Kiriina pomsta

15 1 0
                                    

Deidara
,, Spacifikovať ich bolo celkom ľahké." Povedal som zatiaľ čo som uťahovali ľaná s ktorými boli zviazaný.
,,A že vraj ninjovia...Konoha klesla." Povedala Kiri znechutene.
,,No nič čo teraz?" Spýtal som sa.
,, Zničím Konohu...ale k tomu budem potrebovať Madara...a na to potrebujem Edo Tensei.." Vysvetlila.
,,Ale Edo Tensei používa len.." Odpovedal som zdesene.
,,Orochimaru..ja viem. No nevadí nejako to s ním dohodnem." Povzdychla si.
,,Toto je veľký plán. Prediskutuj to s Painom ten ti môže pomôcť so Shinra Tensei." Poradil som jej.
,,Ten by nikdy nesúhlasil s tým aby som požiadala Orochimara o pomoc." Odvrkla.
Kiri
,,Fajn poďme." Vyhlásil Deidara.
,,Hmm...ake vážne toto bude ťažké...alebo sa naučím Edo Tensei sama." Zamumlala som si.
,, Čože? Veď to je náročná technika..to je nemožné." Začal mi to rozhovárat Deidara.
,,No taak mám čast 3 roky...to sa naučím. Jediné čo potrebujem je vziať zvitok Orochimarovi." Hovorila som.
,,To je šialené." Rozhovaral mi to Deidara.
,,Ja viem..ale proste urobím to." Pozrela som sa na neho.
,, Môže ťa to zabiť." Povzdychol si Deidara.
,,To tiež viem." Odpovedala som.
,, Musíš to povedať Painovi." Povedal Deidara.
,,No to určite ten by ma zabil a poslal do riti. Naučím sa Edo Tensei, vyvolám Madara, Pein mi pomôže so Shinra Tensei a hotovo. Konoha padne nič zložité. Samozrejme aj tvoje umenie použijeme." Povedama som mu.
Taak prepáčte za takéto krátke kapitoly ale ja som strašne blbá a uvedomula som si že je piatok pred chvíľou takže preto je kapitola taká krátka.
Vaša autorka❤️

To dievča z AkatsukiWhere stories live. Discover now