4.

73 5 2
                                    

Všichni začali tleskat a ječet a já byl v prdeli. Prankovat Pottera je snad to nejhorší na celem světě. On sám je velmistr pranků a napalit jeho... to je snad nemožné.
,,máme oficiálně první prankovací pár!" No to je fakt super...

***

Muj starši bratr seděl v okením vyklenku a po voku měl další holku, kterou stihl ulovit a ojet. Kolem něho se naparoval Potter... a... Potter. Muj cíl dementní bry, SEJMI POBERTU! Bože já nechapu jak jsem se do toho mohl nechat zase překecat. Už dva týdny přemýšlim jak ho vyprankovat a nenapadá mě doslova vubec nic. James Potter... Co má rád... Co...

No jasně, Lili Evansová. Co vice by ho mohlo nasrat než, že se jeho láska do n3ho ze dne na den zamiluje. Jediný háćek bude v tom že jehoáska budu já.
Tak teď vyhraju, už jen sehnat Lili.

,,hele Potter se zas naparuje jak kohout před Evanskou." Ano! To mi teď tak krásnihraje do karet! Barty který seděl na zemi a házel si hakysákem do vzduchu a u toho pozoroval toho kohouta.

,,Vymyslel jsem dokonalý kanadský žertik." Ďábelsky jsem se ušklibl a šel sebevědomě k Lili.

,,Mužeš na slovičko?" Lili na mě upřela nechápavé zelené smaragdy. Nikdy jsme se nebavily. Už jen proto, že ona je Nebelvír a já Zmijozel. Pouze přikyvla a já si nemohl nevšimnout její nervozity.

Svým způsobem jsem byl nervózní taky.
Odtahl jsem ji za roh, kde prošlo jen zřidka pár studentů. Tudiž jsme měli soukromí. A já mohl Lili Evansovou seznámit s mojim plánem.

,,Předem řikam, že nemam v plánu tě znasilnit, nebo cokoli by udělal muj bratr." Koukala na mě opřená o zeď a zřejmě čekala co ze mě dále vypadne.

,,a napadl mě plán jak ztrapnit Pottera, stejně jako on celé ty roky ztrapňoval tebe. Co ty na to." Neduvěřivě se na mě dívala a já ji provrtával pohledem. Co na ni vlastně ten potter vidí?

No každopádně plán je jasný. Udělat mnoholičný lektvar, hodit tam vlas Lili, proměnit se na Lili, celý den Potterovi podlizat a nejlepší na konec. Během večeře mu odhalim Liliinu pravou tvář.

A abych nezapomněl. Lili bude celou dobu hrát svou roli jako doposud. První Lili ho bude nenávidět. Druhá Lili (já) ho bude milovat. Dvě Lili, ovšem jen jedna pravá.

,,proč bys to dělal." Jeji zelené oči těkaly mezi moji zmijozelskou kravatou a mojima rtama. Čekala co odpovim.
Celý natěšený jsem si prokřupnul krk a začal s vysvětlovanim. Netušil jsem proč se na to tak těšim.

Vysvětlil jsem ji plán a ani jsem se nemusel ptát jestli souhlasi. Stačilo se podivat na jeji obličej kde pohrával samolibý úšklebek. Jde do toho.

***

,,Samotný lektvar mi bude trvat asi měsic než ho udělám. Navic v tom množství aby ti vydržel na celý den. Budeme muset sehnat ingredience a misto kde to budem dělat. A navic nikdo se to nesmi dozvědět protože porušujem snad celý školní řád." Stojim opřenej o zeď na nějaké chodbě a posloucham co Lili říká.
Musim uznat že ta holka se vyzná.

Představa, že budu trávit celý den u pottera mi v břiše rozpoutala hejno motýlků a já nechápal proč. No dobře možná chápal.

,,fajn to by šlo. Jaké ingredience potřebujem, seženu je." Podala mi pergamen do pulky popsaný ingrediencemi. V rychlosti jsem ho přelétl pohledem a schoval do brašny.

,,zítra je budeš mít Evansova." S úsměvem na tváři jsem odešel na své oblíbené místo. Famfrpalová tribuna. Rád pozoruju týmy co trénujou. Letos jsem se chtěl zučastnit náboru do týmu a ucházet se o pozici chytače.

No ale asi jako každý můj sen se rozpadl v prach když jsem tam přišel a nemohl odlepit nohy od země samou nervozitou.
Takže jsem nevyletěl ani metr nad zem a šel jsem zase zpátky do šaten.

Teď tu, ale nikdo není a já jsem sám.
Postavil jsem se doprostřed hřiště a konečně si užíval ticho. Ticho které patřilo jen mně,  ticho které bylo po dlouhém a náročném dni tak uvolňujici. A ticho které přerušil smích Nebelvirského chytače.

,,no a pak že moje balící taktiky jsou napiču." Slova toho střapatého poberty mi vletěli do mozku takovou rychlosti že jsem si ani neuvědomil že bych se měl jit schovat.

,,no a ne? Moje taktika je dobrá. Šak ona si McKinnonova uvědomi jak hrozně žárlí na ostatní holky se kteryma spim a konečně se mi vrhne kolem krku."
Pozoroval jsem je z prostřed hřiště.

Pak si mě všiml Potter. Loktem drkl do mého bratra a dále na mě koukal jeho oříškovýma očima. Muj bratr neboli Black starší na mě upřel opovrhujici pohled který nepatří nikomu jinému než mně.

,,co tu chceš bazilišku." Arogance jeho hlasu nešla přeslechnout, nenaviděl mě. Už jen kvuli tomu co se dělo doma.

Sirius o prázdninách utekl z našeho rodinného sídla právě k Potterovi. Matka ho vypálila z rodokmenu a já tomu musel jako vždy jen přihlížet. Má matka Valburga Blackova byla ze staré školy. Kledby které se nepromíjí pro ní byly každodenim šálkem kávy, který zkoušela na Siriusovi... Když jsem zrovna nemusel přihližet jeho mučení byl jsem zamknutý v pokoji a přál si aby jsem byl hluchý a neslyšel jeho bolestné výkřiky. Jenže tuhle stranu mince on neznal.
On znal jen to jak přihlížim jeho trpění.

,,přemýšlim." Odověděl jsem bez známky empatie k němu. Mé oči totiž vedly do hnědých očí Pottera. Netušila jsem proč se na něho dívam. A už vubec ne proč tak dlouho.

Když jsem si představil jak na něm sedím jako Lili Evansová, prstama mu zajiždim do vlasu a líbam ho na ty jeho rty... Nepochyboval jsem o tom že se červenám. Jak asi chutnaji...
Zatřepal jsem hlavou. Na co to myslim.

,,pojď Dvanacteraku." Otočil se až za nim zavlály vlasy a táhl za sebou Pottera. Díval jsem se na Potterovy záda jak se vzdalují a musel jsem si vlepit když jsem si uvědomil, že záda nejsou to na co koukám.

Žít ve stínu PotteraKde žijí příběhy. Začni objevovat