"Vedalar Zor olsada vazen gitmek gerekir..."
....
Uyandım, Kendimi o kadar bitkin hissediyorduki. Sanki hiç uyumamış gibiydim. Yüzümü yıkadım ve Dişlerimi fırçaladım ve geri yatağa yattım, Kahvaltı yapmak istemiyordum, Birden hızla kapım açıldı.Mila: Hala Yatıyormusun! Kalk hadi gidiyoruz.
Lilith: Ne? Nereye?
Mila: Biraz Eğleneceğiz, Bana Güven. Şimdi bunu sana getirdim giy bunu, Sonra Seninle burdan tüyelim.
Lilith: Eminmisin? Tom Seni Öldürebilir.
Mila: Mattheo varken birşey yapamaz, Merak etme.
Hadi giyin şimdi.Lilith: Tamam, Bana uyar.
Üstümdekileti çıkattıp Beyaz elbiseyi üzerime geçirdim saçlarımı taradım.
Lilith: Mattheo'nun çıktığından haberi varmı?
Mila: Tabiki yok, Onunla Kavga ettik bir nevi ona ceza veriyorum gibi düşün.
Dudağıma Ruj sürerken ona baktım, Siyah Saçları dümdüzdü, Yine Siyah ve Bedenini saran bir elbise giymişti, Yüzünde birkaç yara vardı ama ona Rağmen çok Güzeldi.
Lilith: Yüzüne ne oldu?
Mila: Bir Kavgada oldu, Küçük bir Sıyrık birşey yok.
Rimel sürdüm ve bir Parfüm sıktım, En son Beyaz Topuklularımı giydim.
Mila: Tamam Mısın?
Lilith: Evet, Ama Kimse görmeden Nasıl Çıkıcaz?
Mila: Elini ver.
Mila'nın uzattığı elini tuttum ve Birden Etrafı Kara dumanlar aldı, Bu kez biraz uzun süre bu Dumanların arasında süzüldük, Sonunda ayaklarım yere bastığında Midem bulanmıştı.
Lilith: Siktir! Burası Neresi??!
Mila: Muggle Dünyası.
Lilith: NEE!!!
Mila: Tom buraya Öldürsen gelmez, Mattheo'da burada olduğumu düşünmez diye tahmin ediyorum, Uzun zamandır gelmemiştik.
Lilith: Burada ne yapıcaz? Ve Neden Herkes bize bakıyor.
Mila: Çünkü Bebeğim, İkimizde Taş gibiyiz.
Lilith: Mila Ciddiyim, Buraya daha önce hiç gelmedim.
Bir Sokakda yürüyorduk ve Her taraftan Dört tekerleği olan Muggle aletleri geçiyordu.
Mila: Benim Seksiliğimle ve Seninde Saf Güzelliğinle Yapamayacağımız Şey yok Kızım!
Lilith: Nereye Gidiyoruz?
Mila: Club'a.
Lilith: Ciddenmi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓅓𝐷𝑖𝑎𝑑𝑒𝑚𓅓𓆙𝑇𝑜𝑚 𝑀𝑎𝑟𝑣𝑜𝑙𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒𓆙
Fanfiction"Bu Kız kim?" "RavenClaw'ın Varisi, Lord ile ilişkisi olduğu hakkında Dedikodular var." "Dedikleri Kadar Güzelmiş."