Bir insan'ın son gülümsemesini hatırladıkça bir sızı hisseder insan şimdide o anlardan birimiydi.
Üçlü onlara doğru gelen küre hayvanını görmemişler'di, küre hayvanı onların yanına yavaşça yaklaşmıştı onların üstüne zıplamaya yer arıyordu.
Doğru anı bulmuştu küre hayvanı obların üstüne doğru zıplıyordu ama kendine doğru gelen kurşun ile yerle buluşmuştu.
Gelen kurşun sesi ile herkes kurşunun geldiği tarafa dönmüştü, gördükleri kişi
İle şaşırmışlardı soobin ve beomgyu.Çünkü o kişi huening kai'ydi ve şuan elindeki silahın namlusunu üflüyordu.
Onlara seslenen kişi huening kai olmuştu "Lan siz beni burada tek başıma bırakıp nereye gittiniz hiçmi üzülmediniz" Dedi onlara doğru yaklaşırken.
Beomgyu lafa atlayıp "Biz senin yaşadığını bilmiyorduk oğlum" Diyip tokalaştılar.
Soobin "Hakketen biz seni hiç görmedik sen nerdeydin" Dedi huening kai "O nasıl cümle bir bok anlamadım" Dedi.
Soobin oflayıp söylediği şeyi açıkladı "Yani sen nerede kalıyordun neredeydin ve o silahı nereden buldun bunu diyorum gerizekalı" Dedi.Huening kai etrafına bakınıp konuştu "sizi ilk önce kaldığım yere götüreyim sonra konuşuruz silahın içinde 3 tane mermi kaldı bir tane daha yaratık çıkarsa götümüze dayarlar" Dedi
Beomgyu "Tamam hadi gidelim" Dedi huening kai ve diğerleri başını sallayıp kai'yi takip etmeye başladılar arasırada etraflarına bakıyorlardı.
Huening kai "Ben bizim okulun yanındaki askeri okuldayım oraya gideceğiz ama oraya varıp içeri girdiğimizde koşmamız lazım" Dedi.
Yeonjun "neden koşuyoruz" Diye bir soru yöneltti huening kai "Ben ortalık sakinleştimi diyi çıktım.
kapıyı bir şekilde kitledim ama kırık pencerelerden babalardan girmiş olabilirler" Dedi.
Beomgyu "Tuvaletin gelince ne yapıyorsun hadi senin oranda girmişlerse" Dedi. Huening kai " Ben odama kilitleyip çıkıyorum.
zaten orada baca yok kalorifer var diğer odalarda soba varda orada niye yok demeyin cevabı bende bilmiyorum.
tuvalet işinide eğer küçük varsa bir kovaya yapıyorum sonra elime silahı falan alıp kendimi koruyıp tuvalete giriyorum oraya döküyorum büyük varsada o zaman beklemen gerek" Dedi
Soobin "Ya tuvalettede varsa" Dedi huening kai ona ters bir bakış attı ardından "Orayı daha düşünmedim" Dedi.
Beomgyu "Peki yatma işini ne yapıyorsun" Dedi huening kai "Yatan işide oradaki sandalyeleri falan kullanıyorum bazende uyumuyorum" Dedi.
Soobin "Askere gitsem daha iyiydi amına koyim en azından bu kadar zor olmazdı evet biliyorum oradada zorluk varda.
en azından orada kendini koruya biliyorsun orada üstüne atlıyacak yada sessiz sessiz yaklaşıp seni öldürecek bir küre yok" Dedi sesinden yorgunluk akıyordu
Huening kai "Doğru söylüyorsun neyse geldik şimdi kapıdan girdiğimiz an beni takip ediyorsunuz ve koşuyoruz"...
__________________________________BÖLÜM SONUOkuyanlar oy verirse yada yorum yaparsa sevinirim öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE IN TİME /yeonbin
FantasiaBurası neresi?, hiç bilmediğim bir yer burası ve çok büyük, en son arkadaşım ile oyun oynuyorduk ve annem beni eve çağırmıştı ,eve gittiğimde bir saat bulmuştum merak edip elime almıştım sonrada böyle bir yere gelmiştim _______________________ Duty...