17(m)

282 28 20
                                    

Öncelikle smut yazmaktan asla anlamam o yüzden kötü olabilir bundan dolayı özür diliyorum

_______________

Yazar'dan;

Changbin suya girdiğinde jeongine ilerledi, bacakları arasına girdiğinde ellerini arkadaki mermere dayadı.

Jeonginin nefesleri düzenleşirken, suyun soğukluğu yüzünden titriyordu. Changbin'in omuzlarına tutunmuştu.

"Sevişecek miyiz..?"

"İstemiyor musun yoksa?"

"Hayır, hayır istiyorum ben sadec-"

Cümlesini kesen şey dudaklarını kapatan dudaklar olmuştu. Ellerini Changbin'in arkadasından birleştirdi

Bacaklarını Changbin'e dolayıp üst dudağını ağzı içine alıp yavaşça emdi. Changbin alt dudağını ısırdığında küçük bir inleme bıraktı.

Ağzının açılmasından fırsat bulan Changbin dillerini birleştirdi, Jeongin nefes alamadığını hissettiğinde omzuna vurdu.

Sesli bir şekilde ayrıldıklarında nefeslendi, Changbin beyaz boyuna yöneldi.

Öptüğü yerleri emiyor,ısırıyordu Jeongin minik mırıltılar bırakıyor Changbin'e kendini bastırıyordu.

Changbin köprücük kemiğine kendi izlerini bıraktıktan sonra dikleşmiş göğüs ucunu ağzına aldı.

Dişleriyle pembe topcugu sıkarken diğerini eliyle hallediyordu jeongin bir elini ıslak saçlara koyup bastırdı.

Changbin elini kaydırıp şortun lastiğini tuttu. Çıkarıp havuzun kenarına koydu.

Jeongin deliğinin etrafında gezinen parmakla nefesini tuttu "Changbin hadi~"

İki parmağını birden içine ittiğinde Jeongin ellerini sırtına attı "hyung ac-acıyor"

"Alışıcaksın güzelim"

Makas haraketleriyle içinde kayan parmaklar yavaş yavaş zevk verirken geri çekilmesiyle mızmızlandı.

Changbin kendi şortundan ve iç çamaşırından kurtuldu.Jeongin bir anda suratının mermere dönmesiyle ağzı aralandı.

Deliğinde hissettiği penis ağzını kapatırken ellerini mermere koydu, changbin kendini yavaşça ittiğinde mermeri sıktı.

"Bekleme changbin.."

İçine giren kalın penisle çığlık atarcasına inledi "siktir acıyor" changbin onu sakinleştirmek istercesine omzuna küçük öpücükler koyup belini okşuyordu.

Alıştığını hissettiğinde kalçasını haraket ettirdi changbin mesaji anlamıştı beklemeden gel-gitlerine başladığında jeongin kendini tamamen ona bıraktı.

Mermeri sıkmaktan parmak boğumları beyazlamıştı,su onların haraketliyle savruluyor etrafa jeonginin sesi yetmez gibi oda ses ekliyordu.

"Daha hızlı changbin!"

Changbin jeonginin çenesinden tutup başını kaldırdı,ısırılmaktan kırmızılaşmış dudakları kendi dudaklarına hapis ederken hızlanmayı ihmal etmiyordu.

my bodyguard or my lover?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin