11.BÖLÜM

16 5 0
                                    

Huenin Kai "Üç dediğimde benim arkamdan koşarak geliyorsunuz"
Dedi yeonjun ve diğerleri kafalarını salladı.

Huening Kai okulun bahçesine girdiği anda silahını hazırladı ve "1..." Diyip hızla koşmaya başladı koşarken etrafına bakmayıda ihmal etmiyordu.

Beomgyu ile diğerleride koşuyorlardı bir kurşun sesi duyulduğunda üçüde huening Kai nin olduğu tarafa döndü.

Huening Kai "Yanlışlıkla bastım tetiğe" Dedi üç arkadaş buna göz devirip hızla koşmaya başladılar.

Sonunda odanın önüne geldiklerinde huening Kai kapıyı açıp arkadaşlarına öncelik verdi
Beomgyu ve diğerleri içeri girdiğinde.

huening Kai de kapıyı kapatıp onların ardından içeriye girdi nefes nefese kalmışlardı koştukları için.

Huening Kai "Çantaları falan çıkarın rahat edin" Dedi kaldığı odada masa ve sandalye vardı.

Yeonjun kalkıp çantasını masanın üzerine bıraktı, kendini'de hızlı bir şekilde yere attı huening Kai "sandalye ye otursanıza" Dedi.

Yeonjun "Sandalye'ye otura otura götüm düzleşti bir daha sandalyeye falan oturmam" Dedi.

Uçaktan bıkmışlardı Beomgyu "sana bir şey soracağım" Dedi huening Kai sorulardan bıkmış of layıp " Sor canım" Dedi.

Beomgyu hem oflamasına göz devirip hemde canım demesine yüzünü buruşturdu beomgyu "Sen silahı nereden buldun askeri okul bura tamamda

mermiler falan ne arıyor burada ve sen silah kullanmayı nereden biliyorsun" Dedi Huening Kai "İlk gün bu okula girdiğimizde buralara bakıyordum yiyecek varmı diye bakıyordum.

sonrasında depo buldum oraya girdiğimde silahlar falan vardı ama bozuktular ve ben kullanmayı bilmiyordum.

mermiler de masanın altında bir çantanın içindelerdi onları çıkardım silah kullanmayıda orada kılavuza benzer birşey vardı.

galiba yeni gelen öğrenciler oradan öğreniyorlardı kullanmayı, bende oradaki taktikleri denedim.

ama bozuk olduğu için olmadı bozukluğuna da Aynı silah kullanımı için kullandığım gibi bir kılavuz vardı.

ama doğru olmayabilir diye dizilerden gördüğüm gibi yaptım oldu" Dedi etrafına bakıp şu aradı ilk defa bu kadar uzun konuşmuştu.

Üç kişide ona şokla bakıyordu huening Kai diğerleri nin ona baktığını fark edip "Noldu lan benden mi etkilendiniz, tabiki benden etkilenirsiniz.

bu yakışıklı baby face yüzümden kim etkilenmez ki" Diye havalara girdi, soobin "Ondan değil gerizekalı senin şansına şaşırıyoruz" Dedi.

Huening Kai "Allah'ın şanslı kuluyum işte " Dedi Beomgyu "Valla ilk defa izlediğin diziler ile yaramış sana" Diyip.

kahkaha attı aynı zamanda da Huening kai'nin omzuna vurdu, omzuna vurulmasıyla öne doğru savrulan Huening Kai "Ciğerimi dökseydin Beomgyu" Dedi abartarak.
_________________________________  BÖLÜM SONU

yine erken geldi bölüm

LOVE IN TİME /yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin