Bölüm 11

10 3 4
                                    

Medya -the eclipse 

The eclipse dizisinin YouTube da ki bir kilp videosu güzel bir dizi tavsiye ederim 💞 

Slm bebişlerim yeni bölüm ile geldim umarım buralardasınızdır. Çok özledim sizleri ve bu bölüm ile merakınızı giderip yine merak etmenizi sağlayacak bir bölümle geldimmmm. Ay umarım beğenirsiniz çok mutlu olurum yorumlarınızı ve yıldızlarınızı eksik etmeyin. O zaman hazırsak hadi yeni bölüm e geçelim yuppiiii 🥳🎉⭐


Wangji dedi zhan kısık ve şaşkın bir ses tonuyla ama bir dakika bu nasıl olur?? Wangji nasıl buraya geldi? Yoksa o da mı zhan gibi aynı şekilde kendini burada buldu? 

Zhan düşünceler içerisindeyken wangji konuşmaya başlamıştı, zhan onun sesini duyunca kendine geldi ve wangjisini dinlemeye başladı.


Merhaba ben Wang yibo daha önce Kore'de yaşıyordum fakat bazı ailevi durumlardan dolayı Çin'e taşındık önce ki okulumda basketbol da takım kaptanıydım, motorsiklet ve araba yarışlarını çok severim. Sanırım şimdilik bu kadar yeterli tanıştığımıza memnun oldum umarım iyi anlaşırız.


Peki yibo 2 boşyer var istediğine oturabilirsin demişti öğretmen. Zhan ve bir kız öğrencinin yanı boştu yibo zhanın yanına oturdu. Zhan çok heyecanlı bir şekilde ne yapacağını bilmiyerek oturuyordu. Göz ucuyla yiboya baktı kesinlikle wangji diye geçirdi içinden evet ona çok benziyor ama davranışları çok zıttı.

Merhaba ben yibo yeni sıra arkadaşın oldum. Peki senin adın nedir? Ah ben mmm z-zhan ismin zhan. Ah hadi ama o az önce heyecandan kekelemişti, zhanın yanakları utandığı için hafif pembe bir ton almıştı. Bunu gören yibo ; hey yanakların pembeleşti çok tatlısın. Dedi. 


Zhan yibo'nun söylediklerine karşın daha da kızardı. "Tanrım neler oluyor burada" diye aklından söylenirken ders başlamıştı.

Herkes kitaplarını açsın bugünün konusu...


Ah sonunda derslerbitmişti. zhan ders aralarında sırasında oturtup olan biteni düşünmüştü. Yibo ise zhan ile konuşmaya fırsat bulamamıştı sınıftakiler onun ile tanışmak için toplanmıştı etrafında, diğer aralarda ise kızlar yanından ayrılmamıştı.


Zhan evine dönmüştü hem okul hem de bugün olanlar onu yormuştu direk odasına çıkıp rahat kıyafetlerini giydi. Evet uyumak için hazırdı akşam yemeğine kadar dinlenmek istiyordu bu olanları daha sonra düşünecekti şu anda düşünemiyecek kadar yorgundu.

Zhan uykuya dalmıştı rüya görüyordu. Sessiz ve karanlık bir odada pencereden dışarıda yağan yağmuru seyrediyordu ki arkasında bir beden belirdi kollarını zhanın beline sarmıştı usulca, zhan bu hareketten dolayı ürpermişti.

Pencereden yansımasını görmüştü ama bir dakika yansımadı sadece zhan vardı. Hızlıca arkasını döndü. Karşısında yibo vardı zhanı seyrediyordu. 

Minik bebeğim ne oldu? Korktun mu yoksa? Ah korkma ben buradayım yibon seni çok seviyorrr bebeğim deyip zhan a sarıldı. Ne yibo mu hayır onun wangjisi vardı. Ah öyle mi dersin tatlım demişti karşısında ki wangji ye çok benzeyen adam sanki aklını okumuştu.

Göreceksin sen benim zhanımsın bende senin yibonum şimdi uyan güzelimm.

Zhan birden uyanmıştı o da neydi öyle kabus mu görmüştü? Ah bilmiyorum neler oluyor böyle ben ne yaşıyorum bütün bunlar da neyin nesi diye düşünüyordu.

Sonra kendine gelmek için yataktan kalktı ve elini yüzünü soğuk su ile yıkadı. Saate baktığında akşam yemeğine henüz 2 saat olduğunu gördü. 

O sırada ne yapacağını düşünüyordu.



Ve bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunuyoruz.  Umarım beğenmişsinizdir. Yeni bölüm e kadar düşünün bakalım neler oluyor acaba yibo ve wangji??? Zhanın gördüğü rüya ve diğerleri neler oluyor yahu hep birlikte göreceğiz. Gelecek bölüm de görüşmek üzere iyi geceler 🌃 tatlı rüyalar ⭐ 💖🥰❤️💟💜🌼

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YİZHAN aşk unutulmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin