Bölüm 10

28 5 7
                                    

Medya : maneskin - ı wanna be your slave

Merhaba canlar nasılsınız 4 aylık bir aradan sonra tekrar sizlerleyim fakat hala oy da artış vb. Göremiyorum eğer yazdıklarımdan memnunsanız bunu oy vererek ve yorumlar da gösterebilirsiniz bunlar beni çok mutlu ediyor çünkü sizi mutlu ediyorum 🥰💞❤️ neyse uzatmayayım daha fazla iyi okumalar. 


Evet o gün gelmişti, bugün zhan okula gidecekti uyanıp sabah rutinini tamamladıktan sonra kahvaltı ya indi. Amcası,yengesi ve kuzeni ile birlikte kahvaltı yapıyorlardı. Amcası konuşmaya başladı. Evet zhan nasılsın oğlum okuluna yeniden başlıyacaksın heyecanlı mısın? Zhan tam konuşacaktı ki yengesi söze girdi tatlım ne heyecanı sanki ilk kez gidecek küçük bir çocuk da değil dedi sahte gülümsemesi ile ardından "zhan, aslında biraz var amca ama çok önemli değil hem böyle daha iyi olabilir aslında hafızam için"  evet haklısın ben öğretmenlerinin ille de görüştüm zaten kendini kötü hissedersen okul dan erken çıkabilirsin. Teşekkür ederimm afiyet olsun deyip sofradan kalktı zhan. 

Yolla çıkmışlardı amcasına karşı belli etmese de aslında çok gergindi hadi ama farklı bir evrende dışarı çıkıyor bu dünyada ki çoğu şeyi bilmiyor nasıl rahat olabilirdi ki ve bir ses duydu okulun önündeyiz. Kalbi çarpıyordu içinden umarım bugünü rahat bir şekilde atlatabilirim diyordu. 

Zhan'ı böyle hayal edebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zhan'ı böyle hayal edebilirsiniz

Kendine söylenen sınıfa çıkmak için yürüyordu sınıfı 3. Kataydı sonunda 3. Kata ulaşmıştı sınıfların numarasına bakarak kendisnin kini arıyordu sağdan ikinci kapı evet sınıfının önünde duruyordu şuan da içeri girip girmemkte kararsızdı acaba öğretmeni mi beklesem diye düşünürken edebiyat öğretmeni gelmişti. Ah zhan merhaba canım nasılsın ? Zhan gördüğü kadının öğretmeni olduğunu tahmin ediyordu. Merhaba efendim biraz daha iyiyim sorduğunuz için teşekkür ederim. Bunu duyduğuma çok sevindim. Zil çaldı hadi bakalım sınıfa geçelim senin sıran cam kenarında ki sonuncu sıra dedi.

Zhan sırasına geçip oturdu birkaç kişi yanına gelip nasıl olduğunu sordu zhan ise herkese dediği gibi biraz daha iyiyim diyerek geçiştirdi aslında kimseyle konuşmak istemiyordu çünkü hiçbirini tanımıyordu onlar kendisini tanıyordu ama zhan bilmediği için kimse nasıl yaklaşacağını kestiremiyordu. Önce gözlemlemeliydi derken hoca'nın sesi duyuldu.

Günaydın arkadaşlar bugün aramıza yeni bir öğrenci katılıyor. Hepiniz sessiz olun arkadaşınız şimdi gelip kendini tanıtacak dedi ve kapı tıklandı hoca gir diye seslendiğinde kapı açıldı içeri oldukça yakışıklı ve uzun boylu bir genç girdi. Merhaba diye söze başladı o an zhan tanıdık sesin olduğu yöne baktı gözleri irice açıldı ağzı hafif aralandı ve ağzından şu isim çıktı.


Ve bu bölüm burda bitti nasıldı evet biliyorum kısa oldu çünkü şarjım az ve heyecanlı bırakmak istedim umarım beğenmişsinizdir. Kim geldi? Neler olacak? Hepsi ve daha fazlası bir sonraki bölümlerde 💞❤️

😍💖💛💙 Gelecek bölümler e davetlisiniz görüşmek üzere 

😍💖💛💙 Gelecek bölümler e davetlisiniz görüşmek üzere 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu güzel şiir ile uğurluyorum sizleri 

YİZHAN aşk unutulmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin