6. fejezet - Szemlélet

25 2 1
                                    

Másnap reggel Rocky kiment Zuma házából és elkezdett bemenni az őrtoronyba reggelizni. Minden kölyök boldogan falta a reggelit de Rocky látta hogy Chase-el valami nincs rendben.

Jó reggelt. mondta Rocky

Szia Rocky jó reggelt neked is. mondta Chase hallkan

Mi a baj? Miért nem reggelizel? kérdezte Rocky

Nem tudom... nem vagyok éhes mondta Chase

De enned kellene valamit már észrevettem, napok óta a földet bámulod. mondta Rocky

Jól vagyok Rocky oké? Csak kell egy kis idő nekem egyedül. mondta Chase kicsit ingerülten

Jól van akkor. mondta Rocky és visszafordult a Reggeliéhez.

Rocky egész reggeli alatt csedben volt és azon gondolkodott hogyan vidíthatná fel Chase-t. Amikor befejezte a reggelijét már éppen ment volna ki az őrtöronyból amikor észrevette hogy a németjuhász nagyon nagyon csillogó szemekkel kiséri a pilótakutyit, Skyet. Amikor ezt Rocky meglátta mosoly terült el az arcán és már tudta mit fog tenni hogy Chase arcára is jusson egy kis öröm. Rocky odament Skyehoz és elkezdett vele beszélgetni amit Chase lesúlytó és bánatos pillantásokkal nézett végig. Skye tudta megszokni Rocky jelenlétét harmadjára a csapatból így ők addigra már jó kapcsolatot ápoltak. Rocky azt mondta Skyenak hogy legyen mostanában egy kicsit több időt Chase mellett mivel mostanában elég szomorú de mellette mindig őszinte mosoly volt az arcán. A lány kicsit elpirult amikor meghallotta Chase nevét. Soha nem történt köztük semmi olyan túlzottan romantikus párbeszéd de legbellül érezte hogy többet akar Chasetől mint szimpla barát.

Rendben Rocky. Igazad van fel kell vidítanunk. Ha a társaságomtól lesz boldog akkor ott leszek neki. mondta Skye

Skye lassan odament Chase-hez de egyre jobban lassított mert érezte hogy az arca tűzben ég.

Szia Chase. mondta Skye

Chase tényleg vidámabb lett hogy Skye odament mellé.

Szi Szia Skye. dadogott Chase

Mi a helyzet?

Hát csak arra gondoltam hogy nem szeretnél elmenni a parkba játszani? kérdezte Skye

A Parkba? Hát igen persze! induljunk mondta zavartan Chase

Rocky mosolygással nézte  végig ahogy a páros elszalad a park irányába. Hajrá Chase! suttogta magában Rocky. Skye és Chase egész délelött tudtak játszani amit nagyon élveztek is. Chase arcáról tényleg minden bánat eltűnt most hogy Skye vele volt. A boldog játékot egy vészhelyzet,  és egy ismerős hang szakította meg.

Mancs Őrjárat az őrtornyba! kiáltotta Ryder

Ryder hív minket! kiáltotta Skye és Chase egymásnak, és felszaladtak az őrtoronyba.

Miután Marshall ismét megbotlott egy játékban és felborította a többieket, már néhány másodperc múlva már fenn is voltak a legfelső emeleten.

Bevetésre készen állunk Ryder uram!

Itt most tényleg nagy a baj kutyik.

El gazdánál valami vagy valaki eltörte a kerítést és a bírkák kiszöktek. Ezzel még nem is lenne gond csakhogy arrafelé amerre a birkák mennek farkasok vannak. Meg kell akadályoznunk a találkozást. 

Chase a hálóddal és a hangszóróddal tereld vagy fogd be a birkákat.

Chase segít ahol tud! kiáltotta Chase 

Rocky a szerszámaiddal javítsd meg a kerítést.

Zöld utat a javításnak! kiáltotta Rocky

A többiek is legyenek készenlétben hátha szükség lesz rájuk.

A Mancs Őrjárat bevetésre kész!

Chase, Rocky és Zuma lecsúszott a csúszdán. Zuma azért csúszott le mert Rockynak nem volt még saját kocsija. Chase, Rocky és Zuma beszáltak és elindultak. Zuma minden alkalommal élvezte amikor Rockyt kihívják mert tudta hogy neki kell majd vinnie és tudta hogy a keverék bele fog kapaszkodni a vállába, amit valamiért Zuma mindig nagyon élvezett. Amikor odaértek El gazdához éppen az egyik birkát akarta befogni sikertelenül. Chase elkezdte befogni a bárányokat Rocky pedig nekiált a kerítésnek.

Chase-nek csak néhány báránya volt hátra amikor elgondolkodott azon a délelöttön amit Skye-al töltött. Csak háromszor futott át az az emlék az agyán amikor Skye leugrik a hintáról majd nagylelküen és gyönyörűen mosolyog rá. Már épp az utolsó birkát terelte volna vissza de az nagyon elfutott be az erdőbe. Chase hívogatni kezdte a bárányt amkor hirtelen minden magabiztonsága elszált és a helyére félelem került. Chase ugyanis meglátott egy farkast. Hirtelen a Skye al töltött emékei helyére bekerült élete legnagyobb traumája amit még kölyökként élt meg. Chase hirtelen rákiabált a bárányra ami elkezdett újra a jó irányba futni a farm felé. Hú ezaz na húzzunk innen mielött megérezné hogy itt vagyunk. És azzal gyorsan elpucolt a farkas közeléből. Chase ugy nagyon bátor kutyi volt de a gyerekkori traumáit semmivel sem tudta legyőzni. Mire visszaértek Ryder már kezdett aggódi Chase-ért.

Chase mi tartott eddig jól vagy? kérdezte Ryder

Ja persze Ryder uram.

Csak nagyon messzire elszaladt ez a bárány. mondta Chase

Rocky befejezte a kerítést és ránézett Chase-re akit megint úgy nézett ki mindha egy horror filmet vetítenének a szemeiben.

Biztos hogy jól vagy Chase? kérdezte Rocky kétségbeesetten

Igen igen köszönöm Rocky. mondta Chase

Ryder és az őrjárat ezzel itt befejezte a munkát így elköszöntel El gazdától és visszamentek az őrtoronyhoz. Már Zuma is érzékelni kezdte hogy Chase-el valami nem tuti. Kis idő múlva azon a délutánon egyre többen vették ezt észre még nem mindenkinek feltűnt. Így összegyültek és együtt odamentek Chase-hez aki az autója elött ült.

Chase? kérdezte Skye és Marshall

Mi a baj?

Jaj már békén hagynátok?! förmedt vissza rájuk Chase

Egész nap ezt a kérdést hallgatom hadjatok már!

Mert aggódunk érted. mondta Marshall

Nem kell Marshall mondtam már jól vagyok. mondta dühösen Chase

De akkor jól lennél de nem vagy jól egyre jobban azt veszük észre rajtad hogy kezdesz széttesni. mondta Marshall

Chase nagy levegőt vett majd kifúlyta. Hát jó tényleg tudni akarjátok? kérdezte Chase

Erre mindenki egyértelmüen bólintott.

Hát jó... gyors leszek és nyers. 

Ma van 6 éve hogy elvesztettem szüleimet! mondta Chase nem kiabálva de határozottan miközben a könnyeivel küszködött, hogy Skye ne lássa sírni.






Mancs Őrjárat-IdegenbenWhere stories live. Discover now