Beomgyu'nun bu sözlerin'i bitirdikten sonra soobin ile yeonjun birbirine baktı ikisinin gözlerindede korku vardı.
Göreceği şeylerden korkuyorlardı oraya ne olmuştu,ölüceklermi, birbirlerine birşey olucakmı ikisinin de içinde bu korku vardı.
Beomgyu'nun gelen sesiyle başlarını beomgyu'dan yana çevirdiler "Busan'a geldik pist'e ineceğiz bir yerlere tutunun ve oturun başınız dönmemesi için gözlerinizi kapatın" Dedi
Onunda içinde korku vardı ama bu korkuyu soobin'e ve yeonjun'a göstermek istemiyordu onların telaşlanmasını istemiyordu.
Soobin ile yeonjun sandalyenin üzerine oturdu yeonjunun sağ eli masayı tutarken sol eliyle soobin'in elini tutuyordu gözleride kapalıydı.
Soobin yeonjun'un bunu yapmasıyla içi titrerken o da sol eliyle masaya tutunup sağ eliyle yeonjunun elindeki elini sıkılaştırdı ve gözlerini kapattı.
Beomgyu spoiler (hız kesici panel uçak aşağıya indiğinde tekrar havalanmaması na yardımcı olur)
Spoiler'e elini götürür gözleri ile son kez bulunduğu odaya bakıp spoiler'e basar./spoiler kullanımını araştırdım ama bulamadım/
Beomgyu Uçağın pist'e indiğini gördü ve sandalyesine tutundu aşağıya inerken sallantı oluyordu.
Uçak yavaş bir şekilde pist'e inerken iniş takımını açtı beomgyu (Tekerlek) aşağıya indiklerinde soobin ile yeonjun gözlerini yavaş yavaş açtı.
Beomgyu olduğu kokpit'den (pilotun ve yardımcısının bulunduğu yer) çıkıp soobin ve yeonju'nun bulunduğu yere gidiyor.
Beomgyu "İndik çantalarınızı alın beraber aşağıya inelim" Dedi soobin yeonju'nun elinden elini çekip "Beomgyu bir şey olmaz değilmi" Diye bir soru sordu.
Beomgyu "Eğer dikkatli olursak birşey olmaz hem aklınızdan çıkarın bunları çıkarmazsanız telaşlanırsınız sonra kötü şeyler olur bunları aklınızdan çıkarın ki kötü şeyler olmasın" Dedi.
Böyle diyor olabilirdi Ama onun aklında da bu soru vardı, yeonjunda oturduğu sandalyeden kalkıp çantasını sırtına taktı.
Soobin ile beomgyu'da çantaları taktı beomgyu " Ben kapıyı yavaş açıcam sizde o sıra camdan bakın siz bana yada ben size bir işaret verdiğimde direk kapının önünde buluşalım,
eğer dışarısı kötü bir haldeyse bana işaret verin bende buraya geliyim ve duruma göre dışarı çıkalım" Dedi yeonjun " Tamam dikkatli ol beomgyu" Dedi.
Beomgyu kapıya doğru yürüdü soobin sağ daki pencereye yeonjun'da sol taraftaki pencereye baktılar dışarıda insanlar'ın ya kafası yoktu yada vücut'undaki bazı yerler yoktu,
ve kan içinde yatıyorlardı dışarıda herhangi bir hayvan yada küre yoktu yeonjun ıslık çaldı beomgyu işaret'i aldığında kapıyı hemen kapatıp yeonjun'ların bulunduğu yere geldi,
beomgyu "Noldu yeonjun" Yeonjun "Dışarısı çok kötü insanlar yerde kafaları falan köpük lan içinde yatıyorlar muhtemelen öldüler, birde dışarıda herhangi bir hayvan falan yok" Diyip lafını bitirdi.
Beomgyu cam'ın olduğu tarafa gidip dışarıya baktı sonra soobin'e dönüp "Soobin senden taraf'da birşey varmı" Dedi.
Soobin "Bendede aynı durum var" Dedi beomgyu başını salladı ve "şimdi dışarıya çıkacağız,bizim okulun oraya kadar yürüyeceğiz
Orada birşey görürseniz bize söyleyin ve koşarak gidelim okulu,gözünüzü dört açın beklemedik bir anda gelebilir"dedi
Soobin ile yeonjun başlarını salladılar beomgyu kapıya doğru adımlamaya başlayınca onlarda beomgyu'nun arkasından onu takip ettiler.
Beomgyu kapıya vardığında son kez arkadaşlarının yüzüne baktı gözlerini açıp kapattı soobin ile yeonjun'da gözlerini açıp kapattı beomgyu başını sallayıp kapıyı açtı.
Uçağın merdiven'i açıktı ilk adımı yeonjun attı soobin de yeonjun'un arkasından çıktı beımgyu'da en son uçağın kapısını kapatıp diğerleriyle merdiveni inmeye başladı lar.
Merdivenlerden indiklerinde söze atlayan ilk kişi soobin olmuştu "Günler sonunda ilk defa ayağım yere değiyor" Dedi bu dediği beomgyu ike yeonjunu güldürdü.
Belki bu son gülmeleri olabilirdi çünkü onlara doğru gelen küre hayvananı görmemişler di.
__________________________________
BÖLÜM SONUsizce diğer bölümde neler olucak
Bu hafta cumartesi günü değil bugün geldi
Okuyan kişiler kendini belli etsin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE IN TİME /yeonbin
FantasíaBurası neresi?, hiç bilmediğim bir yer burası ve çok büyük, en son arkadaşım ile oyun oynuyorduk ve annem beni eve çağırmıştı ,eve gittiğimde bir saat bulmuştum merak edip elime almıştım sonrada böyle bir yere gelmiştim _______________________ Duty...