6.BÖLÜM

24 6 0
                                    

Yeonjun içeriye girdiklerinde geri çıkmayı denemişti ama beomgyu her seferinde onu yakasından tutmuştu bulaşıkları daha yıkamamışlardı.

İşayrımı yapıyorlardı soobin "Beomgyu sen bulaşıkları yıka ben yemeği yapayım yeonjun sende buraları süpür" Dedi.

Beomgyu "Benim ellerim kırışır oğlum ben başka birşey yapayım"
Dedi soobin "Beomgyu ağzını ikiye ayırmamı istemiyorsan sus, he bide yarın busan'a iniceğiz.

burada çok fazla durduk, kaç kişi şuan hayatını yitirmiştir o canavarlar yüzünden bilemiyorum o yüzden oraya vardığımızdane yapacağıbızı düşünün" Dedi.

İçi paramparçaydı arkadışlarını, öğretmenini birde annenin ölümüne dayanmak mezarları bile yoktu belki rahat yerleri olurdu toprağın altında.

Hayat toprağın altında gülümserdi belki onlara,hiç biri ölmek değil yaşamak istemişti savaşmak korunmak yada mezarda olmak değil ailelerinin yanında arkadaşlarıyla kahkaha atıp hayatta olmak isterlerdi.

Beomgyu ve yeonjun ayağa kalkıp işlerinin başına geçtiler
--------------------------------------------------
1 SAAT SONRA

Yemek masasına oturdu hepsi birlikte soobin "Hadi yemekleri yiyin" Dedi, beomgyu. "Soobin aklıma birşey takıldı biz oraya indiğimizde nereye gideceğiz" Dedi.

Soobin "Okula gideriz ama okul'un içine girmiş olabilirler birde onu bırakın biz neyle onlardan korunacağız" Dedi.
aklına takılan şey çok önemliydi silah'ları falan yoktu zaten bıçakla saldıramazlardı.

bu da onların her an telaşlanıp can güvenliğinin tehlikede olmasını sağlıyordu o yüzden ne yapıcakları belli değildi , yeonjun "Belki bir ormanda inmeye çalışsak orada çalışan insanların eşyası vardır.

belki bize verirler ama uçakla ormana inmekte çok kötü bir fikir" Dedi, beomgyu "uçağı pist'e indirdikten sonra gideriz ama karşımıza her an çıkabilirler" Dedi.

Ama akıllarına koymadıkları yer vardı onlar'ın Üniversitesi'nin yanında bir askeri okul vardı bunu akıl eden tek kişi soobin'di.

"Lan bizim okulun yanında askeri okul var oraya gideriz zaten ora kapalı değilmi bir şekilde açıp içeriye gireriz belki orda silah falan vardır zaten ora kapalı hiçbir şeyde oraya giremez zaten"

Yeonjun "okula nasıl gideceğiz amına koyim biz gidene kadar bir ayağımız kalır hem siz nerden biliyorsunuz silah kullanmayı" Dedi.

Beomgyu "Bizim okul pist'e yakın koşarak gideriz bir şekilde silahı'da bahçede atış yapıyorlardı bizde izleyelim diye çağırmışlardı orada da nasıl çalıştığını falan göstermişlerdi ,.

ama orada olan öğrenciler falan da vardır onlar bize öğretebilirler yada bize yardım edebilirler onlarla beraber oluruz neyse siz bunları düşünmeyin yarın ineceğiz busan'a uykunuzu iyi çekmeniz gerek bu yüzden hadi yatalım" Diyip cümlesini noktaladı.

Hepsi yarın ne olacağını merak ediyorlardı hemde korkuyorlardı birbirlerine birşey olur diye.

__________________________________
BÖLÜM SONU

biliyorum bölümler kısa ama aklıma birşey gelmedi, ben normalde bölümleri cumartesi günleri atardım ama okul başladı ödev veriyorlar o yüzden yoruluyorum.

Diğer bölümde busan'a inecekler

Busan'da be var be yok bilmiyorum bir bilgiye sahip değilim o yüzden yanlış bilgi verdiysem kb

İyi geceler

LOVE IN TİME /yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin