Asi jsem se s tím už prostě smířil. Protože si jinak nedokážu vysvětlit proč tak klidně procházím chodbama školy a mířím ven.
Své narozeniny jsem si nikdy nepředstavoval jinak než jako noční můru. Můj osud byl předurčen již dávno předtím než jsem se vůbec narodil. A nyní to proroctví jdu prostě vyplnit.Zastavil jsem u schodů které právě měnily svůj tvar a já se zadíval do dálky na obraz Buclaté dámy, která hlídá vchod do Nebelvíru. Mé oči ovšem nespočinuly na oné dámě, nýbrž na postavě co stála vedle ní a zírala na mě.
Dlouhé vlasy po ramena, kožená bunda která se leskla ve svitu svíček a... Byl to můj bratr.
Netrpělivě jsem čekal až se schody otočí mým směrem a během toho se snažil nedívat k obrazu.Než jsem se nadál byl jsem na dvoře a koukal na hvězdy. Když v tom mě někdo chytl pod krkem a táhl do neznáma.
Dotahl mě zpátky do školy a zavřel se senou do prvniho kumbalu který byl po cestě. Strachy jsem raději mlčel.
,,lumos mini" zašeptala osoba a já po chvíli ve svitu malého světýlka uviděl Siriuse. Koukal na mě a já na něj. Co sakra chce.
,,Kam si mysliš že jdeš Bazilišku." Jasně jak jinak už jsem zase Bazilišek a on krvezrádce.
,, Pusť mě." Chtěl jsem ho odžduchnout ale pokus proběhl neůspěšně.
,,Kurva Regulusi já vim co je za den. Dneska je ti kurva 17. Nedělej ze mě vola mox dobře vim kam si měl namířeno. Fakt ses vubec nezměnil. Jen srab co se matce raději podrobi než aby si stál za svým."
Mlčky jsem na něj koukal. Nechapu to... Zajimá se o mě právě? Ale co mu je vůbec do toho! Tohle je moj rozhodnutí a ne jeho! Oh... Vlastně omyl. Tohle je rozhodnutí mé matky.
,,tak něco kurva řekni." Zaskřipal zubama ,,Nebo jsem tu jedinou dobrou věc v tobě viděl špatně."
Už jsem to nevydržel. Vši silou jsem ho odžduchl a namířil na něj svou hůlku. Ve tváři se mi razil vztek a on na mě jen koukal.
,,Myslíš si že mě baví dělat matčinného přisluhovače?! Nebavi! Nebavi! Nebavi! Jenže kurva nemam jinou možnost! To že ty ses rozhodl zdrhnout a protestovt proti smetijedství neznamená že já mužu udělat to samé! Nedovolí mi nic! Vůbec nic chápes to! Já nikdy být smrtijedem nechtěl kurva!.."
To stačilo k tomu aby mi slzy začali volně stékat po tvářích. Cítil jsem na sobě jeho pohled. Nevěděl vůbec nic a stejně si otvíral hubu.
Oba jsme mlčeli a šlo slyšet jen moje popotahování a fňuknutí.
A on zase mlčel.
Mlčel i když jsme tam stáli dobrýxh deset minut. A mně to ticho tak moc vadilo.,,Tak něco řekni sakra..." Utřel jsem si slzy a koukl na něj. On se díval na mě. Z kapsy vytáhl krabičku a podal mi ji.
,,To ti posílá James. K narozeninám..." Jen co vyslovil jeho jméno teplo projelo celým mým tělem. Nechápavě jsem na něj koukal. Těkal jsem očima z krabičky na něj a zase na krabičku.
,,Ne to nemužu přijmout." Zamumlal se a pak se málem zesral.
,,Ba naopak musiš." Z rohu se vynořil James a ja vyvalil oči. On tu jako byl? Pod neviditel ným pláštěm? Viděl jak jsem brečel a jak... Jsem mlivil o...
Každou chvílí jsem byl bledší a bledší i když v mém hghhzg to šlo dost těžce, ale šlo to.
,,Jestli je to zase váš další kokotský vtip tak se nesměju dopiči." Zamračil jsem se po dnešku mi nebylo do smíchu zhjjhzháště když mě čekalo to co mě čeká.
Muj bratr mě chytil za ramena a já na něj koukl. ,,nesmíš se stát smetijedem Regu."
Zamracil jsem se a odžduchl jsem ho. ,,Přestaň o tom kurva mluvit před nim!" Vyštěkl jsem ale pak se mi zezadu kolem krku ovinuly dvě ruce. Jamesovy ruce. Pod jeho dotekem se mi rázem napnuly všechny svaly a já se chtě k němu přitisknout nechat ho ať mě obíjmá a pak ho políbit. Ovšem tyhle touhy nebudou už nikdy vyplněny.
,,Já o tom vím už dávno. Když Sirius měl mít 17 taky ho to mělo potkat řešili jsme to celý šestý ročník Jak ho z toho vykroutit a došlo mi že tohle se stane i tobě." Hm jenže bratr utekl a tím se úplně vymazal z rodiny Blacků. Já to udělat nemužu ani kdybych chtěl. A že bych chtěl...
,,Tak mu to řeknem?" Otočil jsem hlavu a kouknul na zJamese který mi věnoval zářivý usměv.
,,Tady ne." Odpověděl můj bratr a tak jsem po chvíli dostal ten nejlepší dárek na k narozeninám.Dobrý den celý den. Jsem tu s další kapitolou. Co asi Regulus dostal za dáreček? Co si tak mohl James a Sirihs vymyslet. Budu ráda za komentář a hvězdičku. A byla bych ráda za názorek a papa.
ČTEŠ
Žít ve stínu Pottera
FanficRegulus Black žije pohodlný život se svou partou přátel, ale žádní přátelé nemužou změnit zkutečnost že svuj osud nemá pod kontrolou. City k nejlepšímu kamarádovi sveho bratra, časem sílí, ale nikdo nesmí nic vědět. Né tak daleko od něho přežívá Jam...