Prítomnosť

18 2 0
                                    

Kiri
,,Oi Deidara...nevidel si môj Akatsuki prsteň?" Zakričala som na Deidara ktorý ešte spal.
,,Nande?" Opýtal sa.
,,Vstávaj! Je už obed! Vieš ako bude zase Pain reagovať." Povedala som mu.
,,Jo už bežim." Povedal. Dnes máme tréningy pred misiou do Konohy. Zbehla som dole po schodoch a uvidela Konan ako varí obed a Paina ako číta knihu.
,,Ohayo Gozaimasu." Pozdravila som.
,,Ohayo? Je 13:00 Kiri-san." Zavrčal Pain.
,, Veď kľud Pain." Okrikla ho Konan.
,,Priprav sa...na tú misiu pôjdeš sama. Dnes budeme mať špeciálne tréningy." Oznámil mi.
,, Prečo so mnou nemôže ísť Obito-san alebo Deidara-kun? Kľudne aj Sasori-donna." Pýtala som sa ho zufalo.
,,Jednoducho preto že keby s tebou ide Obito nič by ste nesplnili lebo by ste sa len smiali, keby s tebou pošlem Deidara bohviečo by sa stalo medzi vami a Sasori je na misií." Ohrnul sa na mňa.
Deidara
,,Kiri-chan kedy je ten tréning?" Spýtal som sa zatiaľ čo som tvaroval lastovičky z ílu.
,,Na tú misiu idem sama... sprostý Nagato...vlasy má ako zmoknuta sliepka keď je v tamtej podobe." Zavrčala.
,, Prečo nemôžem ísť s tebou?!" Opýtal som sa sklesnuto.
,,Vraj sa bojí čo by sa mohlo medzi nami stať." Prekrútila očami a ľahla si na posteľ.
,,Jzs on je sprostý." Posťažoval som sa.
,, Presne...doslova sme skupina nukeninov viac menej z celého ninja sveta." Povedala.
,,Ale veď je to úplne sprostý nápad poslať ťa samotnú keď je v tebe Akuma." Odpovedal som.
,,Že? Kámo ja som mu hovorila že keď už jie ty ani Obito tak aspoň Sasori-donna. Ale vraj je na misií." Odvrkla.
Dorobil som posledný detail na lastovičke a položil ju na skriňu.
Pain
,,Kde je toľko?!" Zavrčal som si sám pre seba.
,,Oi Pain už som tu." Ohlásila sa Kiri.
,,Kde si toľko? Meškáš 5 minút." Vyhlásil som.
,,Ako keby to je tragédia. Radšej začnime s tréningom nechcem počúvať tie tvoje kecy." Prekrútila očami a postavila sa do bojovej pozície.
,,Nie dnes nejdeme Taijutsu...dnes ideme cvičiť techniky." Oznámil som jej.
,,Jaaj vlastne dnes je Utorok jo zabudla som sorry." Povedala.
,, Ukáž mi tvoju najlepšiu techniku." Vyzval som ju.
,, Hmmmm." Zamyslela sa a nakoniec ukázala Rasengan spolu s kage bushin.
,, Zaujímavé ale toto ti nebude stačiť proti Kakashimu alebo proti Ninjom z Konohy. Teda nie proti jouninom ako je Kakashi a Gai." Vysvetlil som jej.
Taaak vážený tu je nová kapitola
Vaša autorka-sama ❤️

To dievča z AkatsukiWhere stories live. Discover now