💎Ad white cat💎
Тачаадан амьсгаадах амьсгаа өрөөг чийглэн, улайж ягаарсан байдал нь өрөөг халууцуулах нь энэ өргөөнд хурцал болж байгаа мэт байв ч таашаалт гал халуун секс бус түүний өмнөх номын эхэнд орших оршил бүлэг лугаа нэгэн үзэмж цогцолно.
Сайжиро гэх хүдэр чийрэг царайлаг залуугийн царайг ягааран улайтал их хэмжээгээр виагра уулгажээ. Түүний хүсэл нь дээд цэгтээ оргилон өөрийн гэргий болсон эхнэрээ дарж аван энэ их хүслээ хангахыг хүсэж буй ч гэлээ. Гар хөл нь сандалтай гавтай байх бөгөөд тачаадан эхнэрээсээ буюу Казүки руу өршөөл эрх мэт ширтэнэ. Эхнэр гэж хэлж байгаа боловч эхнэр бүхэн үзэсгэлэн гоо бүсгүй хүн байх албагүй шүү дээ.
Түүний эхнэр бол эрэгтэй. Охид эмсийг араасаа хуйлруулан гүйлгэмээр царайлаг эрэгтэй.
Энэ л сайхан залуугаас яг одоо Сайжиро "өршөөж хайрла" гэсэн шиг харан өөрт нь хүрэхийг хүснэ. Сайжиро тэссэнгүй түүнийг өөртөө хүрэхийг туйлаас их хүсэмжилж байсан учир
-Казүкиии гэж өрөвдөлтэй нь аргагүй гоншигноход
-Яасан гэж юу ч болоогүй мэт, юу ч хараагүй мэт тайван инээмсэглэн хэлэхэд
-Казүки би хиймээр байна гэж завжнаас нь шүлс урсан таашаалт харцаар цоо ширтэн тушаах бус өршөөл аврал эрэх харцаар ширтлээ. Тэгэхэд Казүки баясан өөрийн эрхгүй зальтай инээмсэглэл тодруулна.
-Үгүй ээ. Би өшөө илүү хармаар байна гээд түүнийг ширтэн ширээн дээр хөлөө савлан хөгжилтэй суув.
-Казүкии. Үгүй ээ эхнээр. Гуйя эхнэр минь, өршөө гэж тачаадан өршөөл дахин дахин эрэн түүнээс аврал хүснэ. Казүки харж сууж сууж байснаа босон
-Тийм хэцүү байгаа юм бол гээд түүний эрхтэнд бумбадан сорох зөөлөн секс тоглоом углав. Тэгээд Казүки
-Сайжиро хонгор минь би чамайг хойд талаар чинь тавиулах уу гэж хорон гэг чинь инээгээд анусанд нь 3 вибратор чихэж хийгээд тултал нь ажиллууллаа. Тэгээд эргээд сууж байсан газартаа буцан суун тачаалд үзүүлбэрээ хөгжилтэйн аргагүй үзэж эхлэв. Сайжирод үгээр илэрхийлэхийн аргарүй их ташаал тачаал эд эс бүхэнд мэдрэгдэх ч гэлээ. Нэг л дутуу. Урд нь өөрийг тавлах мэт хараад сууж байгаа гэргийгээ хүсэмжлэх шунал түүнийг бүрхэнэ. Виаграг аяга аягаар цутган өгсөн тул түүний хүсэл ороон орсон араатан лугаа байх ч яаж чадахгүй. Тэрээр сандал дээр хүлээтэй, эрхтэнг нь бумбадаж буй мэт бариу секс тоглоом ба дэггүйтэн дотроос нь өдөөх вибатор байгаа. Мөн Энэ бүгдээс илүү Сайжирогийн шуналыг хөдөлгөн, хүсэн тэмүүлэх шалтгаан болсон түүний хайрт нь бараг л хагас нүцгэн түүнийг ширтэнэ. Энэ нөхцөл байдалд яаж тэсгэл алдалгүй бардам байж чадах билээ.
-Казүки хайрт минь гуйя. Казүки эхнэр минь өршөө гэж амьсгаа нь давчдан хүсэл оргилон дахин өршөөл гуйвч Казүки хөдлөх гэсэнгүй. Казүки Сайжирог сонсон хэсэг бодлогоширч байснаа
-Сайжиро би чиний амыг хамхих хэрэгтэй бололтой гэж жуумалзан инээсээр Сайжирогийн өмнө очлоо. Сайжиро хүлцэнгүйгээр бас эмээнгүйгээр түүн рүү харна. Казүки жуумалзан инээсээр
-Их ярих юм аа Сай Жи Ро гээд үснээс угз хойш татан гэдийлгэн амыг нь ангайлгаад хиймэл эрхтэн хийж орхив. Сайжирогийн хоолойд тулан ярих битгий хэл амьсгаа авахад ч хүндрэлтэй болон нүднийх нь аяганд багтаж ядаж байсан нулимс өөрийн эрхгүй хацар даган урсана. Казүки нулимсыг нь арчин Сайжирог бахдал дүүрэн ширтэж байснаа нэг тийм гэмгүй дулаахан инээд цацруулан
-Чи цангаж байгаа байх тийм үү би чамдаа зориулаад ус бэлдэж авчруулсан хэмээгээд ам руу нь хиймэл эрхтний хажуугаар ус цутгаж эхлэлээ. Гэдийсэн байрлалтай дээрээс нь амандаа том эрхтэнтэй байгаа Сайжиро хахаж цацан хүссэн хүсээгүй ууна. Түүний амнаас нь халин асгарсан ус түүний хүзүү, түвх, эгмийг нь даган урссаар хувцсыг нь норгож байлаа. Нойтон биед нь наалдсан хувцас сайхан биед нь улам тачаангуй харагдуулна.