Bölüm 5

51 6 8
                                    

Merhaba yeni bölüm ile birlikteyiz umarım ki beğenirsiniz. OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ!!! HADİ BAŞLAYALIM ❤️🤭🤍💞💟💖😍🥰🌼


Akşam olmuştu , wuxian ve zhan akşam yemeğini yemişti. İsmini hala bilmedikleri kadın ise bir iki lokma yeyip doydugunu ve uykusunun geldiğini söylemişti.

Ben nerede yatacağım.  Demişti tuhaf kadın

Lan zhan : nerede uyumak isterseniz tabi ki sadece bir yatak odası var ve iki kişilik birde yatak isterseniz siz orda yatın. Biz salon da uyuruz. Zaten bir görev için buraya geldik geçe uyuyabilecegimizi sanmıyorum.

Kadın :  ah çok teşekkür size de yük oldum. Fakat lütfen oda da siz uyuyun ben salon da yatarım arkadaşımı çok üzülüyorum ve korkuyorum oda da tek başıma yatmaktan olanları gördükten sonra cesaretim kalmadı.

Wangji : peki hanım efendi nasıl isterseniz. Yastık ve örtü getiriyorum bekleyin lütfen.

Wuxian ve wangji ellerinde yastık ve örtü ile salona geçtiler. Ve kadının yatağını açtılar. Ah çok teşekkür ederim minetarım sizler e çok iyi insanlarsınız.

Wuxian : rica ederiz hanım efendi tabi ki yardım etmek zorundayız. İnsanlık bunu gerektirir.

Kadın yatak kurulduktan sonra uyumuştu , wuxian ve wangji de bulaşıkları yıkadıktan sonra odaya geçtiler.

Wuxian : hehe ikimiz birlikte uyuyacağız değil mi?  Wangji : sen yat ben nöbet tutacağım.

Wuxian : yah tamam uyuma ama gel bari uzan. Diyerek zhan'ı kolundan tutup yatağa doğru çekti. Anlık gelen şey ile wangji dengesini sağlıyamadı ve birlikte yatağa düştüler. Wuxian wangji'nin altında wangji de iki elini wuxian'ın başının ucunda yatağa sabiltemisti ikisi de birbirlerinin gözlerinin içine bakıyordu. Kalpleri çok hızlı atıyordu. Wangji wuxian a biraz daha yaklaşmıştı ve wuxian gözlerini kapatmıştı ki wangji birden yataktan kalktı. 

Wangji : öhö öhö şey peki önce sen yat. Wuxian hiçbir şey söylemeden sırtını döndü wangji' ye kırılmıştı onu öpeceği an vazgeçti. Biliyordu işte ikisinden olmazdı. Wangji onu sevmiyecekti ve gözleri dolmuştu sessiz sessiz ağlayarak uyumuştu. Ama wangji duydu yüreği parçalandı o ağlarken özelikle onu ağlatanın kendisi olması ah!! İçim yanıyor. Dedi Wangji sessiz bir şekilde kimsenin onu duymadığını sanıyordu. Haberi yoktu kapıda herşeyi duyup gören yarattıktan.

Wuxian uyandı saat gece 3.10 du 

Wuxian : wangji kalk hadi yat sıra bende  wangji : hayır sorun değil hadi tekrer uyu.

Wuxian : saçmalama anlamayacagimi sanıyorsun gözlerinden uyku akıyor! Çabuk yat ben lavabo ya gidip geleceğim. Dedi Wangji de yatağa geçmiş ve kendini uykunun kollarına bıraktı. Wuxian da oda dan çıkıp lavabo ya gitti işini bitirmişti odaya tekrar gidecekti ki mutfaktan gelen bir kırılma sesi duydu ve adımlarını oraya yönlendirdi. Mutfakta sırtı dönük ve eli kanayan bir kadın gördü ah bu o hanım efendi demek ki diye düşündü wuxian ve kadının yanına gidip iyi misiniz ne oldu? Dedi sırtı dönük kadına yüzünü göremiyordu. Kadın ne hareket ediyor ne de bir şey söylüyordu. Hanım efendi sanırım duymadınız eliniz kanıyor. Kadın bir den arkasını döndü. Wuxian gördüğü şey ile şoka uğradı bu o kadın değildi bu çirkin ve korkunç bir varlıktı insan değildi! O yaratık wuxian'ın üstüne kırmızı bir toz attı ve wuxian çığlık attı bu toz her neyse bütünün bedenin acı içinde yanmasına sebep oluyordu. Sesleri duyan wangji hemen mutfağa koştu mutfak da acı içinde kıvranan wuxian'ı gördü hemen yanına koştu.

Wangji : ne oldu sana? Kim yaptı bunu?! Wuxian!! Wangji ağlıyordu evet ağlıyordu çünkü hiçbir şey yapamıyordu. Wuxian acı çekerken elinden hiç bir şey gelmiyordu. Ne yaparsa yapsın işe yaramıyordu. Sonra wuxian'ın etrafını kırmızı bir duman sardı ve wuxian çığlık atarak oradan kayboldu. Wangji şok içerisindeydi wuxian gitti onu koruyacağına söz vermişti oysa ama ellerinin arasına dan kayıp gitti. Salona gitti ve kadın orada değildi hiçbir yerde yoktu. Wangji yemin etti wuxian a kim bunu yaptıysa onu acılar içinde Yok edecekti.

Yerde bir kağıt vardı. Uzanıp onu aldı ve açtı. 



Dın dın dın acaba ne olacak 🤔 hmm o kadına ne oldu? Peki ya wuxian o nerde? Wangji ne yapack? Hepsi gelecek bölümde umarım bu bölümde keyif almışsınızdır. 🤭 görüşmek üzere!! 💖💟🤍💞 OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ!!!! 

YİZHAN aşk unutulmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin