slm bebeklerim nasılsınız umarım iyi sinizdir bu bölüm haberci mi yoksa başlangıcı mı hadi birlikte görelim oy verip yorum yapmayı unutmayınız.* 💖💞❤️🌼🤍🥰💟💖💖💖❤️❤️❤️🤍🤍🤍💟💟😍🥰🥺🌼😘😍😘😘😘🥳🥳🥳
"Önce ki bölüm'den"
Aaaaa!!! (dışarıdan bir çığlık sesi yükseldi neler oluyor!!! (Önceki bölüm hatırlatması bitti)
Zhan ve wuxian kalacakları evden hızlıca dışarı çıktılar. Bu çığlık sesine aradıkları şey sebep olabilirdi. Dışarıda genç sayılacak bir kadın üstünde kan, gözlerinde korku, endişe ile yere diz çökmüş bir şekilde dururken çığlık atıyordu sesindeki acı bütün kalpleri yaralayacak türden idi bütün bedeni titriyordu. Ne olmuştu neden kadın bu kadar acı içerisinde kavruluyordu neden ??bunu öğrenmek için kadına sormak gerekiyordu. Wuxian ve wangji temkinli bir şekilde kadının yanına yaklaştı çok dikkatli olmalılar çünkü kadın ne gördü yaşadı da bu halde ne tepki verecek bilmiyorlardı kadın bir şeyler sayıklıyordu aldı onu aldı gördüm. Ne kim ne aldı? neyi gördü ?
Wei'den
Hanım efendi merhaba afedersiniz iyi misiniz? Ne oldu?
Kadı'dan
Yardım edin lütfen onu aldı gördüm. lütfen yardım edin.
Lan'dan
Hanım efendi bize ne olduğunu anlatın lütfen size yardım etmek istiyoruz biz de fakat öncelikle sakinleşmeli ve ne olduğunu bize anlatmalı siniz.
Kadını iki kolundan tutup eve doğru götürdüler sakinleşmesi için bir karışım verdiler. Evet kadın artık titremiyordu sadece uzanmış tavana bakıyordu.
Wuxian'dan: hanım efendi daha iyi misiniz. Bir şey ister misiniz?
Kadın: hayır bir şey istemiyorum sadece onu geri alın lütfen arkadaşım o siyah bir dumanın içinde kayboldu biz piknik yapmak için bir yer arıyorduk ve bir mağara gördük arkadaşım meraklı biri orda ne olduğunu görmek istedi girmemiz gerektiğini söyledim ama beni dinlemedi sonra bir ses duyduk artık oradan çıkmamız gerekiyordu fakat hareket edemiyorduk olduğumuz yerde kalmıştık sonra bir ses yükseldi hmm benim ayağıma gelen yeni avlarım hahaha berbat bir sesi vardı ve bizim halimize gülüyordu. Hmm aranızdan birini secicegim biriniz benim ellerim de acı çekerken diğeriniz ise o acıyı ruhunda hissedecek ayrılık acısı ve pişmanlık ah zavallı insanlar seni seciyorum arkasını da buraya sen sürükledin sonuçta meraklı şey hahahaha ah çok eğlenceli sizin gibi aptal insanlar ile dalga geçmek ve sizin hiçbir şey yapmayıp korkmanız pat ahh! Beni duvara fırlatmıştı canım çok yandı arkadaşımı da yerde sürüklüyordu ona da sarılınca bu hale geldin işte bütün olanlar bunlar yardım edecek misiniz.
Wangji den : Tabi ki hanım efendi siz merak etmeyin lütfen dinlenin
Ah çok teşekkür ederim evet biraz uyumak istiyorum. Kadın arkasını dönüp sinsi bir şekilde gülümsedi ama hiç birinin bundan haberi yoktu kimse görmedi yoksa öyle mi sandı kadın
Bebeklerim çok uykum var o yüzden bölüm iyi olmamış olabilir ve kısa bitiriyorum gözlerim kapanıyor zor yazıyorum iyi geceler bir dahakine daha dikkatli olucagım 🌃💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YİZHAN aşk unutulmaz
FanfictionAh başım ağrıyor. Ne oldu bana, neredeyim? hey! Sen kimsin cevap ver lütfen.