7. fejezet - Vallomások

35 3 0
                                    


A kölykök döbbenten áltak Chase mellett és részvétüket nyilvánították. Chase már nem bírta tovább tartani a könnyeit és hangos sírógörcsben tört ki. Skye és Marshall közelebb léptek hozzá és mindketten rárakták egy mancsukat Chase vállára.

Sajnálom Chase. mondta halkan Marshall

Erre Chase a nagy sírás közepette csak egy erőltetett gyenge mosolyt tudott kipréselni az arcára.

Skye már megsem tudott szólalni így a hirtelen érzelmek hatására szoros ölelésbe szorította Chase-t. Chase Skye közelsége miadt lassan fokozatosan megnyugodott és érezte hogy a farka egyre nagyobb tempóban kezd el járni, miközben széles mosoly váltja fel a könnyes arcot.

Köszönöm Skye. Neked is Marshall. mondta Chase nagyon halkan

Ez csak természetes Chase! Ne feledd mi mindig itt leszünk neked. mondta Skye

De ha már belekezdtél nem akarod elmondani hogy pontosan mi történt? kérdezte Zuma

De de elmondom mostmár úgyis mindegy és nem is baj ha tudjátok. mondta Chase

Én... én  eddig jutott Chase mire Skye félbeszakította

Ha nem akarod elmondani vagy fájdalmas akkor megértjük. mondta Skye

Köszönöm Skye de mostmár végigmondom. mondta Chase és elkezdte

Én egy farmon születtem. Egy családi farmon. Mindig is nagyon szerettem futkározni, játszani a fűben, labdát kergetni stb.. stb.. Nagyon boldog életem volt egészen 9 hónapig. Úgyanis akkor döntött úgy egy vadász hogy felvásárolja az egész farm területét. És ezzel együtt engem és a családomat is. Ezzel még nem is lett volna akkora baj viszont ekkor kereste meg ezt a vadászt egy újságíró aki azt mondta neki hogyha levadássza a közeli erdőben lévő farkasfalkát bekerül az újságba. És az a fej amit vágott rám az még mindig benne van a fejemben, és borzalmas. Lassan felémfordítja a fejét, rám szegezi a tekintetét majd szélesen elmosolyodik. Biztos vagyok benne hogy már akkor tudta hogy neki kell ez a lehetőség és mindent meg is fog tenni érte. Az újságíró 3 hónapot szabott ki határidőnek. Addigra kellett valamilyen bizonyiték hogy sikerült megölni a falkát. És ez a 3 hónap Chase megborzongott ez a 3 hónap volt maga a fertői pokol. Alig adott enni és egész nap dolgoztatott, volt olyan nap amikor nem is aludtam, mert nem tudtam. De a 3 évnek tűnő 3 hónap vége közeledett és eljött az a nap amit még mindig vissza akarok fordítani. A vadász megjelent legalább 10 felkészült németjuhász vadászkutyával. A szüleim azt mondták nekem hogy maradjak ki a harcból és ha valami rosszul sülne el fussak amíg a szemem lát. Nem sokára eljutottunk egy nagy sűrü erdőbe ahol minden egyre jobban sötétedni kezdett mire a semmiből egy farkas vetette rá magát az egyik kutyára. Hirtelen egyre több és több farkas lett és megindult a háború! A legtöbb farkast meg tudták ölni de egy csapatra nem figyeltek elég jól. A farkasfalka egy része rárohant a szüleimre megpróbálták lelökni magukról a farkasokat és elkerülni a harcot de nem sikerült. Sosem felejtem el apám utolsó mondatát amikor felkiáltott. FIAM SZALADJ! Én megpróbáltam de egy farkas elálta az utamat így tehetetlenül vad sírások között néztem végig szüleim halálát. A vadász elkezdett lövöldözni a puskájával de semmit nem talált el így a farkasok elmenekültek. Azt parancsolta fussak utánuk de én ezt megtagadtam. Dühösen rámnézett és azt mondta Még visszatérek érted kutyi de abból nem lesz köszönet! Ez után elindult a farkasok után. Ez után nem tudom mi lett a farkasfalka többi felével. Én ottmaradtam és bőgtem. Torkom szakadtából bőgtem szüleim hullája fölött. Ez után emlékeztem rá hogy mit mondott apa és elkezdtem rohanni miután egy utolsó pillantást vetettem szüleimre. Hirtelen egy farkaskölyökkel találtam szemben magam aki ugyanúgy meg volt rémülve mint én. Kis idő után elkezdtem beszélni vele hogy hol a kijárat az erdőből. Ezután a kölyök felemelte remegő mancsát és az erdő egyik irányába mutatott. Megköszöntem és elszadtam. Nem sokkal később kiértem az erdőből és valahogyan idekeveredtem Kalandöbölbe. Ryder megtalált és befogadott és így alakult meg a Mancs Őrjárat.

