Úgy érzem nekem lőttek....
A hajó a UA-ből jött. Onnan is a legerősebb kalózokkal a fedélzetén.
Azt mondják, hogy a királyság elítélte őket, mert egy kicsit másabb életmódot akartak folytatni, mint az átlag. Így hát eldöntötték, hogy kihajóznak a tengerre, s ott tengetik mindennapjaikat.
Az idő múlásával rettenthetetlen kalozokként lettek ismertek. Az emberek félték nevüket (bár rájuk nem voltak veszélyesek).
Ők a Gonoszok Ligája, de UA-ben csak LoV-ként ismertek. Azt mondják, hogy ők a legnagyobb sellővadászok. Gyakorlatilag ezzel keresnek pénz, ebből élnek.
- Nagy sz*rban vagyok.. - túrtam bele aranybarna tincseimbe.
^^^^^^^^^^^^
<A hajón>
Külső szemszög:- Szárazföld! - kiáltott fel Compress - Spinner, fordulj északnyugati irányba!
- Máris - cselekedett a parancs szerint.
- Egy újabb sziget.. Remélem most nem kannibálokkal találkozunk. - fohászkodott a lila füstfelhő.
- Ne aggódj Kurogiri, megtaláljuk az utolsó aranyvérűt, aztán visszamegyünk a királyságba bezsebelni az érte járó jutalmat. - közölte a tervet Shigaraki. - Sikerülnie kell. Hónapok óta a tengeren vagyunk. - suttogta maga elé.
- Hamarosan kikötünk kapitány! - szakította meg a beszélgetést Spinner.
- Megyek, leengedem a vasmacskát - mondta Julcsi. Neki fehér, hullámos vállát verdeső haja van, piszkosfehér szemekkel társítva. Uszonya sötétlila.
Ő is alakváltó, sőt Laurával és Yunával hárman elválaszthatatlanok voltak. De, mint minden jónak, ennek is vége szakadt. Támadás. Elég ez az egy szó és mindenki tudja, hogy mi a téma. Igen, csak ő éppen nem tartózkodott a szigeten aznap este. Ő már csak a pusztítás látta.
Emberi alakban az egyik kereskedőfalut járta, mikor egy szürkés-kékes hajú férfi megállt előtte. Felajanlotta, hogy velük mehet a hajóra és élhet úgy, mint ők. Igen ám, de ekkor a legénység még nem tudta, hogy egy alakváltó van a fedélzetükön. Mikor már megvolt a kötődés és a családi légkör, kiderült, hogy mi is ő.
Ám a hajón munkálkodó embereknek eszébe se jutott arany reményében ártani neki. Ahhoz túlságosan összenőttek. Ehelyett inkább kifejlesztették tökéletesre a külölegességét, végül hivatalosan is egy lett közülük.
Az elején ellenezte a sellővadászatot, de rá kellett jönnie, hogy abból élnek, gyakorlatilag szerves része az életüknek.. Ám ő ezeken az akciókon nem vett részt, még csak nem is tudta végignezni. Ilyenkor elment úszni egyet, vagy csak lent volt kabinjában és Toga társaságát élvezte.
A szőke se rajongott a vérontásért. Ő amolyan kíváncsi felfedezőként van jelen, ám a kalandok mellett sem megy el.
^^^^^^^^^^^^
- Toga, Twice menjetek, nézzétek meg, hogy tényleg egyedül vagyunk-e a szigeten. - adta ki a parancsot Shigaraki.
- Igenis - kiáltották egyszerre.
- Dabi, te menj el, keress csümölcsöket. Trópuson vagyunk, biztos van mangó vagy banán. - osztogatta tovább a feladatokat.
- Megyek már. - forgatta meg szemeit az égett bőrű.
^^^^^^^^^^^^
Dabi szemszöge:
Elindultam gyümölcsfákat keresni, mert megint parancsolgatós kedvében van a Kezes és nincs kedvem a hajót takarítani.
Miközben mentem a fák közt, rá kellett jönnöm, így elég szép szigetre sikerült kikötnünk. Találtam egy kis tavat amihez egy fátyolvízesés is társult. Tudtam volna nézegetni, ha nem kellett volna élelmet vinnem a srácoknak. Induljon a keresés.
^^^^^^^^^^^^^^
Yuna szemszöge:
Mikor megláttam, hogy beülnek a kis csónakba és elindulnak a sziget felé, megijedtem. Nem tudtam hova menjek, vagy hogy mit kéne csinálnom. Még nem volt ilyen. Maradt a menedéket nyújtó víz.
Egy ideig figyeltem őket, de utána realizáltam, hogy lassan sötétedik én pedig a reggeli pár mangó óta nem ettem semmit. Átváltoztam emberi alakomba és Elindultam a sziget sötétebb része felé. Oda épeszű ember úgyse megy, legalább nem kell aggódnom a vendégeim miatt.
A fenti gondolatmenetem közben már meg is érkeztem a tótól nem messze lévő barlangocska bejáratához. A sziklák előtt vannak a legfrissebb, élelmet adó növények.
De ekkor zajt hallottam...
^^^^^^^^^^^^^
572 szó🙈🙈 új rekord
Köszönöm szépen azoknak akik figyelemmel kísérik ezt a kis történetet, boldog vagyok, hogy lassan 50 megtekintés van rajta.
Következő részig pusszancs: Letti<3
YOU ARE READING
Veszélyes Vizeken- Mha ff. /SZÜNETEL/
RandomÜdvözöllek kedves olvasó, ki ide tévedtél a wattpad sötét bugyraiba! Ez egy Mha-s fanfiction lesz, azon belül is a gonoszok ligájáról. Ha kíváncsi vagy, olvass bele. Első könyvem, nem a legjobb a helyesírás és fogalmazás, de igyekszem javítani. ^^...