İlk dört bölüm yayında olup, kalan bölümler dreame uygulamasında paylaşılmaktadır.
Keyifli okumalar dilerim.❤️
••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hayat sürprizlerden ibaretti. Otuz yedi yaşına şu andan itibaren girmiş biri olarak bu düşünceye kesinlikle katılıyordu. Yoksa kızların etek altını görmeye çalıştığı ergenlik yıllarında onun üç evlilik yapacağını söyleseler güler geçerdi. Hoş şimdi de gülmüyor değildi. Yolun yarısı yaşında hayatına üç evlilik, bir çocuk, anne ve babasının ölümünü, iş kurmayı ve büyütmeyi sığdırmıştı. Daha çevresindeki onunla yaşıt adamlar ilk evliliğini bile yapmamışlardı. O ise gençlik ateşinin gazına gelip ağzı süt kokarken evlenmişti.
İlk karısı Defne, keman çalarak geçimini sağlayan kendi halinde bir kadındı ve evlendiklerinde o yirmi sekiz, kendisi de on sekizine yeni girmiş genç bir çocuktu. Ve buna rağmen Defne'yi hamile bırakmayı başarmıştı. Oğlu Umut doğduğunda ne kadar korkmuştu. O koşuşturmalı günleri hatırladığında bile içi ürperiyordu. Sabahları üniversiteye gider, hukukun zor derslerini vermeye çalışır, öğlenleri evde oğluna bakar, geceleri de para kazanmak için ne iş olsa yapardı.
Gece kulüplerinde çalıştığı günlerde arka tarafta uyma fırsatı yakaladığı için dört yıl boyunca hep gece kulübünde çalışmaya devam etmişti. Hatta mezun olduğunda bile kulübün hukuk konularında da yardım ettiği için patronu onu bırakmamıştı. Bu süreçte karısının tek derdi tanınmak olduğu için oğlunu hep işe götürmek zorunda kalırdı. Ve hayallerini başaran keman virtüözü karısı ünlü olunca onu ve oğlunu, başka bir adamla birlikte olmak için bırakmıştı. Açıkçası bunu duyunca sadece rahatlamış, o cesaretle yaşı geçmiş bir kadın tutarak oğluna bakmasını sağlamıştı. Ve o kadın iki erkeğe de adeta anne olmuştu. Artık okuduğu bölümün işini yapmak için gece kulübünde çalışmak yerine kendi işini kovalamaya başlamıştı. Ama müşteri kıtlığı çektiği ve altı yaşındaki oğlunun masrafları artmaya başladığında eski gece hayatına geri dönmüştü.
Gençliğini yaşamadan bunca sorumluluk ona ağır geldiği için yıllar sonra yirmi dokuz yaşına geldiğinde kendi hukuk bürosunu kurmuş, eski patronları ona pis işler yapan mafya babalarını müşteri olarak bağlayarak ona çok iyi kazandırmışlardı. Tabi o piyasa karanlık olduğu için kendini savunmaktan yorulduğu için müşteri kitlesini değiştirmek zorunda kalmıştı. Gerçi değiştirene kadar on beşe yakın şube, orada burada sayısız ev ve yazlıklarla maddi olarak rahatlamıştı.
Sonra ikinci bir evliliğe bulaşarak hayatının ikinci hatasını yapmıştı. Evlendiği kadın bu sefer onunla aynı yaşta ve gençliğinde ünlü ama unutulan mankenlerden biriydi. Eski karısının esmerliğinin aksine sarı saçlı, mavi gözlü olan Helin, çok güzel bir kadındı. Çevresine yaydığı soğuk havayı dağıtmak için inat eder gibi evlenme teklif etmiş o da hayatını garantiye almak için kabul etmişti. Ama umduğu gibi çıkmamıştı. Karısı gerçekten soğuk bir kadındı ve yanına yaklaştığı zaman buz kesiyordu. On bir yaşında olan oğluna da hiç anlayışlı davranmıyordu. Her zaman tek eşliliği savunduğu için iki yıllık evlilik hayatında rahip gibi yaşadığı için kendini spora vurmuş ve zaten hep uzun olan kendini en olarak da genişlediği zaman ne yaptığının farkına varmıştı. Hayatı zaten hep zor olduğu için daha fazla işkence çekmemek adına iki ev, iki yazlık ve bir araba mal varlığından eksilmiş olarak evliliğini bitirmişti. On üç yaşında olan oğlu ise çocukluğundan beri ona bakan kadının kanatları ardında babasının boşanmasını en az hasarla atlatmıştı. Hatice ablaya yine oğlunu emanet ederek cinsel açlığını doyurmak için bir ay eve uğramamış ve gününü her çeşit kadınla gün etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Yanılgı
Algemene fictieOtuz yedi yaşına üç evlilik sığdıran Kartal, bir sonraki imtihanının oğlunun eve getirdiği kadın olduğunu daha ilk gördüğünde anlamıştı. Ormanı gözlerinde barındıran küçücük kızın hayat kadınlığı yaparak geçimini sağladığını, kirli hayatını kurtarm...