz az első könyv amit életemben írok épp ezért ha valami ravaros benne azért elnézést kérek de ha szoltok ha nem is azonnal de minél hamarabb megpróbálom javítani! Köszönöm a megértést! Jó szórakozást! A Mancs Őrjárat egy mentőcsapat kalandöbölben a...