Még nem tudtuk milyen napok vártak ránk.
<Pár nap múlva>
<A parton>
Külső szemszög:- Mi mentünk! Hellooo! - kiáltott a fehér hajú lány, aki már el is tűnt az erdő sűrűjében szőke barátnőjével.
- Nem értem. Sokkal boldogabb, mint szokott. És az is gyanús, hogy minden egyes nap, reggel eltűnnek és van, hogy vacsorára se érnek vissza. - panaszkodott a kapitány. - Kurogiri, szerinted hova járnak el? Ez nem sima séta, azt nem lehet egy ilyen kis szigeten órákig. Sőt! Napokig.
- Nyugodj meg Shigaraki Tomura. Valószínűleg találtak valami elfoglaltságot. - nyugtatta az elsőtiszt.
- Szerintem titkolnak valamit. - szólt a sebhelyes. - Egyik alkalommal követni kéne őket. - javasolta.
- Nem is rossz, Dabi. Jót tett a tengeri levegő. - cukkolta a kék hajú, mire az említett megforgatta gyönyörű kékjeit.
- Akkor holnap kezdődik az akció. - szólt közbe Compress, aki eddig a homokban feküdt, szemeit pihentetve.
^^^^^^^^^^
Reggel megvárták, míg a két lány elindul, majd nyomukba eredtek a férfiak is. Egy ideig nem értették, miért mennek a sziget északi pártja felé, de mikor felfedezték a harmadik személyt, tányér nagyságúra nyitották íriszeiket.
Vártak még a fák között, figyelve az eseményeket. Nagyon úgy tűnt, hogy a három lány nem először látja egymást.
- Szóval ide jöttek el mindig. - vakarta a nyakát idegesen a kapitány.
- Nyugodj le Shigaraki Tomura. Kitaláljuk, hogyan tovább, de menjünk vissza mielőtt észrevesznek. - mondta az instrukciókat Kurogiri.
- Rendben. - mondta Dabi unottan.
^^^^^^^^^
Yuna szemszöge:
Éreztem a lányokon, hogy valami nem oké. Nagyon feszültek voltak. Szerintem titkolnak valamit.
- Lányok, mi a baj? - kérdeztem rá óvatosan, mire mindketten felkapták fejüket.
- Semmi, de nekünk ideje lenne indulnunk. - mondta a szőke jelentőségteljesen nézve barátnőjére.
- Rendben - mondtam lelombozódva. - De holnap jöttök, ugye?
- Persze! - válaszolt Julcsi. - Sajnálom de mennünk kell. Majd holnap! - mondata közben megölelt, majd mentek is.
^^^^^^^^^
Külső szemszög:
A két kalózlány észlelte a hívatlan vendégeket, ezért igyekeztek vissza a partra. Nem szívesen hagyták ott Yunat, miután tudják, hogy barátaik is tudnak róla. Nem engedhetik, hogy az ő hibájukból kerüljön egy fontos személy élete veszélybe.
Mikor már a láthatáron volt az ideges duó, a fiúk megrökönyödve néztek feléjük.
- Szerintem tudják. - suttogott Spinner.
- Na nem mondod te okos.. - vágott a tarkójára 'kicsit sem' látványosan a sebhelyes.
- Nekünk végünk van. - jajveszékelt Twice.
- Ti! - kiáltott a szőke lány. - Miért követtetek? - kérdezte számonkérőn.
- Mi vagyunk a hibásak? Ti találkozgattok valakivel. - vakarta a nyakát Shigaraki. - Ki az? Ki tud még az ittlétünkről? Egyáltalán ő hogy kerül ide?! - emelte fel a hangját a mondat végére.
- Nem mondhatjuk el. - találta meg a hangját a feher hajú. - Nem repesnétek az örömtől. - suttogta maga elé.
- Akkor más módszerekhez folyamodunk. - mondta vészjóslóan.
^^^^^^^^^^
Na helló
Bocsi hogy nem volt rész. Minden osszejott. A következő részben meglatjatok, hogy mik azok a bizonyos módszerek. (Draga barátnőim, nem rosszra gondolni (ismerlek🙈😘))
Próbálom minél hamarabb hozni,
Kövi részig pussz: Letti<3
CITEȘTI
Veszélyes Vizeken- Mha ff. /SZÜNETEL/
AlteleÜdvözöllek kedves olvasó, ki ide tévedtél a wattpad sötét bugyraiba! Ez egy Mha-s fanfiction lesz, azon belül is a gonoszok ligájáról. Ha kíváncsi vagy, olvass bele. Első könyvem, nem a legjobb a helyesírás és fogalmazás, de igyekszem javítani. ^^...