9. fejezet - Baj a vízen, szerelem az erdőben

35 2 1
                                    




A kutyik felértek az őrtorony tetejére és hallgatták vezetőjüket.

Bevetésre készen állunk Ryder uram! kiáltotta Chase

Ryder leengette a nagyképernyőt és felvázolta a vészhelyzetet.

Turbó Kapitány hívott. A hajója léket kapott és nincs elég időnk hogy a partra vontassuk ezért a vizben kell megjavítanunk.

Zuma te fogod felmérni a károkat amiket a hajó szenvedett. mondta Ryder

Vágjunk bele! kiáltotta Zuma

Jaj engem ne engem ne. mondogatta magában Rocky

Rocky neked kell megjavítanod a hajót. Legalább annyira hogy kivontathassuk. mondta Ryder

Hát jóó. Oké megprobálom. mondta Rocky

Valami baj van? kérdezte Ryder

Nem, csak utálom a vizet. mondta Rocky és a földre szegeszte a tekintetét

UTÁLOD A VÍZET? kérdezték mindannyian meglepődötten.

Igen. Hát tudjátok mindenkinek félie kell valamitől. mondta Rocky

Rendben leszel havew? kérdezte Zuma

Igen Zuma persze jól leszek. mondta vissza neki Rocky

Zuma halványan elmosolyodott és visszanézett Ryderre.

A zöld a nyerő! kiáltotta Rocky

Ryder elindult a rúdon lefelé Rocky és Zuma pedig a csúszda felé. Beestek Zuma hajójába és elindultak. Rocky egyre erősebben kapaszkodott Zuma vállaiba amikor érezte hogy egyre jobban víz közelbe kerülnek. Zuma Rocky jobb mancsára tette az ő bal mancsát hogy megnyugtassa. Rocky kettőt pislogott már a hullámok tetején siklottak a hajó felé.

Ryder, kutyik de jó hogy itt vagytok úgy érzem hamar vizes leszek ha nem csináltok valamit gyorsan. mondta Turbo Kapitány

Ughhh Ahghh Vizes. Fújj! rázta ki a hideg Rockyt amikor meghallotta ezt a szót. Zuma becsobbant a vízbe és elkezdte felmérni a károkat. Talált egy hatalmas lyukat a hajóorr bal oldalának elején. Zuma felért a víz felszinére és éppen a hajóra akart visszamászni amikor kettő hatalmas csáp emelkedett ki a vízből megragatta Zumát és lehúza a mélybe.

ZUUUUMMAAA! üvöltött Rocky ilyedtében

Meg kell mentenem! gondolta magában Rocky

Rocky felkapta az oxigénpalackot a többi búvárfelszereléssel együtt és egy nagy levegőt vett.

Jövök Zuma! kiáltotta Rocky miközben becsukta a szemét és a vízbe ugrott. Egyből ki akart jönni a vízből de tudta hogy meg kell mentenie a barátját. Zumát a csápok a tenger fenekéig húzák és egy barlang irányába vitték. Rocky követte a csápokat miközben azon gondolkodott hogy hogyan mentse meg Zumát. Rocky egyre mélyebbre került a barlang belsejében miközben a csápok megálltak elötte. Zumát az egyik csáp felkapta és egy másikba tette. Rocky fejében cikáztak a gondolatok hogy mi történhetett Zumával. Rocky óvatosan megközelítette a csápokat amikor rájött hogy egy polip ragadta el Zumát. Egyre közelebb került a polip fejéhez és megtalálta Zumát. A labrador nagyon örült hogy látja Rockyt de nem tudott még mindig elszabadulni a csápok szorításából. Rocky végre odaért Zumához és elkezdte kiszabadítani, egyszerre lökték a csápot de nem történt semmi. Rockynak támadt egy ötlete és hozott néhány hínárt amivel elkezdte csiklandozni a polip csápjának korongjait. A polip végre elengette Zumát, aki örömében csak megölelni tudta Rockyt. Rocky boldogan visszaölelte a labradort és felúsztak a felszínre. A felszínen Ryder alig tudta felfogni hogy mi történik.

Mancs Őrjárat-IdegenbenWhere stories live. Discover now