22-F

232 24 12
                                    

Bulaşık makinesine yerleştirip çalıştırdım salona geçtim changbinin gelmesine 10 dakika vardı

O gelesiye kadar hayatımda neler değişti size anlatayım

Sevgili olduğumuzun ertesi günü hastaneye gidip darp raporu aldık changbin o eve gitmemi yasaklamıştı.

Artık annemle görüşmüyorduk bu durum ikimiz için de güzeldi.

Changbinle yaşıyordum artık bunlar olalı 2 sene oluyor, changbinle evleneli 7 ay oluyordu.

Gözlerim yüzüğüme indi içinde ikimizin baş harfi ve küçük bir yerde tanışma günümüz yazıyordu.

Kapının açılıp kapanması sesi geldi ardından enseme minik bir öpücük konuldu.

"Güzelim benim"

Arkamı dönüp koltukta ayağa kalktım,ondan uzundum şuan kollarımı boynuna sardım hiç bekletmeden belimi sardı.

"Çok geç kaldın"

"Trafik vardı,bu üstün?"

"Dışarı çıkmıştım"

Atlamış olmalıyım kusura bakmayın,artık kalabalık ortamlara girebiliyor dışarıda etekle dolaşabiliyordum.Bazı korkularımı yenmiştik beraber.

"Bu halinle dışarı mi çıktın"

"Güzel olmamış mı binnie? Oysa ben çok beğendim"

Etek giymeme lafı yoktu,sarı eteğime lafı vardı.Dudak büzdüm ve başımı yaklaştırdım

"Bununla dışarı çıktım diye cezalandır beni chang hiç durma deliğimi doldur ve acımasızca sik beni,sarı eteğimle sabaha kadar becer beni"

Bir anda havalandım düşmemek adına bacaklarımı doladım "yalvarsan bile durmam jeongin"

"Durma"

Dudaklarımı boynuna yerleştirdim kendime ait izler bırakıp dişlerimi geçiriyordum.

Sırtım soğuk çarşafla buluştu bedenim soğuklukla titredi, bacaklarımı aralayıp yer tanıdım ona

Ensesinden tutup kendime çektim,dudaklarımızı buluşturdum elimi yukarı çıkarıp dalgalı saçlarını çekiştirdim.

Eteğimi yukarı kaldırmıştı iç çamaşırımın lastiğini tutup sıyırdı.

Yardım etmek adına kalçamı kaldırdım ve iç çamaşırımı çıkardı,nefessiz kaldığımı hissettim ve çekildim yavaşça

Gömleğinin düğmelerini açarken dudaklarımı yaladım,gömleği çıkartıp yere attım

Kasları arasında gezdi parmağım "beni deli ediyorsun" üstümdeki cropun fermuarını açtı.

Beyaz renkte önden fermuarlı bir crop giymiştim.Çıkartıp gömleğin yanına bıraktı

Esitlenmek içinde pantolonunu çıkardım "kayganlaştırıcı çekmecede"

Eğilip çekmeceyi açtı ve içinden kayganlaştırıcıyı aldı,gözlerim her haraketini takip ediyordu.

İstemsizce bacaklarım kapandı,her sevişmemizde yapıyordum bunu.Alışkanlık

"Bebeğim"

Bacaklarımı okşarken titrek bir nefes aldım "üzgünüm binnie" bacaklarımı ayırıp kayganlaştırıcıyı eline sıktı.

"İlk defa yapmıyoruz sıkma kendini"

Biraz kendimi rahatlattığım sırada 2 parmağını içime yolladı alt dudağımı dişledim.

my bodyguard or my lover?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin