"𝑌𝑎𝑘𝑎𝑙𝑎𝑛𝑑𝚤𝑛"

779 54 69
                                    

👅👅MEDYA👅👅
"Öyle kırgınımki, Bulut olsam Günlerce dinmez Yağmurum.."
...
Uyandım, Başım çatlıyordu. Dün gece pek uyuyamamıştım, Tom ile olanlar aklımı karıştırmış düşüncelerimi bulandırmıştı, Banyoya girdim ve yüzümü yıkadım üzerime Mavi Cübbemi giydim, Kızıl saçlarımı rastgele bir toka ile At kuyruğu yaptım, Dudağıma bir ruj sürüp Odamdan çıktım.

Love: Merhaba Lilith, Solgun görünüyorsun iyi misin?

Lilith: İyiyim, Uykumu pek alamadım sanırım.

Love: oww Anladım, Gitmeliyim sonra görüşürüz.

Lilith: Görüşürüz.

Büyük Salona gittiğimde Michael'in yanına gittim, Newt henüz gelmemişti.

Michael: Günaydın, Dün gece Newtle erken ayrıldınız birşeymi oldu?

Lilith: Hayır, Flim falan izledik.

Michael: Ooo Siz baya baya olmuşsunuz..

Lilith: Yanii İyiyiz.

Michael: Mutlu olmana sevindim Lili.

Lili...Bana Uzun zamandır böyle seslenmemişti, Bakışlarım kapıya kaydı, Tom oradaydı İçeri girdiği gibi bakışlarımız kesişti, Gerilmiştim. Çünkü o ÖlümYiyen olmasada onunla bir ilgisi vardı emindim. Ayrıca dün gece olanlarda ona biraz farklı bakmamı sağlamıştı, Newt'e ihanet etmeye o kadar yaklaşmıştımki kendimden utanmıştım.

Newt: Günaydın, Nasılsın? Solgun görünüyorsun.

Onu görünce yanlış birşey yaşanmamasına rağmen Suçluluk duygusu damarlarımda geziniyordu.

Lilith: İyiyim, Ders'e giresim yok.

Newt yanıma oturdu ve elini Alnıma koydu.

Lilith: Hasta seğilim Newt.

Newt: Pekala, O Zaman odana gidip birsz dinlen ben senin derslerinede girip Not tutarım.

Michael: Ona Notları ben veririm, Dert etme Enişte.

Newt: Pekala.

Lilith: O halde ben odama gideyim.

Newt başını salladı.

Newt: Dersden sonra yanına gelirim.

Newt: Dersden sonra yanına gelirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Michael: Geliriz.

Hafifçe gülümsedim, Önemsendiğini bilmek güzel şeydi.

Lilith: Tamaam, Görüşürüz.

Kalktım ve Büyük salondan çıktım, Uzun Koridor boyunca ilerledim, Birden Tom'u gördüm alt kata iniyordu iyide orada sınıfda yoktu başka birşeyde ne yapacaktı? O an merakıma engel olamadım ve onu takip etmeye başladım, Kulakları çok keskindi o yüzden sessiz olmaya özen gösterdim, Bir odaya girdi korkarak bakışlarımı kapıdaki aralığa çevirdim, Birden bir el bileğimi kavradı ve beni odaya çekti.

𓅓𝐷𝑖𝑎𝑑𝑒𝑚𓅓𓆙𝑇𝑜𝑚 𝑀𝑎𝑟𝑣𝑜𝑙𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒𓆙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin