"Bu Dünya İkimizi aynı sokakta karşılaştıracak kadar sevmez ki beni.."
...Tom'un gitmesinin üzerinden dakikalar geçti, Çok Garip hissediyordum. Sonra Aklıma Newt ve Michael geldi, Gülümsedim ve koşarak aşağıya indim. Beni görenlerin hepsi şaşkınlıkla bana bakıyordu, Büyük Salona gittiğimde Michael'i gördüm koşarak tanına gittim, Oda benigördüğüne sevinmiş gibiydi, Sıkıca birbirimize sarıldık.
Michael: Merlin! Sen...sen Yaşıyorsun Lilith!! Neet senin öldüğünü söyledi!! Ne kadar üzüldüm haberin varmı?
Neredeyse Ağlayacaktı, Ona daha sıkı sarıldım.
Lilith: Ne ölmesi Michael? İyiyim ben.. Newt, O Nerede?
Michael: Yanına gitmesen?
Lilith: O Niye? Sevgilimi özlemiş olamazmıyım?
Michael: Lütfen.
Neler oluyordu? Michael Neden onu görmeme izin vermiyordu?
Lilith: Eminim beni gördüğüne sevinecektir.
Hızla Hufflepuff Masasına Gözlerimi gezdirdim, Newt'i gördüm, Bir Kızla.. Fazla Yakınlardı, Neredeyse Öpüşeceklerdi ve El ele tutumuşlardı, Ben ına bakarken, Onunda Gözleti bir Süre sonra beni buldu.
Newt: Li-Lilith, Sen-
Lilith: Sus Newt.
Newt kalktı ve bana yaklaştı, Bir Kıza bir Newt'e baktım. Bana benziyordu, Turuncu saçlar, Yeşil gözler...
Newt: Yaşıyorsun!
Newt koşarak bana sarıldı, Kendimi hiç iyi hissetmiyordum.
Lilith: Bırak beni!
Newt: Lilith Sorun ne?
Lilith: Bilmem belki sen anlatmak istersin, Yanındaki kızla başla.
Newt: Sen Öldün sandım ve Her normal erkek gibi hayatıma devam ettim ama Sen yaşıyorsun yani devam edebiliriz Lilith.
Gözlerim yanmaya başladı, Neden? Benim Yaşadığımı biliyordu, Neden İhanet etmişti?
Lilith: Dalgamı geçiyosun?
Newt: Lilith yapma, Sevgilim lütfen.
Lilith: Kes Sesini!
Salondaki çoğu kişinin gözü bizdeydi, Michael benim yanıma geldi ve Newt ile arama girdi.
Micheal: Yürü gidelim Lilith.
Lilith: Bunu Yaptığına inanamıyorum!
Michael kolumdan tuttu ve onunla Büyük Salondan çıktık.
Michael: Sakin ol! O Aptal için kendini üzme.
Lilith: Bunu biliyormuydun?
Michael: Evet, ama ne yapabilirdim ki Lilith! Herkese senin öldüğünü söyledi! Karanlık Lord seni Öldürmüş buna inandırdı.
Lilith: Hahaha!! Pekala, Ben odama gidiyorum.
Michael: Bende geleceğim, Seni tek bırakmam.
Lilith: Yanlız kalsam daha iyi olur Michael sağol.
Newt'i tekrar bana doğru gelirken gördüğümde, Arkamı döndüm ve hızla odama ilerledim o ise arkamdan bana sesleniyordu.
Newt: Lilith, Seni Düşünmediğim tek bir günüm olmadı lütfen..Yalvarırım konuş benimle.
Lilith: Umrumda değil Newt, Herşey bitti! Rahat bırks beni!
Birden bileğimdeki eli ile durdum, Öfkeyle ona baktım. Gözlerinde pişmanlık vardı, Saçları önüne gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𓅓𝐷𝑖𝑎𝑑𝑒𝑚𓅓𓆙𝑇𝑜𝑚 𝑀𝑎𝑟𝑣𝑜𝑙𝑜 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒𓆙
Fanfic"Bu Kız kim?" "RavenClaw'ın Varisi, Lord ile ilişkisi olduğu hakkında Dedikodular var." "Dedikleri Kadar Güzelmiş."