"𝐷𝑎𝑛𝑠"

646 48 60
                                    

"Binlerce kez Beter olsun Gece...Eğer senin Işığın yoksa.."  ~Shakespeare

^ Bir Hafta Sonra...(12 Temmuz)
"Artık buradan gitmek istiyordum, Kimse yanıma gelmiyordu, Newt'i Merak ediyordum. Kapım Her zamanki gibi açıldı ve bir EvCini Masaya Öğle yemeğimi bırakıp çıktı, Kaçmanın bir Yolu yoktu.. Zaten şimdiye kadarki tüm Girişimlerim başarısız olmuştu, Tom'u ise o Geceden sonra görmemiştim, Newt'e ihanet etmemiştim. Dudaklarımız sadece birbirine değmişti beni öpmemişti.

Lilith: Ah Tanrıım!! Ondan Nefret ediyorum!

Mattheo: Kimden?

Lilith: Siktir!

Kapıdan gelen ses ile yatağımda doğruldum, Mattheo karşımda duruyordu.

Lilith: Kimse sana Genç bir hanımefendinin odasına kapıya tıktıklamadan girmemen gerektiğini söylemedimi?

Mattheo: Iıı Hayır?

Lilith: Oof Niye Geldin?

Mattheo: Bugün Doğum Günüm.

Lilith: Öylemi? Ne Güzel, İki Gün Öncede Sevgilimin Doğum günüydü! ama Ben Kutlayamadım! Neden biliyormusun?

Mattheo: Evet Biliyorum, Kuzenim seni burada tutuyor.
Ama Dertlerini Dinlemek için Gelmedim.

Lilith: Niye Geldin?

Mattheo: Aşağıda Doğum Günüm için Düzenlenen bir Balo var, Burdada Kız Arkadaşımın senin için Seçtiği bir Elbise.

Kutuyu Masağa bıraktı.

Lilith: Sağol. Ben almayayayım.

Mattheo: Gelmeni Tom İstedi, Yani Belki Gelmek istersin Fikrin değişir diye burada kalsın bu.

Lilith: Fikrim değişmeyecek.

Mattheo: Peki, Aşağıda Görüşürüz.

Gülerek odadan çıktı, Ne Balosu ya? Ne Balosu ben burdan kaçmak için herşeyi-...Bir dakika yaa! Belki Baloya diye çıkarsam Kaçmanın bir yolunu bulabilirdim! Yani denemekten ne Zarar gelirdiki dimi?
Hemen duşa girdim Yıkanıp çıktıkdan sonra Saçkarımı kuruladım, Herhangi bir Saç Şekillendiricim olmadığından Sadece kurutup taradım. Mattheo'nun bıraktığı kutuyu açtım, Elbiseyi üzerime geçirdim. 
Newt'in verdiği bileklik hala bileğimdeydi ve çıkartmayacaktımda. Kutudan çıkan Topuklularıda giydim Makyaj yapmak istemiyordum ama Dudağıma bir Ruj sürüp kirpiklerimde Rimel gezdirdim, Parfümümüde sıktığımda hazırdım.

 Kutudan çıkan Topuklularıda giydim Makyaj yapmak istemiyordum ama Dudağıma bir Ruj sürüp kirpiklerimde Rimel gezdirdim, Parfümümüde sıktığımda hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıyı Açtığımda Kapımın Önünde dikiken ÖlümYiyenlerden biri bana baktı.

X: Çıkman Yasak bilmiyormusun?

Lilith: Kıvırcık size söylemedimi Aşağıdaki Baloya benide davet etti.

X2:Doğru söylüyor, Mattheo'yu duydum.

𓅓𝐷𝑖𝑎𝑑𝑒𝑚𓅓𓆙𝑇𝑜𝑚 𝑀𝑎𝑟𝑣𝑜𝑙𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒𓆙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin