2. fejezet - Miféle Szerzet?

33 2 1
                                    

Zuma az erdőbe menet elgondolkodott.

Hmm vajon mit is láthattam pontosan? Kérdezte magától

Kutyit csak nem hiszen Chase-nek igaza van kutyit csak a városban láttam volna. Medvének túl félénk és kicsi. Mókusnak meg túl nagy. 

Zumának nem volt ideje sokáig gondolkozni ezen mivel megérkezett az erdőbe. Leugrott a járművéről és elindult befelé az erdőbe. Nagyon halkan és óvatosan lépkedett. Lassan megérkezett az erdő közepébe majd nemsokára oda is ahol megtalálta Tyukicát. Lassan továbbhaladt azon az úton amelyiken látta az az akármit is. Nemsokkal az útratérés után ismét meglátta azt az akárminek az árnyékát amit látott. Nem tudta hogy észrevette-e ezért még lassabban és óvatosabban közelítette meg az állatot. Végül meglátta hogy mi az és nem tudta elhinni. Egy barlanghoz ért ami valószínüleg az állat lakhelye volt. Egy kutyi volt benne, egy szürke keverékkutyi. Zuma alig tudta megközelíteni de a kutyi már fel is kapta a fejét. A kutyi nagyon meg volt rémülve és leblokkolt, nem tudta hogy mit tegyen kezdjen el beszélgetni az idegen kutyival vagy szaladjon ahogy csak bír. 

Bámulták egymást egy jó 10 másodpercig, majd a keverék a futás mellett döntött, és teljes erejéből elfutott Zuma mellett. Zuma meglepődött és elkezdte kergetni. 

A keverék az erdő vége felé tartott amikor hátrafordíotta a fejét hogy lássa hol van az idegen kutyi. Látta hogy nincs annyira lemaradva mint remélte, vissza fordította a fejét és olyan gyorsan ment amilyen gyoran csak tudott. Hirtelen megbotlott egy fa gyökerében és hatalmasat repült, kishiján nekiment Zuma Hajójának. A keverék megpróbált megmozdulni de esélytelenül, ottmaradt a hajó mellett. A keverék belátta ,hogy itt vesztette el a hajszát, és tehetetlenül az oldalára dölt és becsukta a szemét. Zuma végül beérte a keverék kutyit és látta, hogy nem az esés volt az egyetlen ami fájt neki. Olyan sovány volt hogy látszottak a bordái. Rárakta a mancsát a keverék fejére amitől az még jobban összerezzent. Zuma hirtelen nem tudta hogy mit mondjon a hirtelen történésektöl, de végül a keverék megszólalt.

Jó rendben elkaptál! Most meg is fogsz ölni? Kérdezte miközben a labradorra nézett könnyes szemekkel.

Zuma ettől még jobban meglepődött mire csak azt tudta válaszolni.  Hogy mi?? Dehogy is, nem bántani akarlak.

Zuma levette a mancsát a keverék fejéről és elkezdte megnyugtatni.

Jézusom havew jó sovány vagy. Mi történt veled? Kérdezte Zuma

A keverék letörölte a könnyeket a szeméről majd ismét megszólalt

Én.. Én kóborkutya vagyok. szipogta.

Zuma minden egyes csekedetén és szaván egyre jobban meglepődött. Zuma ezelött szinte csak Kalandöbölben élt és itt minden kutyinak jutott élőhely, és ezért nem sok kóborkutya volt a környéken.

Zuma végignézett a keverékkutyin és látta hogy csunyán beütötte az egyik mancsát.

Hé havew mi a neved? Kérdezte a labrador.

R.. Rocky vagyok. Mondta a keverék.

Szép neved van mondta Zuma aki próbálta jobb kedvre deríteni a keveréket. 

Fáj a mancsod? Kérdezte Zuma 

Nagyon... nem tudok járni. Mondta Rocky

Honnan veszed? Kérdezett vissza Zuma

Onnan hogy próbáltam elfutni előled az esés után. Válaszolta a keverék

Zuma lassan benyult a keverék mancsa alá és azt mondta  Ha fáj ne haragudj nem akarlak bántani.

Mancs Őrjárat-IdegenbenWhere stories live. Discover now