13. fejezet - Harc a múltal

22 1 2
                                    




Skye az északa alatt valamiért nem tudott elaludni. Egész este csak forgolódott de nem ragadt álom a szemére és nem tudta miért. Csak az ágyban pörgött forgott de elaludni sehogy sem tudott. Az egyik ilyen forgolódás alkalmával Skye nekiment a falnak aminek hatására a labdája leesett és a háza ajtajának csapódott. Chase a hirtelen hangra azonnal felkapta a fejét és halkan odaosont Skye házához, majd halkan megveregette az acélajtót ami elválasztotta egymástól a két felet.

Hé Skye! Ébren vagy? kérdezte Chase

Skye az arcán boldog vigyorral mosolygott amikor meghallotta szeretője hangját.

Szia Chase igen ébren vagyok, valamiért nem tudok aludni feltételezem hogy a mai izgalomtól. mondta Skye

Chase szíve megolvadt attól amit Skyetól hallott.

Bemehetek? kérdezte félénken Chase mivel még sohasem volt még Skye kutyiházában.

Persze gyere csak egy alvópartner jól jönne főleg most hogy nem tudok. kuncogott Skye halkan miközben kinyitotta az ajtót.

Chase belépett majd Skye becsukta mögötte az ajtót.

Skye lefeküdt az ágyba hátat fordítva Chasenek. Chase lefeküdt Skye mellé az ágyba majd egyből kellemetlenül érezte magát. Skye lassan megfordult és rádobta Chasre a jobb mancsát. Chase még soha életében nem érezte magát ilyen boldognak leszámítva a ma esti csókot. Annak ellenére hogy majd kiugrott a bőréből a boldogságtól azért a kellemetlen érzés is fokozódott benne amit azonnal elsöpört egy mondtat Skye szájából.

Chase, tudom hogy a kapcsolatunk ma indult el de ha megfordulok megtennéd hogy hozzámbújsz és átölelsz?

Chase nem találta a szavait a boldogság és a zavar keverékétől így csak hebegett habogott mire egy boldog igent ki nem mondott a száján.

Skye megfordult a faj felé és Chase mancsáért nyúlt hátra. Chase odasimult Skye testéhez és hosszasan megölelte. Skye behúzta Chase bal mancsát az ő mancsai közé és rá tette a fejét.

Így kényelmes? kérdezte Chase de mind hiába. Skye addigra már boldogan elaludt szerelme karjaiban.

Ohh szóval rám van szüksége. Ennek nagyon örülök. mondta Chase magának

Chase oda tette az ő fejét Skye fejéhez és odabújt még jobban hozzá. Skye halántéka és bal füle között volt Chase orra így be tudta lélegezni szerelme illatát melyben boldogan aludt el.

Az északa messzeségében és sötétségében hirtelen hangos üvöltéseket lehetett hallani és ez az üvötés végigsöpört az egész városon mire elért az őrtoronyhoz. Rocky ilyedten kapta fel a fejét és hideg rázta át. Rocky mozgoldódására felkelt a mellette fekvő Zuma is.

Jól vagy Wocky? Mi a baj? kérdezte Zuma

Te.. Te.. Te. nem hallod ezt?! kérdezte ilyedten Rocky miközben szerelme mancsai közé furta magát.

Semmi baj Wocky ez szerintem csak a szél. Dölj vissza és aludj. mondta Zuma

Rocky ilyedten de magabiztosan kapaszkodott Zuma mancsaiba amik mindig tartották benne a lelket. Zuma rátette a fejét Rockyéra és cukin puszilgatta az arcát. Végül Zumát és Rockyt is elnyomta az álom és elaludtak.

Másnap reggel Chase vett egy mély levegőt Skye fejéből és megkezte volna az aznapi szolgálatot ha Ryder nem állitja meg.

Oh uh. Szia Ryder. Jó reggelt uram! mondta Chase

Ryder arcáról leolvasható volt a szomorúság és a megterheltség.

Szia Chase jó reggelt neked is. Örülök hogy itt vagy mert kelleni fogsz hogy a kutyik at felküld a toronyba mindenkivel akarok beszélni. mondta Ryder

Mancs Őrjárat-IdegenbenWhere stories live. Discover now