"Bırakın Şimdi; Unuttum, Sevmiyorum laflarını..Uzaktan gelen birini ona benzetip, Yüreğiniz Ağzınıza gelmedimi? ~Anonim
⋆⁺₊⋆ ☾⋆⁺₊⋆
...
TOM RİDDLE'IN ANLATIMI İLE>>>
"Çilli yatağımdaydı, Yani...Bu çok İronik. Onu odasından uzak tutmam gerekiyordu ancak buna gerek bile kalmadı, RavenClaw'ın Varisi uğrana Hogwarst ve tüm bu saçmalıklara katlandığım kız yatağımda mışıl mışıl uyuyordu, Tanrım ne kadar aptal görünüyordu, Çilli biraz kıpırdandı yastığıma sıkıca sarıldı, Yatağın kenarına oturdum biraz onu inceledim, Gözünün önüne gelen saçı almak için elimi kızıl saçlarına uzattım birden beklemediğim birşey yapıp elimi itti.Lilith: Dokunma bana!...Pislik.
Tom: Pislik mi? Dalga geçiyor olmalısın.
Odayı aydınlatan Lambayı kapadım ve yatağımın yanındaki ikili koltuğa oturdum, ÖlümYiyenlerim şuan dediğimi yapıyorlarsa amacıma ulaşmama bir adım daha yaklaştım demektir.
...LİLİTH DUPREE'NİN ANLATIMI İLE>>
"Gözlerimi araladığımda başımın ağrısı ile geri kapadım, Ne zaman odama gelmiştimki? Etrafa bakındım..burası odam değildi? Burası bir Slytherinlinin odasıydı.. Duvardaki Yılan Sembolunden bunu hemen anlamıştım...Lilith: Tom!!
Tom'a bağırdığım gibi banyonun kapısının açılması bir oldu.
Tom: Ne var?
Lilith: Benim ne işim var burada?
Tom: Sana demiştim, Minik ve Narin Vücudun bu kadar içkiyi kaldırmadı, Çok sarhoştun Newt'i çok aradım ama bulamadım bende odama getirdim...Birşey değil her zaman odama gelebilirsin.
Ona bakmaya devam ederken üstünde birşey olmadığını yeni fark ediyordum.
Lilith: Giyecek birşeyin yokmu senin?
Tom ağzında dış fırçasını çıkarttı ve konuşmaya başladı.
Tom: Anlaşılan seninde yok.
Eteğime bakarken konuşmuştu.
Tom: Sen etrafta bir karış etek giyerek dolaşırken sorun yok, Ben odamda üstsüz dolaşıncamı sorun var?
Yanaklarım kızarmaya devam ederken kalktım.
Lilith: Ben gidiyorum.
Tom: Bensiz burdan çıkarsan seni çiğ çiğ yerler, Malum Slytherinliler senden pek hoşlanmıyor.
Lilith: İyi biraz hızlı ol.
Tom: Niye Sevgilinmi merak eder?
Lilith: Tanrım!!
Newt'i tamamen umutmuştum, Muhtemelen tüm gece beni aramıştı hatta odama bile gitmişti ama beni bulamamıştır, Tom hazırlandığında odadan çıktık, Çıktığım gibi gözler benim üzerimdeydi özellikle kız öğrenciler bana iğrenir gibi bakıyordu, Gerçi Tom'un odasından sabahın köründe çıkıyordum yani aklından geçeni az çok tahmin edebiliyordum.
X: Riddle bu Vitaminsize nasıl bakmış?
X: Kız Newt'in değilmiydi? Ne ara Riddle'ın yatağına girdi.
Dedikleri Midemi Bulandırmıştı, Adımlarım Hızlandı.
Binadan çıkınca Tom'a hiç bakmafan Yoluma devam ettim, Üstümde hala dün gece giydiklerim vardı, Newt'e yakalanmadan RavenClaw binasına girdim.Love: Günaydın RavenClaw'ın Işığı!!
Lilith: Günaydın Love!
Odama doğru ilerlediğimde kapının Hafif açık olfuğunu gördüm, Kapıyı tamamen açtığımda ise gördüklerim beni şok etmişti.. Odam darmadağındı.. Sanki biri burda birşey aramış gibiydi, O kadar değerli eşyam yoktuki benim, O an gözüm yerde duran Küçük Sandığıma ilişti, Yerden eğilip aldım. Biri içindeki Mektupları almıştı... O Mektuplar benim için çok önemliydi! Onlar Büyükannem Tarafından yazılmıştı Rowena Ravenclaw tarafından, Kim onları almak isterdiki? Bir süre oturup düşündüm. Hadi Lilith Saksıyı çakıştır!! Hogwarstta olan ve Aramıza sızan ÖlümYiyen, Oydu değilmi? Başka kim Onları çalardıki?
Ölümyiyenlerin diğer Binalara ait eşyaları çaldığını gazetelerde okumuştum, Şimdi sıra Diadem'emi gelmişti?? Lord'un gözü bu kez Diadem'imdemiydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓅓𝐷𝑖𝑎𝑑𝑒𝑚𓅓𓆙𝑇𝑜𝑚 𝑀𝑎𝑟𝑣𝑜𝑙𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒𓆙
Fanfic"Bu Kız kim?" "RavenClaw'ın Varisi, Lord ile ilişkisi olduğu hakkında Dedikodular var." "Dedikleri Kadar Güzelmiş."