Chase nagy levegőt vett amikor befejezte a mondtatot.

A csapat lefagyva és csodálkozva hallgatták Chase történetét. Skye a végére elsírta magát.

Jaj Skye ne sírj. mondta Chase

Skye ismét megölelte a németjuhászt ezuttal még jobban magához szorította mint elötte.

Szóval ez az én történetem. Mostmár tudjátok miért vagyok szomorú igaz?

Az összes kölyök egy egyszerű bólintással válaszolt.

És mi van azzal a farkaskölyökkel? kérdezte érdeklően Zuma

Nem tudom Zuma fogalmam sincs. Őszintén már az arcára és a hangjára sem emlékszem. mondta Chase

Hé Chase kell egy kis szabad idő? kérdezte Marshall

Igen Marshall az nagyon jó lenne most. mondta Chase

Mindenki elment Chase közeléből csak Skye maradt ott vele.

Skye én nagyon élvezem a társaságod meg minden de most te is hadj magamra légyszíves. Egyedül akarok lenni. mondta Chase

Skye egy megértő mosolyt villantott Chase-re megsimogatta az arcát és bement az őrtoronyba.

Az este eljött és Rocky és Zuma Zuma házában voltak. Éppen feküdtek le egymás mellé amikor Rocky megszólalt.

Te el tudod hinni hogy mi mindenen mehetett keresztül Chase? kérdezte Rocky

Hát nem igazán, jó nehéz élete lehetett szegénynek. mondta Zuma

De még mindig nem tudom hogy neked volt rosszabb vagy Chase-nek.

Nem tudom. mondta Rocky már éppen feküdt volna le amikor beverte a fejét.

AUU! kiáltott fel Rocky

Jól vagy? kérdezte Zuma aggódóan

Hát jól bevertem a fejem mondta Rocky.

Segítsek? kérdezte Zuma

Nem tudsz nagyon mit. mondta Rocky

Lefeküdt Zuma mellé és becsukta a szemét hogy elalugyon. Már épp jó északát kívánt volna Zumának amikor érezte hogy közelebb húzódik hozzá.

Zuma te most mit..

Eddig jutott Rocky még nem érezte hogy Zuma elkezdi simogatni a fejét.

Ez nagyon jó érzés Zuma. mondta Rocky

Mondtam hogy tudok csinálni valamit. mondta Zuma büszkén

Rocky félig akarva félig akaratlanul belebújt Zuma karjaiba a bánásmódot élvezve. Nem telt bele 10 perc és Rocky elaludt Zuma mancsaiban.

Olyan édes és cuki mikor alszik. mondta magában Zuma

Várjunk csak hogy mi?! Édes?! Cuki?! mi van velem? Kérdezte Zuma magától miközben nem tudott rájönni miért mondta azt amit. Lassan Zuma is letette a fejét Rocky-é mellé és ölelkezve boldogan elaludtak.

Mancs Őrjárat-IdegenbenWhere stories live. Discover now