13

190 28 5
                                    

"onu oraya dikemezsin"

Uyandığım gibi bahçeye inmiş yeni şeyler dikmeye başlamıştım changbinide peşimde sürüklemiştim.

"Nereye dikicem jeongin valla başıma güneş geçti burayı demedin mi?"

"Çok gölge orası"

"Jeongin burası mı lan sikicem şimdi hadi"

Elimde ki küreği ona fırlattım "küfür etme"

"İyi tamam"

Küreği alıp geri bana verdi "oraya dik tamam" Annem yine sökücek bunları biliyorum ama bir süre düşüncelerimden uzaklaşmamı sağlıyor.

Beyaz t-shirtüm çamur olmuştu eşofmanım ise ondan bahsetmeye gerek yok,saçlarımada bulaşmıştı.

"Bitti"

"Olmuş mu?"

Başımı arkama çevirdim.Dediğim yere dikmemisti ama sinirlendirmemek için olmuş dedim.

Çamur olmuş ayakkabılarımı dışarda çıkardım ve eve girdim.Merdivenleri çıkarken üstümdeki t-shirtü çıkarıyordum.

"Lan dur çıkarma!"

"Ne? Neden?"

"Evde başkalarıda var"

Bakışlarımı omzumdan salona çevirdim.Bir kaç yaşlı kişiler oturuyordu ve bana bakıyorlardı "siktir"

"Anani sikiyim küfür ettim"

"Aminakoyim yine ettim"

"Changbin sikeyim duramıyorum"

"Sus artık sus"

Ağzımı kapattıp saygıyla eğildim "üzgünüm." Aralarında sadece bir genç vardı yeni fark ediyordum.

Benimle aynı yaşta gibi görünüyordu dikleşerek merdivenleri geri çıkmaya başladım.

"Jeongin! Noahı'da al konuşun"

İstemiyorum changbini ayartıcam ben.

"Tabii"

Diyemedim.Arkamdan gelirken odama girdim noah girdiğinde changbine baktım,yoktu.

"Bekler misin? Üstümde ki çamurlardan kurtulmam lazım."

"Tabi olur"

Odamda ki lavabo'ya girdim cebimden telefonumu çıkardım.

Siz
Stt banyoya gelsene

Aşk bahcem
Niye?

Siz
Yıka beni
Hadi canım gel

Aşk bahcem
Elin kolun var?

Siz
Gelir misin?
Hemen şimdi

Aşk bahcem
Gelmem

Siz
Sikerim gel şuraya

Aşk bahcem
Tamam ağlama geliyorum

Siz
Aglamiyorum gel

Telefonumu kapatıp küveti doldurdum.Biraz keyif yapmak benimde hakkımdı.

my bodyguard or my lover?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin