Herkes sabahın ışıklarıyla uyandı ama beomgyu ayaktaydı uçağa o bakıyordu babası pilot'tu ve uçak hakkında birçok bilgiye sahipti
Artık busan pist'ine inmelerine az vakit kalmıştı diğerlerini uyandırması gerekiyordu, salon'a doğru adımladı beli çok ağrıyordu
Sabah'a kadar sandalyede oturmaktan bacakları ve beli ağrımıştıSalona girdiğinde soobin'in yeonjun'un üstüne bacağını atmış kafası koltuktan aşağı düşmüştü onun bu huyunu biliyor du, çok deli yatardı.
Ufak bir gülümseme çıktı dudaklarından, yeonjun ve soobin'i bu şekilde görmek onu mutlu etmişti, aynı bir annenin çocuğu okuma yarışmasında kazandığı için gururlanır ya, beomgyu'da öyle gururlanmıştı,
kendi babasından asla sevgi görmemişti ona sürekli bağırır çağırırdı eskiden sürekli şu yarışmayı kazanırsam mutlu olur belki diye düşünürdü
ilerleyen yaşlarında ise babasının onun yaptığı şeyler ile mutlu olmadığını yada gururlanmadığını anlamıştı artık babam beni sever ümid'ini
de kesmişti.ama babası şuan gelip onunla ilgilense beni düşünüyor mutlu olmamı istiyor derdi onun babası tarafından kalbine koca bir yara oluşmuştu o yaranın geçmesi içinde diğer insanların değil babasının onun kalbine yara bandı olması gerekirdi.
Soobin yattığı yerden gözlerini açmış haystı sorguluyordu, ama sabah sabah Duvar'a bakıp derin düşünceler içinde olan hemde gözleri dolu bir şekilde Duvar'a bakan beomgyu'yu beklemiyordu.
Soobin'i hala görmemişti beomgyu, soobin beomgyu'nun gözüne baktığında dolu gözleri silinmiş cebinden çıkarttığı fotoğrafa baktı kenarları yanıktı ailesi ile birlikte olan fotoğrafıydı.
Babası nerdeyse daha 4 yaşında olan beomgyu'yu kucağına almış karısının belinden kavramış ona bakıyordu eşide bir eli eşinin omzunda yüzünde gülümseme ile beomgyuya bakıyordu.
O gün beomgyu'nunen kötü günüydü çünkü o gün evlerinde bir Yangın çıkmıştı elindeki fotoğrafta yangın olmadan 5 dakika önce çekilmişti o günü hatırladı beomgyu.
_______________________________
18 SENE ÖNCE
13/6/2001
______________
Beomgyu çok mutluydu bugün 4 yaşına giriyordu bu yüzden anne babası aile arasında ufak bir kutlama yapıcaklardı.Salona inmiş yukardan ailesinin gelmesini bekliyordu aynı zamanda'da gözlerini pastadan alamıyordu, spider man en sevdiği karakterdi.
Annesi bunu bildiği için kendi elleriyle hazırlamıştı pastayı birkaç defa'da annesi bir sipariş üzerine spider man pastası yapıyordu,annesi de onu mutfağa getirmişti birlikte yapalım diye.
annesi onu tezgaha oturt muş annesini izliyordu, annesini yaptığı şeyleri hayranlık lâ izliyordu beomgyu.
annesi Beomgyunun o karakteri sevdiğini biliyordu yaptığı pastaya da hayranlıkla paktığını görmüştü annesi'de doğum gününde yaptığı pastanın aynısını aynısını yapıcağına söz vermişti
Ve yapmıştıda sözünü tutan biriydi,odalarında boynuna eşinin oğlunun ve kendisini baş harfleri olan kolyeyi takmaya çalışıyordu ama takamıyordu, arkasından eşi elindeki kolyeyi alıp boynuna taktı.
"zorlandığında bana söyle aşkım" Dedi. Boynundan öpüp sonrada elinden tuttup öptü eşinin, karısı konuşamıyordu işaret diliyle 'iyiki seninle tanışmışım"dedi ve dudağınadan öptü.
Eşide aynı şekilde karşılık verdi nefes nefese kalınca karısının elinden tutup salona doğru adınladılar.
Aşağıya indiklerinde gözlerine çarpan ilk şey beomgyu'nun yerde oturmuş istiyorum kirlenmiş bir şekilde hala elindeki pastayı mıncıklayarak yiyordu.
buda onu tatlı gösteriyordu annesi ile babası ona bakıp gülerken oda pastadan bir parça daha alıp ağzına götürürken duymuştu onların gülen sesini.
Gözleri yerlerinden çıkacak gibi büyüdü beomgyu'nun, pasta konusundada annesi bunun olacağını bildiği için birtane daha pasta yapmıştı.
O yüzden rahatlardı kocası gülümsemesini zar zor durdurup beomgyu'nun yanına varıp onu kucağına alıp sandalyeye oturtu.
Bir bez getirip yeri temizledi, karısıda beomgyu'nun yüzünü temizliyordu,yeri temizledikten sonra eşi ve oğluna bakarak "Hadi artık doğum günü çoçuğunun doğum gününü kutlayalım" Dedi.
Eşi onu kafası ile onayladı pasta ve mumları alıp çıkacakken, aklına gelen fikirle pastayı ve mum'u masanın üstüne bırakıp cezve içine kahve su ve şeker koyup tüpü ateşleyip üstüne koyup mutfaktan çıktı.
Elindeki pastayı masanın üzerine bırakıp mumları yaktı, kocası gelen eşini görüp 'iyiki doğdun beomgyu iyiki doğdun iyiki doğdun mutlu yıllar sana' dedi beomgyu'yu kucağına alıp pastayı hep birlikte üflediler.
Kahve taşmıştı ve tüpün üstünde bir bez vardı bez yanmaya başlamıştı ve tüpün kablosuna doğru ateş devam etti.
Eşine bakıp işaret diliyle 'Fotoğraf çekilelimmi' diye sordu eşi 'tamam çekelim' diyip fotoğraf makinesini karşılarına alıp ayarladı koşar adımlarla karısının ve oğlunun yanına gitti.
Oğlunu kucağına aldı ve eşinin belinden kavradı eşide kocasının omzun elini koyup beomgyu'ya baktı ve flaş patladı.
Ortada yankılanan sadece flaş sesi değil aynı zamanda'da tüpün patlama sesiydi.
__________________________________
BÖLÜM SONU.bu arada beomgyu'nun doğum gününü bilerek mart ayı yapmadım.
Nasıl gidiyor
Bu şekilde düşünün beomgyu'yu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE IN TİME /yeonbin
FantasyBurası neresi?, hiç bilmediğim bir yer burası ve çok büyük, en son arkadaşım ile oyun oynuyorduk ve annem beni eve çağırmıştı ,eve gittiğimde bir saat bulmuştum merak edip elime almıştım sonrada böyle bir yere gelmiştim _______________________ Duty...