Másnap reggel Rocky Zuma karjaiban ébredt fel. Nagyokat ásított mielött rá jött volna hogy hol van. Zuma még az igazak álmát aludta amikor Rocky felébredt.
Hmm még mindig alszik. mondta magában Rocky
Olyan furcsát álmodtam. Zumával voltam az erdőben azon a helyen ahol megtalált és egymást néztük még annyira emlékszem hogy egyre közelebb mentünk egymáshoz és utána... Bakker. Nem emlékszem.. ez után ébredtem fel. Pedig érdekes álom volt és kiváncsi lettem volna a végére, na mindegy. Már csak az a fura nekem hogy miért álmodok ennyit Zumával? Nem tudom miért de úgy érzem hogy sokkal boldogabb vagyok amióta mellettem van. De többet valamiért úgy érzem hogy többet érzek iránta mint mások iránt. Bár csak tudnám mi az. Meg miért nem muzdulok el az öleléséből? Ez az egész helyzet olyan fura, de olyan jó finom puha és meleg a bundája. Olyan finom hogy vissza tudnék rajta aludni. Egyszer csak Zuma hirtelen megmozdult és még szorosabban magához ölelte Rockyt. Rocky nem tudta eldönteni hogy felébresztette Zumát vagy még mindig alszik.
Rocky akkor máson is el kezdett gondolkodni és elhatározott valamit. Ha már megölelt legyen az ölelés teljes. mondta magában Rocky és lassan Zuma alá csúsztatta a mancsát és hosszan megölelte. Rocky elkezdte érezni hogy a szíve egyre gyorsabb tempóban ver és a farka járni kezd. Mindeközben olyan meleg bizsergős érzés járja át amit ezelött csak akkor érzett amikor az első küldetése alatti visszavezető úton ölelte magához szorosan Zumát. Rocky lassan lehunyta a szemét élvezve a pillanatot és legjobb barátja bundája melegét. Zuma lassan felébredt de nem szólt Rockyhoz és nem mozdult meg csak szélesen mosolygott. Rocky lassan kinyitotta a szemét és akkor találkozott a tekintete Zumáéval. Rocky és Zuma is rabjai lettek egymás szemének így nem csináltak semmit csak bámulták egymást miközben mindketten érezték hogy az arcuk vörössé válik. Zuma nem akarta megvárni hogy az arca látható legyen ezért megszólalt.
Jó reggelt Wocky mondta Zuma halk és érzelmes hangon
Sz... Szi... Szia Zuma neked is jó reggelt. dadogott Rocky amkor rájött hogy mennyire kínos helyzetbe hozta magát.
Te is most ébredtél fel? kérdezte Zuma
Nem már ébren vagyok egy ideje. Gondolkodtam tudod? mondta Rocky
Tényleg? És aztán min törted a buksidat? kérdezte Zuma kis félénkséggel a hangjában
Hááát álmodtam valamit. Valami fucsát de úgy érzem hogy jót. mondta Rocky
Tudod Zuma amióta veled alszok soha nem voltak nem hogy rémálmaim még csak rossz álmaim sem. Kezdem úgy érezni hogy te vagy nekem az ördögűzőm. mondta Rocky gyengéd mosolyjal az arcán. Zuma szíve ezeket a mondatokat meghallva elolvadt. Ez volt a legnagyobb bók amit az életében eddig kapott, így az arcán lévő vörös csík egyre jobban nőtt. Zuma a bal mancsával lassan odanyúlt Rocky-hoz és végigsimította a fejét. Rocky és Zuma is egyre jobban pirultak már tisztán látható volt hogy mindkettőjük arca vörös.
Én... Én... Én... Én nem tudom mit csinálok a mancsaim, a fejem, a szám mindenem magától mozog. Nem én irányítom a testemet, de meglepő módon élvezem ezt az egészet. Mi folyik itt?! kérdezte Zuma magától kétségbe esve
Rocky és Zuma tekintete megint találkozott és most még hosszabb idejig néztek egymás szemébe mint eddig. És ez volt az a pillanat amikor Zuma rájött hogy mi történik. Ó istenem nézd ezeket a szemeket. Olyan gyönyörűek hogy örökre tudnám őket nézni. Na várjuk csak. Gyönyörű szemek, Cuki,aranyos arc, kedves személyiség, és mindig megnevetet vagy boldog leszek ha a közelemben van vagy beszélek vele. Óóóó akkor én.. én.. én azthiszem beleszerettem Rockyba. Akkor ezért volt minden olyan fucsa. De még mindig fucsa ez az egész hisz én is fiú vagyok akárcsak Rocky. gondolta magában Zuma
Rocky és Zuma feje egyre jobban közeledtek egymáshoz miközben folyamatos néztek egymás szemébe. Rocky megált amire Zuma is és hátrahúzta a fejét.
Zuma? mondta Rocky
I.. Igen? kerdezte vissza Zuma
Miért nem tudom megunni azt hogy egymás szemébe nézzünk? kérdezte Rocky
Zuma itt már tudta hogy Rocky és az ő szándékai is egyeznek, és mind a ketten egyet akarnak hosszan és romantikusan megcsókolni egymást. Zumának az első dolog ami az eszébe jutott Rocky kérdésére az az volt hogy, mert szeretsz. De valamiért nem merte kimondani, így csak ennyit mondott. Nem tudom.
Rocky ismét elkezdett közeledni Zuma fejéhez mire Zuma is elindult Rocky feje felé. Az orruk már majdnem összeért amikor Chase a drámai romantikus pillantott tönkretéve megütögette Zuma házának ajtaját.
REGGELI! kiáltotta Chase
Rocky és Zuma egyaránt elszomorodtak hogy a romantikus társalgásuknak vége de egyiköjük sem mutatta ki. Végül nagy nehezen elszakadtak egymás meleg öleléséből, de amikor mentek az őrtornyba Rocky még egyszer azért visszaadta azt a fejsimogatást amit Zumától kapott.
Mit csinálsz Rocky?! Zuma egy fiú kölyök, te is egy fiú kölyök vagy. Abba kéne hagynod ezt az egészet mert a végén nagyon kínos helyzetekbe rakhatod magad. mondta Rocky magában
Marshall odasétált Chase-hez
Szia Chase jól aludtál át tudtad gondolni a dolgokat? kérdezte Marshall
Igen Marshall köszönöm, sokat gondolkoztam és viszonylag jól is aludtam. mondta mosolyogva Chase mire Marshall visszamosolygott rá és visszament a reggelijéhez.
A kutyik befejezték a reggelit és egy ismerős hang szólalt meg a bilétájukból.
Mancs Őrjárat az őrtoronyba! kiáltotta Ryder.
Ryder hív minket kiáltották vissza a kutyik és elindultak a lift felé.
YOU ARE READING
Mancs Őrjárat-Idegenben
AventureEz az első könyv amit életemben írok épp ezért ha valami ravaros benne azért elnézést kérek de ha szoltok ha nem is azonnal de minél hamarabb megpróbálom javítani! Köszönöm a megértést! Jó szórakozást! A Mancs Őrjárat egy mentőcsapat kalandöbölben a...