"𝑌𝑒𝑛𝑖𝐻𝑎𝑦𝑎𝑡"

602 44 57
                                    

"Herşey Ağır geldiğinde Sesini Hayal ediyorum.."
..MEYDAA😵😵
Gözlerimi Açtığımda Malikanedeydik, Tom bana bakıyordu. Ondan uzaklaşacaktım ki belimi daha sıkı kavrayıp gitmemi engelledi.

Lilith: Tom?

Tom: Efendim Sevgilim?

Sevgilim?

Lilith: Çıkma teklifi etmeden Sevgilinmi oldum?

Tom: Liseli Ergenler gibi Çıkma teklifimi bekliyorsun? İstersen birde Tokanı ver tam olsun.

Lilith: Seni dinliyorum.

Tom: Öyle birşey duyamayacaksın, Zaten benim Sevgilimsin.

Kış odasından çıkmak için arkasını döndü benden birkaç adım uzaklaştı. Yüzümü astım, Bir Dakika..

Lilith: Tom.

Tom bana dönüp bakmadı, Siktir bu çocuk beni delirtecek.

Lilith: Sevgilim.

Tom bu kez bana döndü.

Tom: Evet?

Lilith: Love'ı burada İstemiyorum.

Tom bir süre yüzüme baktı, Ardından başını salladı.

Tom: Oldu bil.

Lilith: Onunla aranda ne var?

Tom: O bir ÖlümYiyen o kadar.

Lilith: Öylemi? Sana niye Sevgilim diyor o halde?

Tom: Belki biriyle karıştırmıştır.

Tom'a Cidden mi? Der gibibir bakış attım.

Tom: Ne o, Yoksa Kıskandınmı?

Bana yaklaşmaya başladı, Hafifçe kıkırdadım.

Lilith: Ne Alakası var?

Geriye doğru adım attığımda Arkamdaki Piyanoya çarptım, kollarımı piyanonun siyah gövdesine yapıştırdım, Tom gözlerini dikmiş bana bakmaya devam ediyordu.

Tom: Senden başka bir Kız benim İlgimi Çekmiyor Lilith, Bunu o Aptal kafana sok.

Cümlesi biter bitmez Dudaklarıma Yapıştı, Beni Hızla ve Büyük bir Tutkuyla öpüyordu. Dayanamayarak Kollarımı Boynuna doladım, Ellerimi Saçlarına atıp çekiştirdiğimde Tom'un ağzından bir Hırıltı çıktı ve beni Bacaklarımdan tutup Piyanonun üstüne oturttu, Dudaklarımı bırakıp Nefes nefese Boynuma ilerdi, Dudaklarını boynuma bastırdığında inledim, Heyecandan ölüyordum ve Tüm bedenim Alev almıştı, Tom Boynumu emerken Morartacağını anladım, Birkaç dakika sonra benden ayrıldı. Yüzümü ellerinin arasına aldı, Aynı beni bırakıp gittiği geceki gibi beni tam Çillerimin üzerinden öptü, Ardından kulağıma fısıldadı..

Tom: Keşke Seni ne Kadar Sevdiğimi tarif edecek bir Kelime olsa.

Turuncu saçlarımın tutamları önüme düştü, nefesimi kontrol etmeye çalışıyordum.

Tom: Ama biri Aşk'ı anlat dese..Yanlızca Gözlerinden bahsederim.

Artık ne tepki vereceğimi bile bilmiyordum, Yanlızca Suratına bakabiliyordum.

Tom: İyi Misin Çilli?

Lilith: Ev-Evet.

Tom: Üşümüyormusun böyle?

Daha demin beni Cayır cayır yakıyordun, Nasıl Üşüyebilirim? Tom gülümsedi.

Tom: Cayır cayır yakıyormuydum?

𓅓𝐷𝑖𝑎𝑑𝑒𝑚𓅓𓆙𝑇𝑜𝑚 𝑀𝑎𝑟𝑣𝑜𝑙𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒𓆙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin