4. fejezet - Meredek mentőakció

18 3 1
                                    


Rocky és a kölykök futottak az őrtorony felé és felmentek a liftel. Ryder kiált a kutyik elé és vázolta a vészhelyzetet. Miután ez megtörtént kiválasztotta azokat akik kelleni fognak.

Chase. Szeretném ha elterelnéd a forgalmat a bólyáiddal és felvontadnád a kocsit a szikláról. mondta Ryder

Chase segít ahol tud! kiáltotta Chase

Kelleni fog valaki akire most nagyobb szükség lesz mint valaha és nagyon jó hogy itt van most egy.

A kutyik elgondolkodtak és kérdően néztek Ryderre, hogy kire gondol. Zuma rájött hogy ki lesz az így Rocky felé nézett és szélesen elmosolyodott.

Rocky. mondta Ryder

É.. Én Ryder? kérdezte Rocky 

Igen Rocky te mondta Ryder mosolyogva.

Ma megmutattad a műhelyben hogy meg állod a helyed a csapatban.

Ez azt jelenti? kérdezte Zuma és Rocky egyszerre

Igen kutyik Rocky a Mancs őrjárat legújabb tagja lett! Üdv a csapatban Rocky.

Éljen!! Éljen!! kiáltozták a kutyik

De.. de mivel érdemeltem ezt ki Ryder? kérdezte izgatottan Rocky

Ugyanannyi vagy mint bárki a csapatban Wocky attól hogy az élet kemény volt hozzád attól még jó szíved van. mondta Zuma szélesen mosolyogva érezve egy meleg áramlatot az arcán amit még elötte sosem. 

Így van Zuma mondta Ryder

Köszönöm Zuma, köszönöm Ryder örömmel leszek a Mancs Őrjárat tagja. mondta Rocky

Rocky alig talált szavakat, hirtelen úgyérezte minden megoldódott és olyan érzéseket talált magában amiket elötte sosem érzett, őszintén azt sem tudta hogy léteznek benne ezek az érzések. Hiszen azt hitte a kóbor élet végleg kiölte belőle ezeket.

Az esküt később megkötjük rendben Rocky? Most nagyon sietnünk kell.  mondta Ryder

Rendben Ryder persze. mondta Rocky megértően

Ryder odaadott egy puppackot Rockynak.

Tessék! erre még szükséged lehet. mondta Ryder

Mi ez? kérdezte Rocky

Az új puppackod benne vannak szerszámok és eszközök amiket tudsz használni.

Remek Ryder köszönöm! kiáltotta Rocky és életében először kigondolt egy kreatív jelmondatot és kimondta.

"A zöld a nyerő!" kiáltotta Rocky

A Mancs Őrjárat bevetésre kész! kiáltotta Ryder

De Wyder Rocky hogy jut el a szikákhoz? kérdezte Zuma

Ó igen hát persze. Jó lenne ha hoznád Zuma. mondta Ryder

Rendben Wyder! kiáltotta Zuma és ő Rocky és Chase lecsúszott a csúszdán.

Chase leért, beleugrott a kocsijába és elhajtott.

Rocky és Zuma is leértek és ők is elindultak a sziklák felé.

Wheeee. mondta Rocky akinek ez volt az első csúszása

Zuma egyre jobban mosolygott barátjára miközben áthaladtak a hídon. Rocky egy idő után belekapaszkodott Zuma vállába hogy ne veszítse el az egyensúlyát. Rocky puha meleg szürke mancsai egyre jobban növelték a labrador szájának növekedését. Rocky is érezte hogy mindha nem olyan lenne mint általában de ezt elkönyvelte annak hogy biztos csak a beavatástól ideges és izgatott. Még ki sem értek a városból de Rocky érezte hogy egyre jobban vörösödik az arca minél többet van a mancsa Zumán. Zuma is egyre jobban vörösödött a puha meleg mancsok miadt a vállán. Ez olyan jó és finom érzés. gondolta magában Zuma. Végül odaértek a szikákhoz.

Mancs Őrjárat-IdegenbenWhere stories live. Discover now