Yeonjun Beomgyunun dediği şeyler ile güldü tam o esnada kafasına soobin tarafından terlik fırlattıldı.
Soobin "Yeonjun kalk ve lavaboya gidip elini yüzünü yıka yoksa size yemek yapmam" Diyip anne edasıyla mutfağa geri gitti.
Yeonjun başının ağrısıyla "Kafam kırıldı galiba" Diyip lavaboya doğru adımladı, beomgyu lavabodan çıktı yüzünü avuşturuyordu.
Yeonjun'da önüne bakmıyor kafasını ovalıyordu,beomgyu ile kafalarını birbirlerine çarptılar beomgyu bir elini yeonju'nun beline koymuştu düşmesin diye, yeonjun dengede durmaya çalışırken.
Arkadan gelen ses ile endişelenip koşarar gelen soobin kendini durduramayıp beomgyu ile yeonju'nun üstüne düşmüştü.
Beomgyu "Sizi bana sayıylamı veriyorlar amın koyim, belim kırıldı kalkın üstümden" Diye homurdandı, yeonjun kalkmaya çalışıyordu ama soobin kalkmıyordu.
Yeonjun soobin'e seslendi "Soobin üstümden kalkmayı düşünüyor musun" Diye seslenince üstünden hemen kalktı.
Soobin yeonjun'a kalkması için elini uzattı, yeonjun soobin'in elini tutup kalkmaya çalıştı ama kalkamadı "Lan kalkamıyorum" Dedi telaşla, soobin "Birdaha dene biraz daha hiç kimse çekiyim seni" Dedi.
Yeonjun kafasını sallayıp soobinin elini tutu "3 diyince beni çekiyorsun soobin" Diye seslendi soobin'e, beomgyu "Hadi kalkacaksanız ya karnımada bir ağrı var çok ağrıyor" Diye huysuzlandı.
Soobin "1, 2,3 hadi bismillah" Diyip bütün gücüyle yeonjunu çekti, çok güçlü bir şekilde çekmişti bu yüzden yeonjun onun üstüne düşmüştü.
yeonjun'un ayağı Beomgyunun karnında olduğu için ayağını çekerken beomgyu'nunda canı yanmıştı.
"Ananı sikeyim soobin kırk yılda kedi olalı bir fare tutun onunda içine çok güzel bir şekilde sıçtınalkışlıyorum seni.
karnım kanıyor kesin bakın şu karnıma ölücem galiba" Diye abartılı bir şekilde konultu beomgyu.Yeonjun "soobin iyimisin cevap ver" Diyip hızla soobin'in üzerinden kalktı, Soobin "İyiyim iyiyim beomgyu sende abartma alt tarafı karnından kan akıyor" Dedi.
Beomgyu telaşlı bir şekilde konuştu "Ne ne demek kanıyor of Tanrım doğmamış çocuklarımın ölümüne nasıl katlanıcam ben" Dedi soobin ile yeonjun ona şaşkınca bakıyordu.
Soonin yerden kalksın diye yalan söylemişti ama bukadarını beklemiyordu "Beomgyu şaka yapmıştım ben" Dedi.
Beomgyu durdu ve gözlerini soobin'e dikti "Ne, şey soobin ben" Dedi utanmıştı yanaklarının kanı bıraktığın hissettiğinde hemen odasına gidip kapıyı kapattı.
Soobin ile yeonjun kahkaha attı ardından soobin konuştu "Yeonjun sen git beom'u odadan çıkarmaya çalış ben ne yapıcaktım, lan aklıma gelmedi ben en son ne yapıcaktım" Dedi.
şu an çok tatlı gözüküyordu bir de gereğinden fazla unutkandı. yeonjun onun bu tatlı haline gülüp "Soobin çok umutkansın galiba,Hani Ramen pişirmeye gitmiştin ya" Dedi soobin
"Olabilir unutkan olabilirim ne var bunda siz ikiniz beni çok eleştiriyorsunuz gidiyorum ben" Dedi ve gitti
Yeonjun güldü yerinden kalkıp lavaboya gidip elini yıkadı o sırada aynada saçını farketti ellerini ıslatıp saçlarını düzeltmeye çalışıyordu.
Bir yandan da ıslık çalıyordu, soobin de mutfakta ramen yapıyordu daha doğrusu yapmaya çalışıyordu her yer mahvolmultu.
Tezgahta yer yoktu kaç gündür yemek yapıp yiyorlardı bulaşıkları yıkamuyor ramen çöpleri yada siper çöpleri atıcak yer bulamadıkları için tezgah çok kötü bir durumdaydı.
Yeonjun ile beomgyu mutfağa girdiğinde çöp gibi olmuş mutfakla karşılaştılar ve içeride çok ağır bir koku mevcuttu.
Yeonjun ile beomgyu girdiği gibi yüzlerini buruşturup mutfaktan çıktılar beomgyu "Oğlum ben hayatımda bu kadar iğrenç kokan bir şey görmedim de koklamadımda bu mutfak neden ceset ölüsü gibi kokuyor" Dedi.
soobin de mutfaktan çıkıp onların yanına gelmişti yeonjun "Hakketen neden atmıyorsunuz bu çöp leri onları da geçtim niye bulaşıklara hiç elinizi sürmesinin" Dedi huysuzca.
soobin "Kolaysa gelin birlikte yapalım canım arkadaşlarım" Diyip kapıyı gösterdi beomgyu "Tamam lan mutfağı temizlemeye ben varım"dedi soobin "Tamam bende varım" Dedi
Mutfağa girdi ama yeonjun mutfağa değil salona gidiyordu bunu gören beomgyu elini yeonjun'un yakasına atıp mutfağa soktu.
__________________________________
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE IN TİME /yeonbin
FantasiBurası neresi?, hiç bilmediğim bir yer burası ve çok büyük, en son arkadaşım ile oyun oynuyorduk ve annem beni eve çağırmıştı ,eve gittiğimde bir saat bulmuştum merak edip elime almıştım sonrada böyle bir yere gelmiştim _______________________ Duty...