"Her bir Zerrem biliyordu Kalmayacağını.."
☆★☆★☆★
Gözlerimi araladığımda Ensemdeki sıcaklık ile arkamı döndüm, Tom Mışıl mışıl uyuyordu. Siyah saçları Beyaz Yastığa dökülmüştü, Uyurken bile nefes kesici görünüyordu, Sevgilimin Yüzünü milim milim incelerken Tom yavaşça gözlerini açtı, Ben Görünce sırıttı.Lilith: Günaydıın.
Tom Belimden tutup beni kendine yaklaştırdı, Kafasını boynuma gömdü.
Tom: Sabah sabah nasıl böyle Güzel olabiliyorsun?
Lilith: Beni Güzelmi buluyorsun?
Tom: Yok ben Duvara konuşuyordum.
Lilith: Odunsun Tom, Odun.
Tom sustu ve Çillerimin üstüne bir Öpücük kondurdu.
tam Yüzümü yıkamak için kalkacaktım ki, Tom beni durdurdu.Tom: Sen beni Öpmeyecek misin?
Lilith: Öpmelimiyim?
Tom: Evet, Buraya gel.
Şuan Resmen Yeni Evli çiftler gibiydik, Yatağa geri gittim ve Tom'un dudaklarına bir Öpücük kondurup hemen geri çekildim.
Tom: Bu kadar mı?
Lilith: Bu kadar.
Tom: Çok Acımasızsın beni kendinden Nasıl Mahrum bırakırsın.
Banyoya girip yüzümü yıkadım. O an Fatk ettim Tom benim için Odadındaki Aynayı bile Söktürmüştü. Üstüme birkaç Parça birşey giydim.
Saçımı Taradım ve Açık bıraktım, Birazda Makyaj yapıp çıktım. Tom hala yatakdaydı.
Lilith: Kalk Artık Tom, Açım ben.
Tom: Açsan Aşağı in benimle ne işin var?
Lilith: Seni Yiyeceğim.
Tom: Yatağa gelirmisin?
Lilith: Bu Ruj çok Pahalı Tom, Bozma Lütfen.
Yatağa oturdum, Ona baktım. Elini Dudağıma götürdü ve Bastırarak tek parmağı ile sildi.
Lilith: Tom!
Tom: Dudaklarını kapatıyor, Gereksiz. Dudaklarının tadını alamıyorum
Dedikden sonra Dudaklarını benimkilere bastırdı, Hızla beni Kucağına çekti, daha Derine inerken Hafifçe inledim, Öpüşü beni o kadar heyecanlandırıyorduki ölecektim.
Tom: Çok Güzelsin, Bu Saçlar için Canımı veririm.
Eli Kalçalarıma indiğinde kendimi kastım çünkü ilk kez böyle birşey yaşıyordum, Dudaklarının tadı o kadar güzeldiki Akşama kadar onu Öpebilirdim.
Alt dudağımı Dudaklarının aradına hapsettiğinde tüm bedenim titredi, Tom hızlı bir hareketle beni altına aldı, Tam Öpüşmeye devam edecektikki kapı çaldı.
Tom duymamazlıkdan gelip devam etti, Boynumu öpmeye başladı, Kokumu içine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓅓𝐷𝑖𝑎𝑑𝑒𝑚𓅓𓆙𝑇𝑜𝑚 𝑀𝑎𝑟𝑣𝑜𝑙𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒𓆙
Fanfiction"Bu Kız kim?" "RavenClaw'ın Varisi, Lord ile ilişkisi olduğu hakkında Dedikodular var." "Dedikleri Kadar Güzelmiş."