,,hej Regísku kdy provedeš svůj prank?"
Usmál jsem se. Brzo Barty neboj se. Brzo.
Můj plán se blížil ke konci. Za tři dny mám narozeniny a den před narozeninama to udělám.
Užiju si zábavu. Užiju si svobodu. Jupii.,,pozítří Barty." Ušklíbl jsem se a přikryl se peřinou. Byla mi zima.
Muselo se blížit k půlnoci, všude byl klid. Jen u nás to žilo. Všichni i včetně Pandory během večera provedli svůj žert. Evan dal Pettigrewovi do muffinu prášek po kterém se nafoukneš jak balón a lítáš.
Pandora Lupinovi v knihovně pomocí iluze spálila knihy a Barty. Barty zabodoval.Před večeří se mu nějak povedlo vyměnit mému bratrovi šampón. Byl od hlavy až k patě fialový.
Potter byl jediný kdo zatím zůstal neposkvrněný. Celý den si po chodbě prozpěvoval že ho chrání svatá Lily. Ten kdyby věděl.
,,Jsem zvědavej fakt, že jo." To já taky.
S úsměvem na tváři jsem koukal do stropu. Evan, který teď vylezl z koupelny, s ručnikem kolem pasu na nas koukl pohledem kterym naznačil ať vysypeme co jsme řešili. Ujal se toho Barty. Já jsem a i nevim proč pozoroval Evanovu hruď.
Vypadal... Úžasně....Ale ale Regísku ty přece víš že se mi líbí Evelyn Grayova. Zatřepal jsem hlavou. On ne. Stačí když nemužu přestat koukat na Pottera.
Bože, ale proč se to děje? Ja nechci na něho myslet a nechci na něho koukat. Bože proč jsem jen vymyslel ten debilni kanadsky žertik. Co když se budeme líbat.
Ucitil jsem, že si ke mně někdo lehl. Nepochyboval jsem že to byl Evan, z druhé strany lehl Barty, to jsem poznal z toho že táhl cigaretama.
,,hoši co takhle se jít projít po chodbě?"
Navrhl Barty a ja i Evan jsme souhlasili. Vylezli jsme z moji vyhřáté postele a šli jsme na chodbu.Bylo tu přijemné ticho. Spousta studentů se rádi prochází v noci po hradě. Ovšem jak vás chytne Filch a jeho vypelichana kočka paní Norisová jste v prdeli.
Šel jsem u zdi a pozoroval jsem kluky jak vymýšlí jakému obrazu přimalovat knírek, sem tam jsem se zasmál, ale do smíchu mi nebylo. Musel jsem pořád dokola myslet na dvě věci.
Na pottera a na smrtijedstvi.
Prostě si nemužu pomoct, pořád přemýšlím nad tim jak chutnaji jeho rty. A jestli je někdy ochutnám... A pak ty krásné předstsvy zkazi ta odporna lebka s hadem.,,Regu bacha kočka." Než jsem stihl jakkoliv zareagovat žduchli mě ti dva do kumbalu a zamkli. Slyšel jsem jak utikaji pryč.
Cítil jsem že jsem v kumbálu do něhoko narazil. Oba jsme spadli na zem. Dotyčný byl dole a já ležel na něm. Musel to být nějaký kluk, cítil jsem jeho kolinskou.
Nějak se mi nechtělo se zvednout. Chtěl jsem zustat na něm. Ať už to byl kdokoliv.,,slez ze mě sakra." Mráz mi přejel po zádech když jsem poznal že se nejedná jen tako n3jakyho kluka. Byl to...
,,P-pottere?" Vyjekl jsem a rychle z něho slezl a polilo mě horko. Panebože. Jsem tu s Potterem. Nemužu dychat. Je mi horko
Koukal jsem jak se jeho svalnate tělo zvedá a jak jeho pohled směřuje na mě.
Koukl jsem na dveře a zaćal jsem lomcovat s klikou, chci pryč.Z chodby se ozvalo zamňoukání. Vyjekl jsem, ale to byl chyba. Nebo... Spíš stěsti.
Protože Potter mě jednou rukou chytl kolem pasu, přitahl si mě k sobě a druhou rukou mi zakryl pusu.
Ucítil jsem na krku jeho teplý nepravidelný dech.,,ticho nebo nas najde." Zašeptal mi do ucha a... Merline ochraňuj. Bylo mi takové horko. Z něho. Nemohl jsem se nadechnout, nemohl jsem seriózně myslet. Měl jsem pocit že mi břicho snad praskne
Jeho teplé prsty mě k sobě tiskly. Myslel jsem, že má tělesná teplota má s přehledem 42°C.
Pomalu jsem chytl jeho ruku a přejel s ni na muj krk. Muj dech byl tak nepravidelný a divny že bych se nedivil kdybych na mistě chytl infarkt.
Ani nevim jak jsem se najednou ocitl zády přilepený na zdi a předemnou stál v celé své kráse, dokonalosti a kdo ví čím vším Potter.
,,co tu chceš? Sleduješ mě?" Sjel mě od hlavy až k patě. Ten pohled mi v břiše rozpoutal další explozi, které jsem se jak jinak opět nemohl zbavit.
Ruce jsem měl přišpendlene nad hlavou a ani jsem se nesnažilje vymanit.Upřímně ja jen chtěl aby se mi přisál na rty a už se neostrhl. Ne sakra! Nemužu na tohle myslet! Ani náhodou sakra už.
Když on je prostě... Ne!,,N-nesleduju..." Nemohl jsem si pomoct a z mých úst vyšlo koktání. Muselo ho to rozesmát. Kéž by mi taky bylo do smíchu.
,,tak co tu dělaš." Natiskl se na mě a ja zalapal po dechu.
Teď jsem toužil jen a jen po jednom. Aby mi prstama přejel po čelisti, prsty nasměrovam mou hlavu tak abych mu viděl do tváře a aby mě polibil tak dravě jak už jsem si to tolikrát představoval.
,, chtěl jsem... Ja..." Nevim co jsem chtěl řict. Vim jen že mě zachranilo otevřeni dveři od kumbálu.
Potter se ode mě rychle odtahl. Ce dveřich stál muj bratr a když si všiml mé maličkosti, ohromeně otevřel pusu. Evidentně nečekal že já a Potter budem zavřeni v kumbalu na košťata.
,,Neni to tak jak to vypada." Začal se branit. Převratil jsem oči a protahl se kolem bratra. Chtěl jsem být sám...
ČTEŠ
Žít ve stínu Pottera
FanficRegulus Black žije pohodlný život se svou partou přátel, ale žádní přátelé nemužou změnit zkutečnost že svuj osud nemá pod kontrolou. City k nejlepšímu kamarádovi sveho bratra, časem sílí, ale nikdo nesmí nic vědět. Né tak daleko od něho přežívá Jam...