18

222 22 27
                                    

Yatakta hızla doğruldum.Terlemiştim nefeslerim düzenleşmişti.

Göğsüm hızlı hızlı kalkıyor iniyordu "miniğim?"

"Binnie"

Başımı yanıma çevirdim benim gibi doğrulmuş kısık gözleriyle bana bakıyordu.Gitmemişti kabustu hepsi sakin ol jeongin

Beni bırakıp gider miydi?
Bilmiyorum.

Yaşlar gözlerimden akarken harakete geçip boynuna sarıldım "kabus mu gördün?"

"Hıhı,beni bırakmazsın dimi"

Bir bacağımı tutup diğer tarafta attı kolumu düzelttiğinde kucağına yerleşmiştim.

Çıplak bedenlerimiz birbirine temas etmesini seviyordum.

"Bırakmam güzelim"

Ben sakinleşesiye kadar saçlarımı okşadı çenemi omzuna yasladım arkadaki gri duvarı izliyordum.

Gözlerimi her kapadığımda gözlerimin önünde kanlar içinde yatan changbin beliriyordu.

Başım halsizce düştüğünde kollarımda düştü.Tüm bedenim ağrıyordu kafam zonkluyordu adeta.

Gözlerim benden izinsiz kapanırken elimi eline kenetledim.Bırakmazdı beni

_______________
10:39

Uyanalı neredeyse 1 saat oluyordu fakat yataktan çıkmamıştım.Çıkmak istemedim

Changbin aşağıdaydı.Acıktığımı hissedince yerimde doğruldum bacağımı yataktan atmıştım ki

Kalçamdan sırtıma ağrı girdi.Elim çarşafı sıkarken ayağa kalktım.

Üstüme changbinin kenara koyduğu t-shirtü giydim altımda zaten iç çamaşırı vardı.

T-shirt altımı kapatıyordu bu yüzden bişi giymeden çıktım odadan merdivenleri inerken kenarına tutunuyor öyle iniyordum.

Salona ulaştığımda changbin koltukta oturmuş telefonla oynuyordu.Ona doğru ilerlediğimi gördüğünde telefonunu yan tarafına koydu.

Kucağına oturup başımı omzuna yerleştirdim "canım yanıyor,çok acımasızsın"

"Beni 7 tur için kışkırtan sendin"

"7 tur mu? O kadar olmuş muydu?"

Zevkten dolayı saymadım bile.

"Hıhım ne yemek istersin"

"Canım aşırı derecede avakadolu tost istiyor"

Ayağa kalkıp mutfağa ilerledim.Aldığım avakadolardan bir tane çıkarıp kenara koydum

"Sabah kimle konuşuyordun?"

"Arkadaşım Chanla"

Chan ismi tanıdık geliyordu.Daha sonra düşünmeye erteleyip avakadoların içini çıkardım.

"Kursa gitmem lazım benim"

"Götürürüm"

Gülümseyip tost ekmeğini koydum Makinaya,onları beklerken changbinin dalgalı saçlarıyla oynamış örmüştüm.

Yemeğimi yedikten sonra merkeze inmiştik ilk olarak eve uğrayıp sessizce kıyafetlerimi aldım.

my bodyguard or my lover?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin