"𝐴𝑟𝑘𝑎𝑑𝑎𝑠̧"

1.1K 75 68
                                    

"Nasıl Basarsın bağrına seni böyle inciteni..." ~Shakespeare
_______________İyiOkumalar__________________________
Tom: Kızma bu kadar, Çilli! Dursana!!

Lilith: Annen Sana Başkalarını gizlice dinlemenin kötü birşey olduğunu öğretmedimi?

Tom: Benim Annem yok yada babam. Senin gibi.

Bir an dediğim şey için kendime kızdım, Benimde bir Ailem yokken bunu ona söylemem çok Kırıcıydı.

Lilith: Özür dilerim, Bilmiyordum.

Tom: Sorun değil, Özüre gerek yok.

Lilith: Nasıl Öldüler?

Tom gözlerini kaçırdı, Gölün kenarındaydık Çimenlere oturdu. Derin bir nefes aldı.

Tom: Annem o çok Kötü birşey yaptı.

Lilith: Ne olabilir ki?

Bende onun yanına oturdum.

Tom: Aslında onlar hakkında konuşmayı sevmiyorum.

Lilith: Anladım.

Bakışlarını bana çevirdi, Bende ona bakarken gözlerinde kendi yansımamı görünce gerildim ve bakışlarımı uzaklaştırdım.

Tom: Seninkiler peki?

Lilith: Yangında öldüler, Bir tek ben hayatta kaldım.

Tom: Dupree Ailesi hakkında Gazetelerde çok yazı var, Seni Fransız kız Diye tanıtıyorlar, Ama Gazetelerde hiç fotoğrafın yok.

Lilith: Fotoğraf çekinmeyi sevmiyorum.

Tom: Bir ortak yanımız daha.

Lilith: Sende izleniyormuşuz gibi hissediyormusun?

Tom: Imm Hayıır, Sana öyle gelmiştir. Yanlış anlamazsan birşey sormak istiyorum.

Lilith: Sor tabiki.

Tom: Buraya gelmeden önce Senin hakkında çok dedikodu duydum, Herkes Meşhur RavenClaw'ın Varisi Lilith Dupree'yi konuşuyordu ve Senin hakkında en çok konuşulan iki şeyden biri Çok Güzel olduğundu, sırf seni Görmek için bile Hogwarstta gelen bir sürü insan var, Bu dedikodunun doğru olduğunu görüyorum.

Lilith: Teşekkür ederim, Ama Soru soracağını söylemiştim.

Tom: İkinci dedikodu ise Aynalardan korktuğundu, Herkes Aynalardan korkutuğunu söylüyor, Bu doğru mu?

Ayna kelimesini kullanması bile tüylerimi ürpertirken, O cümlesine devam etti.

Tom: O yüzden Gözlerimin içine bakamıyorsun yada Karşısında olduğumuz Göl'e başını çeviremiyorsun çünkü Yansımandan korkuyorsun.

Lilith: Imm Bende...Bende Eisoptrofobi var. Psikoloğum bunun Küçüklüğümden bir Tramva olduğunu ve Atlatabileceğimi söyledi....Atlatamadım.

Tom: Ne zamandır var? Yada sen Ne zaman farkına vardın?

Lilith: Aslında bilmiyorum, Tek bildiğim Yangından sonra başladığı.

Tom: Ben-

Lilith: Altı yaşımdan belli kendime bakmadım, İnsanlar güzel olduğumu söylüyor ama- Aah..Boşversene.

Tom: Çok Güzelsin Doğrusu Anlatıldığın kadar varmışsın, Eğer istersen ve Bana Güvenirsen Çilli Sana Fobini yenmende yardım etmek istiyorum.

Lilith: Ben bunu yapamam Tom, Boşuna uğraşır dururuz cidden.

Tom: Denemekten ne zarar gelirki?

𓅓𝐷𝑖𝑎𝑑𝑒𝑚𓅓𓆙𝑇𝑜𝑚 𝑀𝑎𝑟𝑣𝑜𝑙𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒𓆙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin