Gözlerimi aralayıp etrafa bakındım,changbinin göğsünde yatıyordum.
Kalkıp oturur pozisyona geldim saate baktım.Daha çok erkendi geri yatıp changbine sarıldım.
Korumamdan daha fazlasıydı benim için.
Tekrar uyandığımda yanımda changbin yoktu ayağa kalkıp odadan çıktım kendi odama girip üstüme bişi geçirdim.
Aşağıya gülümseyerek iniyordum masada annemi göresiye kadar,gülüşüm yüzümde soldu.
"Günaydın anne."
Cevap vermedi sandalyeme oturup servis açılmasını bekledim.
Fakat önüme gelen başka bir şeydi "bu ne?"
"Diyet yemeği kilo vermen için"
"Ama ben kilo almadım ki"
"Diyetin devam ediyor"
Başımı sallayıp elime çatalımı aldım.Ben yemeğimi yerken changbin kapı tarafında bana bakıyordu.
Bir süre sonra ellerim titremeye başlamıştı,durmayıp yemeğe devam ettim.
Annem masadan kaldığını ve evden çıktığını seslerden işittim.Ardından elimden çatal alındı.
"Bitirmem lazım"
"Hayır değil."
"Changbin ver"
"Jeongin kalk"
Beni ayağa kaldırıp çatalı kaseye adeta fırlattı "nereye"
"Düzgün yemek yemeğe"
"Hayır"
"Evet"
Kolumdan çekiştirerek girişteki küçük sandalyeye oturttu dolaptan rastgele bir ayakkabı alıp giydirdi.
Arabanın koltuğuna oturtuğumda kemerimi taktı ve kendi sürücü koltuğuna geçtiği.
Yarım saatlik bir yolculuktan sonra bir yerin yanında durmuştuk "nereye geldik"
"Benim favori yemekhaneye"
O arabadan indiğinde ben oturuyordum camdan birbirimize bakarken sabırsızca kapımı Açtı.
"Hadi miniğim uğraştırma beni"
Arabadan inip peşine takıldım.İçeri girip cam kenarında bir masaya oturduk.
"Willkommen, kommen Sie herein?"
"Mandu, Tteokbokki Und Ramen mit Fleisch"
"Ich bringe es sofort, Sir."
Adam eğilip uzaklaştı "adam nece konuşuyor"
"Alman"
Başımı sallayıp arkama yaslandım çıkarken telefonumu alamamıştım.Önümüze sipariş verdikleri konurken gözlerimi changbine diktim
"Ben bunları yiyemem çok kalori alırım"
"Alman için yiyoruz zaten"
Çubukları elime alıp mandu'yu(Kore mantısı) önüme çektim "seni cidden sikmek istiyorum changbin"
"Yaparsın tabi"
Alayla konuşmasını takmadım ve ağzıma bir mandu attım.
Yarısını yedikten sonra çubuklarımı kenara bıraktım ayağa kalkıcakken changbin durdu.