"Sınır Tanımayan bir Zeka, En Büyük Hediyedir İnsana!!" ~Rowena RavenClaw
𓅓
30 Ocak 1943...
Hogwart Cadılık ve Büyücülük Okulu...
"
Tom: Bu O Kız mı?Augustus: Evet Lordum, Aylardır Aradığımız Kız bu, Adı Lilith Dupree, Fransız bir Kız Ayrıca Safkan, Kimsesi yok Ailesi O çok Küçükken Ölmüş geriye bir tek O kalmış, Bu Kız Efendim RavenClaw'ın Yaşayan son Varisi.
Tom: İstediğim Şey Onda demek.
Augustus: Kesinlikle Lordum.
Gözlerimi Kızda Gezdirdim, Çok Zayıftı, Teni Kar gibi Bembeyazdı, Ayakta zor duruyor yada Hasta gibiydi, Slytherin Öğrencilerinden bir Grup öğrenci Kızla dalga geçiyordu, Çantasından çıkardıkları defterden Kızın yazdığına emin olduğum Şiirleri okuyor, Aklınca dalga geçiyorlardı, Kız ise Birşey yapmıyordu sadece Ayakta dikiliyordu sanki bu anın bitmesini bekliyor gibiydi, Gülümsedim.
Tom: Buldum Seni..
...
10 Mart 1943...
Lilith Dupree'nin Anlatımı...
"Burnumun Gıdıklanmasıyla Yüzümü buruşturdum, Saçım yüzümün her yanına dağılmıştı.Turuncu Saçlarımı Yüzümden çektim, Bir süre tavanı izledikten sonra kalktım, Gözlerim yarı açık Şekilde Banyoya gittim, Yüzüme soğuk suyu sertçe vurunca uykum açıldı.Saçlarımı taradım ve biraz Makyaj yaptım en azından Çillerimi kapatmaya çakıştım, RavenClaw Cübbemi giydim, Siyah babetlerimi giydikten sonra Çantamıda alıp çıktım.
RavenClaw Binasından çıktığım gibi kendimi Büyük Salonda buldum, Sabahları çok Aç oluyordum, Boş bir yere oturdum.
Michael: Günaydın Lilith.
Başımı kaldırıp Michael'e baktım, Bana gülümsedi ve yanıma oturdu. O buradaki sayılı arkadaşlarımdan biriydi.
Lilith: Günaydın.
Tabağına biraz sebze alıp bana döndü.
Michael: Ee RavenClaw'ın Göz Bebeği bugün Nasıllar??
Gülümsedim, Her Zaman Binamla Gurur duydum Bu Efsanevi RavenClaw'ın Varisi olduğum için kendimle Gurur duydum, Ancak Neden bilinmez RavenClaw dışındaki diğer bina Öğrencileri benden nefret ederdi, Özellikle Slytherin Öğrencileri...Ne Zaman dışarı Çıksam Arkamdan Fısıltılar eksik olmazdı...
Lilith: Oldukça iyiyim, Bugün ilk ders kiminle?
Michael: Iıım..Profesör Plank ile Tılsım dersi Sanırım.
Lilith: Geç Kalmadan gidelimmi?
Michael: Olur, Tamam.
Michael ile Büyük Salondan çıktık, Koridor boyunca yürüdük ve İşte Başlıyoruz...O Fısıltılar bir Grup Slytherin Öğrencisi bana bakarak konuşuyordu İçlerinden birinin "Annesiz Köpek"dediğini duydum, Her zaman yaptığım gibi duymamaya çalışıyordum.
Michael bu Durumdan Rahatsız olduğumu anlamış olacakki bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓅓𝐷𝑖𝑎𝑑𝑒𝑚𓅓𓆙𝑇𝑜𝑚 𝑀𝑎𝑟𝑣𝑜𝑙𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒𓆙
Fanfiction"Bu Kız kim?" "RavenClaw'ın Varisi, Lord ile ilişkisi olduğu hakkında Dedikodular var." "Dedikleri Kadar Güzelmiş."