Merhabalar 💖💞❤️🌼💟🤍 nasılsınız umarım iyi sinizdir 😘🥰🐇🐣
Lotus koyunda
Günaydın baba günaydın anne , günaydın çocuklar hadi başlayın. Herkes kahvaltısını bitirdikten sonra amcası wei wuxian'ı yanına çağırdı wei geldiğinde o da söze başladı wuxian dün bulut Kanyonundan haber geldi sen ve lan wangji bir görev için birlikte çalışacaksınız bugün öğlen bulut Kanyonuna gideceksin. Wei şaşırdı neden aniden böyle bir karar alınmıştı, görev neydi?
Wei wuxian'dan
Amca peki görev ne? neden aniden böyle bir karar alındı ki yani hiçbir şey bilmiyorum ve bugün öğlen bulut Kanyonuna gideceğim bu biraz tuhaf şikayetçi olduğum için değil tabi,yoksa ciddi bir şey mi var.
Bunu oraya gidince öğreneceksin wuxian hem sen lan wangji'i görmek istemiyor muydun onun yanında olucaksın işte bu iyi bir haber değil mi senin için sürekli onu görmek istediğini söylüyordun. Her neyse hazırlanmaya başlasan iyi olacak unutma evlat ben de senin baban sayılırım hep seni destekliyor olucagım tamam mı endişelenme hadi artık hazırlamaya başla ben de işlerimin başına döneyim.
Wei den
Teşekkür ederim amca iyi ki varsın hemen gidiyorum wangji bekletilmeyi hiç sevmez deyip gülmüştü ah o gerçekten çok huysuz oluyor.
Yanli'den
Wuxian hazır mısın? Ah evet abla sadece 1 dakika geliyorum. Tamam bebeğim cheng ile seni bekliyoruz. (İç konuşma) ah benim küçük tatlı kardeşim eminim ki wangji'i göreceği için çok heyecanlı onu sevdiğini bir tek ben biliyorum bana bunu ağlayarak anlattığı günü asla unutamam wangji'nin onu kendisi gibi sevmiyeceğini eş cinsel olduğu üstelik ondan hoşlandığını için kendisinden tiksinip nefret edeceğini düşünüyordu bilmiyor ki wangji de kendisine çok aşık ikisi birbirine söylemeye cesaret edemiyor ama bakışları herşeyi ele veriyor zaten ne kadar saklamaya çalışıyor olsalar da umarım ikisi birbirine itiraf eder ve birbirine bağlı iki ruh birleşir. ( iç konuşma bitti) Abla ben hazırım çıkabiliriz. Tamam tatlım hadi arabaya binin anne baba biz gidiyoruz görüşürüz.
Wei den
Ah abla iyi ki sen de benimle geliyorsun ama bu neden geliyor istemedim ki onun gelmesini
Cheng: sanki ben sana çok meraklıyım babam yanlız başına gitmemen için gönderiyor sadece ablam olsa ne çare senin gevezeliklein yüzünden rezil oluyoruz ah ne zaman büyüyeceksin anlamıyorum gerçekten hep çocuk çocuk hareketler.
Wuxian: hah çocuk muş sen kendini görmüyorsun herhalde gıcık şey ne olacak sadece beni sinir etmeye çalışıyorsun sanki sen çok iyisin de (yanli araya girer) çocuklar hadi ama böyle yapmayın babam tartışalım diye mi gönderiyor bizi hmm ikisi de susmuştu yanlı küçük bir tebessüm de bulundu rahatyan ortama karşı ve sonunda varmışlardı bulut Kanyonuna
Hadi bakalım inin çocuklar geldik. Wuxian: ah sonunda uyumak istiyorum ya yol çok yorucuydu.
Cheng: sanki arabayı kendi kullandı tembel şey wuxian: tembel ben mi o yüzden bana görev veriyorlar dimi belim ağırdı araba da oturmaktan bana diyene de bakın gelmeden önce 10 saat uyudun be araba da da uyudun. Yanlı: tamam tartışmayın artık içeri girelim hadi hepimiz yorgunuz.
Hoş geldiniz efendim sizler wei wuxian,jiang cheng ve jiang yanli olmalısınız.
Wei: evet ta kendileri artık içeri girebilir miyiz? Görevli: oh tabi ki efendim buyurun.
Bulut Kanyonu
Lan Xichen: hoş geldiniz wei wuxian, jiang cheng ve bayan jiang yanli sizleri görmek çok güzel (dudaklarına yerleştirdiği büyük bir tebessüm ile söyledi)
Jiang yanli: sizi de böyle görmek çok hoş lan Xichen fakat lan wangji nerede bizi karşılamaya gelmiyecek mi? Lan Xichen: ah o amcamızın yanındaydı şimdi gelir kusura bakmayın lütfen.
Jiiang yanli: mühim değil tabi olabilir böyle şeyler. Lan Xichen: anlayışınız için teşekkür ederim ah wangji de geldi.
Hoş geldiniz sizleri bekletiğim için üzgünüm hatamı mazur görün lütfen.
Sorun değil efendi lan wangji
Lan wangji: amcam bugün istirahat etmenizi yarın toplantı yapıp ondan sonra yola çıkmamız gerektiğini söyledi. Şimdi isterseniz odalarınızda dinlenebilir yada yemek yiyebilirsiniz.
Jiang cheng: pekala o zaman biz odamıza geçip dinleneceğiz akşam yemeğinde görüşmek üzere, yanli ve cheng odalarına geçti Xichen ise işi çalışma odasına çekildi geriye wangji ve wuxian kaldı
Wuxian: hey wangji nasılsın ah seni çok özledim sen de beni özledin tabi ki özlemişsindir herkes beni özler.
Wangji: çok konuşuyorsun
Wuxian: çok kırıcısın oysa ben seni gerçekten çok özlemiştim ve tavşanlarımızı görmek istiyordum ( gözleri dolmuştu ağlamak üzeri ama kendini tutuyordu) artık istemiyorum ben tek giderim.
Wangji sevdiğini üzdüğü için içinden kendine lanetler yağdırıyordu ah aptal wangji nasıl onu üzersin hemen gönlünü almalıyım. Gitmek üzere olan wuxian'ın bileğini tutu gitmesine engel oldu.
Wangji: wuxian çok üzgünüm gerçekten seni kıracağımı düşünemedim lütfen affet beni hadi tavşanlarımızı görmeye gidelim emin onlar da seni benim kadar özlemişlerdir.
Wuxian onu hemen affetmişti çok seviyordu nasıl onu reddedebilir ki wangji'nin seni benim kadar özlemişlerdir kelimesi wuxian'ın kalp atışlarını hızlandırmıştı ne yani o da beni özlemiş miydi aman tanrım sanırım bayilacagim 🥺
EVET BÖLÜM SONU NASIL BULDUNUZ. İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEY VARSA YORUMLAR DA BELİRTEBİLİRSİNİZ. 🥺🐣🐇🥰🤍💟🌼❤️💞💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YİZHAN aşk unutulmaz
Fiksi PenggemarAh başım ağrıyor. Ne oldu bana, neredeyim? hey! Sen kimsin cevap ver lütfen.