2. rész

33 2 2
                                    

- Láttam, de az nem volt szivárvány és boldogság.. - mondja vészjóslóan.

- Jajj nekem, ha így kezded, az sose jó - aggodalmaskodtam.

- Hát, ez se lesz az.

- Jó jó, de mondd már. - sürgettem.

- Van egy jó és egy rossz hírem is. - húzta az agyamat. - Melyikkel kezdjem?

- Te nő, az idegeimen táncolsz. Mindegy, csak mondd már, mert nekem ez fontos. - kérleltem. - Kezdd a rosszal.

- Meg fognak találni. - közölte halál nyugodtan.

- Hogy mi?! - kiáltottam fel rémülten. Ha megtalálnak, nekem lőttek. Egy egész kalózbanda ellen nincs sok esélyem, ráadásul a kis szigetem sem alkalmas rejtőzködésre. - És mi a jó? - kérdeztem reményvesztetten.

- Nem mindegyik gonosz - kölzölte ugyanolyan unott hangon.

- Rendben van. Köszönöm a segítséget. - mondtam köszönetet. Ezzel is többre megyek, mint a semmi.

- Még ne hálálkodj, majd ha túléled.

-Nagyon pozitív vagy, mondhatom. - forgattam meg a szememet. - Nade, én most el is indulnék, és egy kicsit felkészülnék a támadásukra. Ügyes legyél.

- Úgy lesz, te meg vigyázz magadra! - figyelmeztetett.

- Oké, oké. Akkor majd találkozunk. - kezdtem búcsúzkodni.

- Rendben, és csak ügyesen! Sziaaa! - ölelt meg.

- Szia!

A találkozás után gyorsan hazasiettem, hogy felkészüljek az esetleges támadásra. Igazából nem tudom, hogy hol vagy mikor lelnek rám. Jobb félni, mint megijedni.

^^^^^^^^^^^^^^

Miután visszatértem, átváltoztam az emberi alakomba, hogy körbe tudjak nézni a szigetemen. Nem találtam semmit és senkit, így nyugodtam hajtottam álomra a fejem.

^^^^^^^^^^^^^^

Reggel a nap sugaraira ébredtem, amik besütöttek a víz felszíne alá. Általában nem az emberi alakomban alszom, a víz alatt biztonságosabbnak érzem.

Mikor kimentem a már otthonként szolgáló barlangomból megnyugodtam, hogy MÉG senki nincs itt, ami azt jelenti lehet egy nyugodt reggelem.

Felvettem az emberi külsőmet és elindultam mangót szedni. [megj.: átváltozás elott ami rajta volt ruha megjelenik mikor újra alakot vált] A szigeten sok gyümölcsfa van, leginkább trópusi gyümölcsök. Van még egy kisebb tó, egy fátyolvízeséssel. Éjszaka a moszatok és a medúzák kékes-lilásan világítanak, így hangulatot adva a mini vízzuhatagnak. Ez a kedvenc helyem a szigeten, mert itt nyugalom van (nem mintha máshol nem lenne egy lakatlan szigeten), és ha egyedül érzem magam, jobb lesz a hangulatom.

^^^^^^^^^^^^^^

Reggeli után egy kicsit elfeküdtem a homokban, mert úgy éreztem nyugtom lesz egy kicsit. De nem így lett. Egy hajó jelent meg a horizonton. És nem is akármilyen.

A legnagyobbak egyike....
Úgy érzem nekem lőttek...

^^^^^^^^^^^^^

Na halihoo
Még nem írtam ide, igazából nem is tudom mit kéne. Remélem annak a pár embernek aki olvassa, tetszik a sztori.

Folytassam?

Addig is pusszancs❤️🤗

Veszélyes Vizeken- Mha ff. /SZÜNETEL/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora