1

767 54 56
                                    

Ficte changbin uzun öncelikle

Jeonginin ağzından;

Karşımda biraz uzağımda oturan korumama baktım.

Seo Changbin,25 yaşında benim korumam.Ailemin katı kuralları nedeniyle yanımda geziyor.

Sert bir tip ama eğlenceli biri.Eglenmeyi biliyor.

Ve ben Yang jeongin 23 yaşındayım, Kore'nin soylu ailesinden geliyorum.

Herkes beni ailemin ünü ile tanır.Ailemle oldukça zıt bir kişiliğe sahibim.

"Hey jeongin yeni bir çocuğu yatağa atmayı mı planlıyorsun?"

Ve masada bulunan arkadaşlarım.Hepsi bir birinden kötü,başka arkadaşım yok.

Pis gülüşleri kulaklarımı tırmalıyor "durun durun jeongin asla üstte olmaz"

İnsanlar kişiliğime göre beni tanımlıyor, söyledikleri her bir tahmin yanlış.

Gülümsemekle yetiniyorum ailem böyle öğretti ne olursa olsun gülümse.İnsanlara her zaman nazik olmam gerekir.

Bunlar ailemin kuralı.Karşıdan gelen haraketlikle bakışlarım oraya döndü.

Changbin ayağa kalkmış benim olduğum masaya geliyordu.Önünden geçtiği kızlar ona hayran dolu bakıyor.

Onun tek odağı benim.

Bu hoşuma gidiyor,Tam önümde durduğunda başımı kaldırıp ona baktım "bir sorun mu var binnie?" Ona lakap takmaya bayılırım o sevmez bunu.

"Annen aradı aile yemeği varmış,gitmemiz gerekiyor"

"Ah,aile yemeğinden haberim yoktu.Size iyi eğlenceler"

Yerimden kalkıp çıkışa doğru ilerledim.Arkamda varlığını hissediyordum.

"Aile yemeği kimin evinde?"

"Aile yemeği yok."

Arabanın kapısını bırakıp changbine döndüm "nasıl yok?"

"İnsanların seninle öyle konuşması hoşuna mı gidiyor?"

"Binnie-"

"Jeongin arkadaşların senin ismini kirli işlere alet ediyor ve sen buna karşı bile çıkmıyorsun"

Başımı yere eğip ayakkabılarıma baktım.Beraber ben istediğim diye arkadaş ayakkabısı almıştık onları giydim bugün sen unuttun galiba.

"Kaldır başını"

"Kaldırırsam ağlarım"

Ağlardım,en nefret ettiğim şey bu olabilir-hayır en Nefret ettiğim şey changbini kaybetmek-

"Bin arabaya hadi"

Az önceki sesine nazaran nazik bir sesti bu.Kapımı açıp binmemi bekledi.

Ben bindikten sonra sürücü koltuğuna yerleşti ve kafenin önünden ayrıldık.Bütün yolculuk boyunca camdan dışarı izledim.

Hayır camdan senin yansımanı izledim.

"Changbin"

"Efendim"

"Annem evde mi?"

Annemden korkuyorum sen beni ondan koruyorsun.

"Hayır değil, bugün evde yokmuş"

Derin bir nefes çektim içime "babam?"

my bodyguard or my lover?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin