Bölüm 1

162 12 14
                                    

Merhaba bu benim İlk hikayem ilk kez yazacağım çok heyecanlıyım ay

Bana destek olursanız çok sevinirim 💖❤️🥺🇹🇷💟💞🥰 

Yazım yanlışı veya noktalama da yanlışlık yaparsam yada hiç yapmasam kusura bakmayın pek dikkat etmiyecegim neyse başlıyalım 🤭🐣



wei wuxiannn !!! Ya abla cheng beni kovalıyor yardım et.  (Yanli gülerek kardeşinin yanına gitti) ah wuxian ne yaptın yine wuxian. Abla gerçekten sadece şaka yapmak istemiştim cheng yeni parfüm'üne çok değer veriyor onu nerden aldığını sorduğum da hiçbir yerde bulamayacağım ve çok özel bir parfüm olduğunu söyledi parfümün nasıl kendisin de olduğumu sormama rağmen söylemiyor aksine beni azarlıyordu. Ben de parfümü odasından alıp sakladım o da parfümü göremeyince çok telaşlandı surat ifadesini görmen gerekiyordu çok aptal gözüküyordu mdkjdndi (ablası minik bir tebessüm sundu şirin ama bir o kadar yaramaz olan kardeşine) ah tatlım ama cheng kim bilir ne kadar üzüldü parfümü göremeyince ona parfümünü bir an önce geri vermelisin bebeğim (wei dudaklarını büzdü) abla gerçekten vericektim ama o beni gördüğü gibi bağırıp beni kovalamaya başladı. (Cheniyg geldi) ah işte seni buldum gel buraya! (Yanli iki kardeşinin ortasına geçti) oh cheng tatlım wuxian sana küçük bir şaka yapmak istemiş tabi düşünmemiş bu kadar üzülecegini sana parfümünü geri vericek tatlım. Dedi ablası cheng ablası sayesinde yumuşamıştı wei parfümü verdikten sonra yanli hatasından dolayı özür dilemesi gerektiğini söyledi wei istemeden özür dilerim dedi. Cheng kibirli bir şekilde hıh tabi ki özür dilemen ve üzgün olman gerekiyor dedi ama ve onun sözünü kesip dilini uzatıp oradan kaçtı ah bu çocuk hiç büyümüyecek tatlı şirin küçük wuxianımız.


Bulut koyunda 

Evet bugün ki eğtim bittim güzelce dinlenin herkes odasına uyku saatinin geldiğini belirten görevli de herkesi bilgilendirdikten sonra odasına çekildi. 

Lan Xichen : wangji sana söylemem gereken bir şey var umarım sevinirsin bence bu iyi bir haber.

Lan wangji: peki nedir o abi ciddi bir şey mi

Lan Xichen: minik bir tebessüm ile bilmem ki duyduktan sonra buna sen karar ver (wangji dümdüz bir yüz ifadesi ile abisinin diyeceği şeyi bekliyordu) wei wuxian buraya geliyor. ( Wangji adını duyduğu gibi kalbi hızlanmıştı fakat abisine beli etmeye niyeti yoktu) 

Lan wangji: Ah demek wei wuxian geliyor peki bunun benimle ne ilgisi var abi(merakını gizlemeye çalışarak sormuştu ama abisi biliyordu küçük kardeşini çok iyi tanıyor ne kadar heyecanlı mutlu ve meraklı olduğunu gözleri ele veriyordu) 

Lan Xichen: buraya seninle bir görevde beraber çalışmak için geliyor merak etmiyorsundur ama seninle görüşeceği için çok mutlu ve heyecanlı olduğunu duydum. Öhm artık yatmamız lazım iyi geceler kardeşim

Lan wangji: iyi geceler abiciğim ( wangji'nin kalbi duyduğu şeyler ile kıpır kıpır olmuştu o ilk ve son aşkını görecekti onu çok özlemişti ve onun da böyle hissettiğini düşünmek paha biçilmez bir duyguydu wanji için o da odasına çekildi ve uyudu sonra) wuxianı hayal ederek uyudu her geçe yaptığı gibi sevdiğini düşündü o geçe de seni seviyorum diye bir fısıltı ekledi geçenin sessizliğine seni seviyorum aşkım 💖



Ay nasıldı umarım beğenmişsinizdir kısa oldu ama yeni başladım dediğim gibi ilerleyen bölümlerde daha güzel ve uzun olmasına özen göstereceğim iyi geceler 🌃💖❤️🤍🐇🐣

Ah bu arada lütfen yorum yazın ve beğendiyseniz oy atmayı unutmayın 😘

YİZHAN aşk unutulmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin