EVET YENİ BİR BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM AMA GERÇEKTEN ÇOK ÜZÜLÜYORUM OY VERMİYORSUNUZ YORUM YAPMIYORSUNUZ DESTEK OLURSANIZ GERÇEKTEN ÇOK SEVİNİRİM İSTEKLERİNİZ OLURSA YORUMDA DA BELİRTEBİLİRSİNİZ BEN DE EĞER UYGUNSA EKLERİM SİZLERİ SEVİYORUM HADİ BAŞLAYALIM ❤️🤭🤍🥺🌼💖💟🥰💞
TAK!! TAK!! (Kapı çalar) Ah Sabahın bu saatinde ne oluyor ? Wei wuxian uyklu gözlerini elleri ile ovuyordu. Geldim bir dakika , işini bitirdikten sonra kapıyı açtı bulut Kanyonunda bir görevli vardı. Efendi wuxian günaydın kahvaltı da sizi bekliyorlar. Günaydın peki tamam ama çok erken değil mi neden bu kadar erken saat daha 6.00 efendim bulut Kanyonunda herşey tam vaktinde olur bu saatte bizim için idealdir. Pekala hemen geliyorum.
(Wuxian salona neşeli bir şekilde giriş yapar) herkese günaydın ☀️ beni mi beklediniz ay çok tatlısınız🥰 (buyut koyunun efendisi söze girdi) günaydın wuxian gevezeligi kes ve otur! Oh tabi ki hemen yerime geçiyorum efendim ( wuxian'ın iç sesi) seni yaşlı moruk sabah sabah surata bak insan hiç gülmez mi neyse gözüne daha fazla batmadan kahvaltımı yapayım.)
Kahvaltı bitmişti herkes işine koyuldu, lan zhan , wei wuxian efendi lan sizleri çağırmakta biran önce yanında olmanızı talep ediyor ediyor.
Wuxian, wangji ve efendi lan oturuyordu ... Kısa sessizlik sonrası efendi lan söze geçti. Evet sizi neden buraya çağırdım bildiğinizi düşünüyorum görev için geçenler de az kişinin yaşadığı bir köyde tuhaf çığlık sesleri duyduklarını ve geçe dışarı çıkan insanları bulamadıklarını duyduk buna neyin sebep olduğunu bilmiyoruz göreviniz öncelikle o şeyi bulmak ve sonrasında ondan kurtulmak bunun için ikinizi uygun gördüm. Görev yerinize şu anda gitmeniz gerekiyor 1 saat kadar sonra orada olacaksınız, çıkabilirsiniz.
Wei wuxian'dan
Hmm durum ciddi bunun henüz ne olduğunu bile bilmiyoruz bilmediğimiz bir şey ile karşı karşıyayız.
Lan zhan'dan
Evet , ciddi gözüküyor ama merak etme, bunu da hallederiz endişelenme gerek yok ben hep senin yanında olacağım. (Wuxian dan) teşekkür ederim wangji sana güveniyorum haklısın bunun da üstesinden geliriz bizi boşuna seçmediler sonuçta, ben de hep yanında olacağım.
Ve yolla çıkmışlardı onları ne bekliyordu acaba ikisinin de aklında dönen sorular vardı. Yolculuk sesiz geçmişti ve sonunda öğlen vakti hedeflerine ulaştılar. Öncelikle kalacak bir yer lazımdı ve buralarda bir han vb. Şeyler gözükmüyordu. Sadece evler vardı , köyde yaşayan insanlar a nerede kalabileceklerini sormaları gerekiyordu. Yaşlı bir kadın görüp yanına gittiler ve hanım efendi burada kalabileceğimiz bir yer var mı acaba yeni geldikte buraya yabancıyız. (Yaşlı kadın dan) hoş geldiniz oğlum tabi ki kalacak yer var ben ve kocam tek yaşıyoruz çocuğumuz vardı o da burda yaşıyordu ama onlar taşındı o yüzden buradaki evleri boş misafirimiz olun çocuğum parya gerek yok. Hanım efendi çok teşekkür ederiz fakat biz ne kadar ise ödemeye yapmayı istiyoruz. Olmaz oğlum öyle şey ben duydum bizi başımızda ki beladan kurtarmak için birleri gelecekti anlaşılan onlar siziniz bu yüzden katiyen para konusunu açmayın köyümüzde herkes sizi heycan ile bekliyordu eminim çok sevincekler yapacağınız yardım zaten bizim için çok önemli evladım hadi gelin eve gidelim de dinlenin. Teşekkür ederiz teyzecigim.
Sonunda kalacakları eve gelmişlerdi sade ve şirin bir evdi fakat tek bir yatak odası vardı iki kişilik bir yatak vardı oda da ne yani ikisi birlikte mi uyuyacaktı evet hiç fena değil gayet iyi bir düşünce hatta evet bu wuxian'ın hoşuna gitmişti, belki biri salon da yatardı ah zhan benimle birlikte yatmayı kabul etmez sanırım hah o zaman salonda o uyusun herneyse ah çok yoruldum dinlenmek istiyorum. Aaaaa !!! (dışarıdan bir çığlık sesi yükseldi neler oluyor !!!
HMM ACABA NELER OLUYOR O SES KİME AİT? NEDEN ÇIĞLIK ATIYOR? VB. UUUUU GELECEK BÖLÜMÜ BEKLEYİN MACERA BAŞLIYOR GÖRÜŞMEK ÜZERE CANLAR 🥺🥰🌼🤍💖💞❤️🤭😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YİZHAN aşk unutulmaz
FanficAh başım ağrıyor. Ne oldu bana, neredeyim? hey! Sen kimsin cevap ver lütfen.