💎White cat 💎🍬Choco, choco, choco
Цээж давчдаж байна. Толгой хагарах гэж байгаа мэт тэсэшгүй өвдөх ч уураг тархи минь ганц түүн рүү л тэмүүлнэ. Тарчилж байхдаа би дахин дахин өөрийн хийсэн ухаангүй үйлдэлдээ харамсан зугтах гэж оролдсондоо мянгантаа өршөөл эрхийг хүсэмжлэнэ. Мөн тэр намайг өршөөх болов уу гэсэн айдас биег минь эзэмдэнэ. Өршөөгдөх бол юуг ч хийж чадах мэт урам зориг, өөртөө итгэх итгэл бас түүнийг хаалга онгойлгоод ороод ирээсэй гэсэн хүлээлт.
Түүнийг урьд нь ирэхийг ингэтлээ хүлээж байсангүй. Өршөөл гуйж сөгдөн юу ч байсан буулт хийхэд бэлэн болох хүртлээ дордоно гэж бардам тэр санасангүй.
Өрөөнд бүх зүйлс замбараагаа алдаж хөл толгой нь мэдэгдэхгүй̆ болжээ. Ямар нэгэн зүйл хайн түйвээсэн мэт эсвэл уурлаж бачимдсанаасаа боож замбараагүй болгосон мэт байх аж.
Замбараагүй̆ өрөө нь тэг голд Акито толгойгоо барин хамаг хөлс нь цутган үл ялиг чичрэн хэвтэнгээ амандаа
- Choco Choco гэж гийнан тэсэж ядсан хоолойгоор амандаа зогсоо зайгүй үглэн үе үе амьсгаа аван
-Хитору гэж тарчлан гаслах араатан мэт түүнийг дуудна. Энэ байдал магадгүй̆ 7 хоног үргэлжилсэн бололтой хөглөрсөн зүйл дунд хэвтэх хуанли 23ны өдрөөс хойш хөтлөөгүй байсан нь Акито 7 хонгийн турш шаналж байгааг гэрчилнэ.
Акитогийн бачимдан "Choco" гэж үглэх дуунаас өөр юмгүй анирт хаалганы цоожинд түрхүүр хийх чимээ үл ялиг дуулдав. Акитогийн хүүхэн хараа жижгэрэн цонхийсон нүүрэнд нь оч гийн сульдсан биеэ өргөж ядан хаалганы урд ирэхтэй зэрэгцэн Хитору хаалга нээн орж ирлээ.
Акито яаран очих гэж байхдаа тэнцвэр алдан хөлдөө тээглэн яг Хиторугийн өмнө сөхрөөд унав. Энэ байдлыг бахдалтайяа Хитоу түүний харан чимээгүй̆ харц чулуудна. Акито түүний энэ хөндий харц болон ичмээр байдлаа ч үл ажран мөлхөн Хиторугийн хөлөөс аврал гуйх мэт харцаар ширтэн 'Choco' гэж ганц л үг хэллээ. Хитору хариу хэлэлгүй зөрөн том өрөөний хаалгыг нээгээд
-Чи ч намайг байхгүйд дүрсгүйтээ шив гэхдээ Хиторуг нүднийхээ булангаар ажихад Акито хана түшин босож байв.
-Мөлхөөд намайг дага гэж дорд үзсэн харцаар ширтэн тавлан хэлээд халаанаасаа хүслэн болсон 'Choco' нь гарган харуулаад буцаагаад далд хийв.
Акитогийн бардам зан мөлхөхөд нь тээр болж мэдэх ч түүнд одоо бардамнал үлдэхээргүй ихээр 'Choco' хүсэмжлэх учир үг дуугүй түүнийг нохой аятай мөлхөн дагав. Хитору сэтгэл нь ханасан байдалтай инээмсэглэн ундуй сундуу болсон өрөөг өнгөрөн өөрийнхөө өрөөний урд ирэн цоожийг тайлан хаалгыг дэлгэн Акитог угтав.
Цоожтой өрөөний цаана тамлал тарчлаан таашаал цогцлон бүрдэх өрөө. Харгисал болоод тачаал тэр өрөөний агаарт хүртэл ноёлж байх шиг л. Тэр өрөөнд ганц л энгийн зүйл нь ор болон ширээ байх бөгөөд бусад нь учир үл ойлгогдох аллага тамлалт сексийн хэрэгслүүд өрөөтэй байх аж. Энэ өрөөн дэх зүйлсийг Акито анзаарсангүй. Тодоос тод улаан хананы цаас, жихүүдэс төрүүлэм хүйтэн агаар зэргийн алийг нь ч Акитогийн 5 мэдрэхүй мэдэрсэнгүй гагцхүү толгойн аймшигт өвдөлтийн хажуугаар Хиторугийн гарт байсан шоколад л бодогдоно.
Хитору орон дээр суун
-Акито надад хөөрхөн жижихэн амаараа үйлчил дээ гээд түүний хувьд асар ихээр чухал болсон мэт үнэ цэнтэй тэрхүү Choco-г үзүүлэв. Акито үг дуугүй түүний өмнө суун хөхөхдөө бэлдэнэ. Өмдний цахилгааныг нь буулгаад эрхтийг нь гарган гараараа дээш доош саан үзүүр хэсгийн нь хэлээрэй гижигдэх мэт тойрог хэлбэрээр долоон үнсэнэ. Тэгээд доороос нь дээш нь зайрмаг амтлах мэт долоон амандаа хийв. Түүний энэ сурамгай үйлдлийг хараад Хиторугийн нүүрэнд инээмсэглэл тодрон
-Үнэхээр сайн байна шүү Акито. Гэхдээ.. гээд хөмсөг нь зангиран
-Энэ чинь намайг уурлуулж байна гээд эрхтнээ хоолой руу нь тулган бүлэхэд энэ гэнэтийн цочир хөдөлгөөнд Акито хахаж гаргах гэж үзэхэд Хитору зөвшөөрсөнгүй толгойг нь хөдөлгөөнгүй барин
-Бяцхан их зантай зулбасга олон залуустай зугаацаж байжээ гэж бухимдангуй хэлэн хоолойд нь тултал амьсгалах аргагүй болгон шахан
-Тэгсэн хэр нь надаас татгалзаад айн хэмээн ууртайгаар хэлэн хөдөлгөсөөр түүний амын өөрийнхөө үрийн шингэнээр дүүргэв. Акито хоолой руу нь цутган орох гашуун үрийн шингэнд хахаж цацан ханилгалаа.
Хитору үснээс нь зулгаан өөр лүгээ харуулаад Акитогийн хувьд хүрэн алмаз шиг л үнэ цэнтэй болсон шоколадыг нь харуулангаа
-Чи хэнийх билээ хэмээн асуухад Акито бүхий л бардам зан, нэр төр, хуучин өөрийгөө хаян дуулгавартайгаар
-Хиторугийнх хэмээн хэллээ. Өөрийн хүссэн хариултаа авсан Хитору инээмсэглэн аманд нь хүсэж байсан тэр шоколадыг нь хийгээд ор луу шидэв.