Másnap reggel Zuma és Rocky ismét egymás karjaiban ébredtek. Zuma kinyitotta a szemét egy kicsit, csak hogy lássa Rocky-t. Rocky még mindig aludt Zuma karjaiban és nagyon cukin,hallkan horkolt. Zuma mindig ezt a pillanatot szerette a reggelekben, mert ilyenkor mindig elolvadt hogy Rocky milyen édesen alszik. Zuma megnyalogatta Rocky füleit és orrát mire a keverék lassan felébredt.
Szia Zuma. köszönt Rocky halkan,cukin és álmosan
Szia Wocky. Jó reggelt. köszönt vissza Zuma
Rocky még nem is tért magához de már elveszett Zuma gyönyörű szemeiben. Zuma is Rocky szemeibe nézett hosszan, bemutatva hogy őt is magához húzták Rocky szemei.
Olyan gyönyörű a szemed. mondta Rocky
A tiéd is Wocky, a tiéd.. is. mondta Zuma lassan miközben odahajolt Rocky arcához.
Rocky végigsimított Zuma arcán amit Zuma viszonzott,majd összeérintették az orrukat.
Zuma... mondta Rocky
Igen? kérdezte Zuma érdeklődő és huncut hangon.
Olyan jó veled lenni. Szeretlek. suttogta Rocky Zuma fülébe miközben Zuma szívéhez érintette az egyik mancsát.
Oh..Wockyy.. Zuma méglejebb hajtotta a fejét ezzel összekapcsolta Rocky ajkait az övével.
Én is Szeretlek! mondta halkan Zuma mielött engedett volna magának és visszaesett Rocky ajkaira. Zuma és Rocky jobban átölelték egymást mint azelött bármikor és olyan szorosan húzták magukat egymáshoz ahogy csak tudták. Zuma ráfordult Rockyra dominanciáját hirdetve amire Rocky mosolygott. Zuma bedugta a jobb hátsó lábát Rocky lábai közé ami mindkét kölyökből kiváltotta a szexuális fúzióit és fantáziáit. Rocky és Zuma ismét megcsókolták egymást és boldogan kapaszkodtak egymásba. Arra lesznek figyelmesek hogy kopognak az ajtón és Chase megszólal.
Zuma!
Igen? kérdez vissza Zuma kicsit unott hangon.
Rocky nálad alszik ugye? kérdezte Chase
Zuma lenézett Rockyra akinek kezdtek az aggondalom jelei feltűnni a szemében.
Igen velem alszik. mondta Zuma
Bejöhetek? kérdezte Chase
Baj van? kérdezte Zuma de nem számított rá hogy Chase be fog jönni. Zuma és Rocky megpróbáltak elszakadni egymástól mert titkolni akarták kapcsolatukat.
Jó reggelt! köszönt Rocky
Elnézést a korai zavarásért,mert ahogy láttam nem jókor jöttem. mondta Chase egy kis érdeklődéssel a szemében.
Mi a helyzet? kérdezte Zuma
Én csak, umm hát reggeli. mondta Chase
Rocky és Zuma unott tekintetett vetett egymásra majd Chase-re
Most tényleg Chase? kérdezte Zuma
Uhmmm hát igen. mondta Chase megzavarodva
Na jó oké. Nem most jöttünk le a falvédőről Chase tudjuk hogy reggeliért csak bekopogtál volna, és amúgy is ismerem ezt az arcot. Engem nem versz át! Szóval mi folyik itt? kérdezte Rocky
Jó oké umm akkor csak megkérdezem egyenesen jó? kérdezte Chase
Persze. mondta Rocky
Mit mondtál Skyenak amikor pár napja mentünk segíteni El gazdának? kérdezte Chase
Oh hát.. Figyelj mi lenne ha magad jönnél rá? Hidd el amit mondtam arra rá fogsz jönni csak legyél Skye mellett oké? mondta Rocky
Ne már Rocky! Mond el. Követelte Chase
YOU ARE READING
Mancs Őrjárat-Idegenben
AventuraEz az első könyv amit életemben írok épp ezért ha valami ravaros benne azért elnézést kérek de ha szoltok ha nem is azonnal de minél hamarabb megpróbálom javítani! Köszönöm a megértést! Jó szórakozást! A Mancs Őrjárat egy mentőcsapat kalandöbölben a...